2017-09-27, 11:34
Medlem
Varulvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Restad
Här sablar man ner på riksdagskvinnan från hela FB/ SD- svären, mytoman, psykfall osv. Rätt eller fel så lik förbannat så är hon SD:are och SD representant i Riksdagen.
Hon är SD representant som SD:s väljare har valt, vad säger det om SD?
Vad säger det om SD:s väljare?

Bara för några veckor sen var hon FBs favorit eftersom hon är så "klok och snygg". Det vänder snabbt här inne.
Citera
2017-09-27, 11:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hannial
Hanna vill helre ha sitt barn i koranskolan.Inte förvånad faktiskt!

Det uttrycket vill media framställa som muslim.positivt, men vad HW egentligen säger är att om hon får välja mellan piss och skit väljer hon det sistvalda, skit eller koranskolan åt sitt barn som ofrivilligt dras in i debatten av sin egen mamma och tv4. Snacka om att alla går om varann här med olika agendor, den ena sjukare än den andra. Det är bara för LB att luta sig tillbaka och betrakt cirkusen på håll och lägga sig så lite i som det bara går, media och HW sänker detta allena.
Citera
2017-09-27, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sunnysideup
Hon sa senast på tv igår att hon inte berättat för partiet vem gm är.
Vilket visar att hon måste ha varit extremt vag om vad hon påstår sig ha berättat tidigare.

Hela saken har låg eller ingen trovärdighet som en våldtäkt.
Det ser mest ut som hämnd för något, inbillat eller äkta.
Tror detta kommer bli nedlagt fort även om media pressar på.

Det viktiga i sammanhanget ju att hon försökte ta upp saken men att hon enligt henne själv blev avvisad. I alla fall enligt det jag har läst. Och det låter inte helt orimligt. Det behöver heller inte vara något specifikt för just SD utan präglar säkerligen många arbetsplatser och verksamheter tyvärr. Just på grund av det skuldbeläggande klimat som jag till exempel tycker råder i den här tråden.

Såklart kommer ärendet bli nedlagt med tanke på att personuppklaringsprocenten för våldtäkt ligger runt 10 %. Inget speciellt för det här fallet heller.
Citera
2017-09-27, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varulv
Bara för några veckor sen var hon FBs favorit eftersom hon är så "klok och snygg". Det vänder snabbt här inne.

Hon ÄR ju jävligt snygg tycker jag. Sen är hon säkert smart också, men på ett uträknande manipulerande sätt.
Citera
2017-09-27, 11:39
Medlem
Gullegubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jeanclaudevandamme
Bara FI kan skydda oss mot det manliga patriarkatet. Ökar vi bara invandringen ännu mer så kanske FI kan få makten i Sverige.

Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Carl B Hamilton rasar över SDs time out
”Det finns ingen alls regel i riksdagen som medger ’time out’ för ledamöter som inte vill jobba utan bara vill kvittera ut ersättningen. För partier och partiledningar är timeout en bekväm, men dock oacceptabel och närmast moraliskt svinaktig åtgärd som vuxit fram som lösning på akuta personalproblem. Ingen annan i svenskt arbetsliv kan hänvisa till fullt betald ’timeout’ vid frånvaro från arbetet.
Källa: http://www.dagensopinion.se/carl-b-hamilton-rasar-%C3%B6ver-sds-time-out-%E2%80%93-kr%C3%A4ver-att-talmannen-agerar

Vem är det som har tagit time_out hos SD?

Det där är ju bara trams. Riksdagsmän jobbar så lite eller mycket som de själva vill. De kan till och med vara tjänstlediga med annan ersättning, för att sedan återinträda i tjänst under sommaruppehållet. Politisk vilde är en annan form av time-out.
Citera
2017-09-27, 11:41
Medlem
Hur som helst kan inte Jimmie lastas för det som hänt. Möjligen borde Jomshof ha rapporterat direkt till Jimmie på ett tidigare stadium när han fått veta hennes utsaga. Dåligt av honom att inte göra detta.
Citera
2017-09-27, 11:45
Medlem
MadBalts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VEMDÅJAG
Själva otroheten är inte det värsta (vilket du inte heller menar). Det finns ju åtskilliga prasslande par i Sverige, där man säger att man ska åka till jobbet eller jobba över och istället far hem till någon annan. Men det du pekar på, att hon hade ett stort behov av att vara i centrum är intressant för det verkar stämma. Sen vet vi inte säkert hennes diagnos, men offrar man tid för att stötta/hjälpa en tjej med borderline så far man själv illa på slutet.

Du har helt rätt det går inte att stötta/hjälpa någon med boderline utan att man far illa. Dessa måste spärras in på institutioner eller medicineras så att de inte utgör allmänfara
Citera
2017-09-27, 11:46
Medlem
MadBalts avatar
Citat:
Hur som helst kan inte Jimmie lastas för det som hänt. Möjligen borde Jomshof ha rapporterat direkt till Jimmie på ett tidigare stadium när han fått veta hennes utsaga. Dåligt av honom att inte göra detta.

Jomshof har helt misskött sig, han borde sparkas omgående innan han förstör valrörelsen. Återinsätt Söder han visste vad han gjorde.
Citera
2017-09-27, 11:47
Medlem
Citat:
Själva otroheten är inte det värsta (vilket du inte heller menar). Det finns ju åtskilliga prasslande par i Sverige, där man säger att man ska åka till jobbet eller jobba över och istället far hem till någon annan. Men det du pekar på, att hon hade ett stort behov av att vara i centrum är intressant för det verkar stämma. Sen vet vi inte säkert hennes diagnos, men offrar man tid för att stötta/hjälpa en tjej med borderline så far man själv illa på slutet.

Jag har jobbat med folk som har olika psykdiagnoser och ser så uppenbart att denna tjej far illa.
Nu manglas hon av medisa kåthet i att nita till SD.

Den kille/man som råkat ut för at ha sex med henne kommer nu totalmanglas.

Om det är som jag tror i min analys så kan jag bara säga till grabben: Kom fram i rampluset säg: ja, vi hade en affär och sen när jag inte ville mera så ville hon det. Jag avsåg aldrig att göra henne illa men jag måste ju få göra slut. Hade helst velat slippa detta för det gör henne illa.
Citera
2017-09-27, 11:47
Medlem
rough-justices avatar
Citat:

Det går inte. Jimmie Åkesson vägrar att lyssna på kollegorna. I princip har han avsagt sig partiledarskapet genom att blunda och hålla för öronen.

Pinsamt då han ville avsätta Stefan Löfven för nått som han själv håller på med.

Det är dags för räfsting hos SD och avsätta trojkan som styr partiet. Det går inte att ha en partiledare som går på arbetsträning. Det vet alla.
Citera
2017-09-27, 11:49
Medlem
MadBalts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rough-justice
Det går inte. Jimmie Åkesson vägrar att lyssna på kollegorna. I princip har han avsagt sig partiledarskapet genom att blunda och hålla för öronen.

Pinsamt då han ville avsätta Stefan Löfven för nått som han själv håller på med.

Det är dags för räfsting hos SD och avsätta trojkan som styr partiet. Det går inte att ha en partiledare som går på arbetsträning. Det vet alla.

Går Jimmy på arbetsträning ? det tror jag inte har du källa på det
Citera
2017-09-27, 11:53
Medlem
Pungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varulv

Är väl helt normalt att lyfta upp och uppmuntra personer som gör bra. När personen sedan går ut i media och pratar om att "kvinnor respekteras i koranskolor", då är det klart man ser henne på annat sätt och diskuterar andra sidor.

Vad gäller utseende så ser hon ut som en vanlig tjej. Tror ingen sagt något annat. Däremot är det ovanligt med vanliga tjejer i invandringskritiska rörelsen, så där har hon ju varit unik vilket folk har påpekat. Nu finns det inget unikt med henne. Däremot något särskilt patetiskt. Inte ens kvinnor som ställt sig hos det trygga kulturmarxistiska etablissemanget, brukar säga att kvinnor respekteras i koranskolor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in