Citat:
Ursprungligen postat av
Tradern69
Så du menar att det skall vara OK att någon kommer med fullständigt felaktiga anklagelser bara för att någon inte fått som hon velat?? Akta dig att fingerpulla din kk/flickvän för om 2 år kan du bli anklagad för våldtäkt.. tom du inser hur absurt det låter..
Du får gärna visa var jag påstått att det skulle vara ok. Du får gärna visa att de skulle varit ett par och hade ett förhållande när den påstådda händelsen inträffade. Såvitt jag förstått så är det SD som polisanmält inte HW.
Citat:
Ursprungligen postat av
beaver_se
Du har mycket hat i dina inlägg, kanske har du haft otur i livet när du fick den inlevelsen till hur man möter medmänniskor.
Men om vi återgår till fakta och utan att visa hat så är hen besviken redan innan tv programmet på partiet och man förstår att hon använder sitt kön för att nå en position hon ville ha, det måhända fungerar i andra partier, men i SD tror jag de aktar sig för att låta kvinnor med ankgående fotvinkel nå högre positioner just beroende på benseparationen...
Det är knappast jag som visar hat. I mängder med inlägg kallas HW för hora psyksjuk mm
det är hat.Jag kallar dessa skribenter för slödder. Det är för stt dom i sina skriverier väljer att framställa sig som det. Dina förvirade tankar om fotvinklsr gångstilar mm lämnsr jag därhän eftersom dom är obegripliga.
Citat:
Ursprungligen postat av
fluffypuffy
I det här fallet så har kvinnan med största sannolikhet tagit ett stort jävla klavertramp, där hon anklagar sin kk för sexuella övergrepp förmodligen av personliga hämndbegär.
Som precis som hon erkänner slösar resurser, skapar onödig opinion osv.
Ordet hora är starkt, men jag tycker inte att vi ska börja ful-belägga ord på det viset. Vart hamnar vi då? Är det fult att säga neger eller vit?
Kvinnan är ett praktpsyko och kräver en hård ordsättning, och du är välkommen att finna ett bättre ord för henne än vad jag gjorde.
Varför måste du klistra några som helst etiketter på henne? Duger inte hennes namn.
Jag vet inte vad du har för utbildning i psykiatri eller var eller när du genomfört en psykiatrisk undersökning på henne. Men av dömma av dina inlägg så rör det sig snarare om pojkrumsfantasier hos en stentuff internetkrigare i skydd av anonymitet