2017-09-26, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tradern69
Förundersökningen kommer att läggas ner då de hade en sexuell relation. Det troliga är att dem haft sex i riksdagshuset. Att fingerpulla är inget brott..

Du menar att man blir inte utredd av polisen om man säger att man har haft sex med kvinnan sedan 2012 eller annat valfritt årtal?
Citera
2017-09-26, 20:35
Medlem
Kalla Fakta hade historien väl underbyggt. Får inte glömma att fler än HW berättar samma historia. Ingen rök utan eld. HW ljuger inte. Men hon hämnas. Att komma med anklagelser flera år efter övergrepp är inget ovanligt. Det kan hos vissa ta sin tid att finna mod och bryta ut i uppror mot sina mobbare.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BugsyFloyd
Precis detta är ett av flera bevis på att hon blåljuger då de båda varit sexpartners sedans 2012!

Vem har Hanna Wigh haft som sexpartner sedan 2012 och hur vet du att det stämmer?

Är det ok att ha sex med ett ex, oavsett huruvida vederbörande vill eller inte, bara för att de någon gång tidigare haft sex?

Ser du även så på dina flickvänner/din fru att de som tidigare haft sex med dem/henne har fritt fram för all framtid?
Citera
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Precis! Varför skulle Jomshof gå in och göra det?😉 Pinsam retorik..

För att han som partisekreterare har ett ansvar.
Citera
2017-09-26, 20:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Istället för att diskutera Hanna Wigh så borde vi diskutera Richard Jomshofs vägran att polisanmäla en påstådd våldtäkt. Är det inte ett dugg intressant att han lät en potentiell våldtäktsman röra sig fritt inom partiet? En polisanmälan från hans sida hade inte nödvändigtvis lett till sanningen men den hade markerat att partiet tar den här typen av anklagelser på allvar.

De gjorde det när Vinge fick reda på det. SD har agerat helt korrekt.
Citera
Medlem
Ygeman menar att info om sexbrott borde nått partiledaren, S är verkligen totala stojjar, noll förmåga till självinsikt
Citera
Medlem
Scherings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
En dålig jämförelse.
Samma princip. Kvinna(or) som inte vill dra det till domstol men där någon fyrkantig typ bortser från vad de vill och blint följer reglerna trots att det är ganska uppenbart från början att de negativa konsekvenserna blir större än den eventuella vinsten.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roxyn
Varför går inte media ut med namn? Misstanke om brott när det gäller en förtroendevald brukar media gå ut med på en gång. Någon lär ju läcka, och paus från riksdagen är svårt att dölja. Tidsfråga.

Det är en ickeneger så de har inte fixat fram mörkpixlingen av namnet än. Hannah är så vit också så det spelar in.
Citera
2017-09-26, 20:37
Medlem
musttomtes avatar
orkar inte läsa igenom vem är det skyldige bocken ? hon ljuger. Jag har varit på flera SD fester med thai fruar utan problem
Citera
2017-09-26, 20:37
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
De gjorde det när Vinge fick reda på det. SD har agerat helt korrekt.

När Vinge fick reda på vad?
Citera
2017-09-26, 20:38
Medlem
Citat:
De har haft en sexuell relation i 5 år.. där fingerpulla troligtvis varit något som funnits med..
Detta kommer att slå mot Hanna och troligtvis förtal.

Har han råd med det då?
Citera
2017-09-26, 20:39
Medlem
gubbroras avatar
Citat:
Så du menar att det skall vara OK att någon kommer med fullständigt felaktiga anklagelser bara för att någon inte fått som hon velat?? Akta dig att fingerpulla din kk/flickvän för om 2 år kan du bli anklagad för våldtäkt.. tom du inser hur absurt det låter..

Du får gärna visa var jag påstått att det skulle vara ok. Du får gärna visa att de skulle varit ett par och hade ett förhållande när den påstådda händelsen inträffade. Såvitt jag förstått så är det SD som polisanmält inte HW.

Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Du har mycket hat i dina inlägg, kanske har du haft otur i livet när du fick den inlevelsen till hur man möter medmänniskor.
Men om vi återgår till fakta och utan att visa hat så är hen besviken redan innan tv programmet på partiet och man förstår att hon använder sitt kön för att nå en position hon ville ha, det måhända fungerar i andra partier, men i SD tror jag de aktar sig för att låta kvinnor med ankgående fotvinkel nå högre positioner just beroende på benseparationen...

Det är knappast jag som visar hat. I mängder med inlägg kallas HW för hora psyksjuk mm
det är hat.Jag kallar dessa skribenter för slödder. Det är för stt dom i sina skriverier väljer att framställa sig som det. Dina förvirade tankar om fotvinklsr gångstilar mm lämnsr jag därhän eftersom dom är obegripliga.

Citat:
Ursprungligen postat av fluffypuffy
I det här fallet så har kvinnan med största sannolikhet tagit ett stort jävla klavertramp, där hon anklagar sin kk för sexuella övergrepp förmodligen av personliga hämndbegär.
Som precis som hon erkänner slösar resurser, skapar onödig opinion osv.
Ordet hora är starkt, men jag tycker inte att vi ska börja ful-belägga ord på det viset. Vart hamnar vi då? Är det fult att säga neger eller vit?
Kvinnan är ett praktpsyko och kräver en hård ordsättning, och du är välkommen att finna ett bättre ord för henne än vad jag gjorde.

Varför måste du klistra några som helst etiketter på henne? Duger inte hennes namn.

Jag vet inte vad du har för utbildning i psykiatri eller var eller när du genomfört en psykiatrisk undersökning på henne. Men av dömma av dina inlägg så rör det sig snarare om pojkrumsfantasier hos en stentuff internetkrigare i skydd av anonymitet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in