Citat:
Ursprungligen postat av
Tradern69
På hennes Facebook kan du se " SD 2014" i hennes profilbild. Verkar som hon fortfarande är fn stolt SD-are😉 Hur fn kunde hon komma in i partistyrelsen? Blir intressant att se vem hon knullat med så att hon kunde komma in där.,
Ja det skall bli intressant, speciellt när det just är ord mot ord där hon nu vill jaga sympatipoäng.
Sen kan det då också vara en besvikelse hämnd efter att hon slagits med en kvinnlig partikamrat för att just hon missat en plats hon ville ha, och sen försökte hon klättra vidare i karriärstegen då låter hon den nu anklagade få krafsa på råttan just för att hon ville ta den genvägen. Nä det var nog bra att hon lämna partiet, kanske hon kan göra karriär hos FI...Men visst finns det den sortens oblyga hemska kvinnor, minns när jag blev anställd inom skolväsendet och efter ett större möte blev smått påhoppad av en kvinna som var så trevligt och fjäskande och väldigt närgången med kroppskontakt, tills jag berätta att jag inte var släkt med den högste styrande som hade samma unika efternamn som jag. Hon avvek omgående och jag såg henne inte mer