2017-09-26, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EAflume
Givetvis inte, har i princip bara folk jag känner på min fb. Vill inte outa mig för mycket här i tråden, men har varit bekant med MGM sen han var liten, därav att vi är vänner på fb.

Ja, det har ju varit känt att han varit deprimerad i perioder! Tex den där gången när missing people började söka efter honom. När han väl kom tillbaka sa han att han inte hade något minne av vart han hade varit under dagarna han var försvunnen.. Menar du om Mullsjöborna blev chockade över att han bildade familj så pass tidigt? Jadu kan bara tala för mig själv där, men ja! Lite förvånad blev jag allt. Men och andra sidan skaffar dom flesta barn hej vilt här!

Inga rånmord begånga under tiden han tappade minnet?
Citera
2017-09-26, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterNoster
Tips till bilspanare:

Till fordonsuppgifter:
https://fu-regnr.transportstyrelsen.se/extweb/UppgifterAnnatFordon/Fordonsuppgifter

Sök på bilnumret. Ange att du inte är en robot.

Klicka på Ägare/Brukare under rubriken:
Uppgifter som inte får visas i tjänsten

Där får man logga in med Bank-ID eller motsvarande.
Man anger en e-mailadress och vips så kommer hela ägarlistan till e-mailadressen. Gratis och de sparar inte adressen. Möjligtvis inloggningen.

Uppgifterna i tråden stämmer på RJM478. Bilens färg anges dock som flerfärgad men inte vilka färger.
Denna länk är bra använda och kontrollera vid bilköp, använt den många gånger men nu är BANK-id tillagt.

Via fordonsuppgifter står att bilen med reg nr ovan som flerfärgad. Men reg bevis ändrades 4:e sep -17.
Senaste utfärdade registreringsbevis del 1 och del 2 är 2017-09-04. Som lekman frågar jag om reg bevis ändras vid omlackering?
Såg även att det fanns en person med samma efternamn som som ägaren till ovan angiven bil som bor i Mullsjö. Samma första bokstav i förnamnet också och åldersskillnad på fem år. Säkert bara en tillfällighet.
Kan bilen bytt ägare mellan två personer med samma efternamn? Från Mullsjö till Strängnäs??
Senast redigerad av Lekatt 2017-09-26 kl. 16:51. Anledning: tillägg
Citera
2017-09-26, 16:45
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av linkebodabo
Jo, men inte minst lik en viss annan..
http://dayviews.com/*ouisanne93/460357710/ *l

Ja, faktiskt lik. Finns det någon helbild?
Citera
2017-09-26, 17:11
Medlem
linkebodabos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82
Ja, faktiskt lik. Finns det någon helbild?
Mängder - bara att kolla vidare från de två nämnda länkarna..
Citera
2017-09-26, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av porslinslandet
Jag tycker det ser ut som beiga tights. Brukar inte hästtjejer ha såna som ridbyxor? På fötterna ser det ut som gummistövlar, också vanligt att använda i ett stall.
nej-hästtjejer bär då inte ljus tunna tights-
det skulle korva sig under byxorna-
och nej det är inte ridstövlar eller gummistövlar hon har på fötterna- det är korta kängor-
vistas man i stall för mocka osv så har man höga gummi-ridstövlar nästan upp till knä.
Denna flickas ben är feta och vita- hon solar inte bena. Ser lite klumpig ut i kroppsformen.
Det är nåt konstigt med denna person-först klädseln -hon är inte påklädd,
att gå in i ett främmande stall- så gör man inte normalt.
Citera
2017-09-26, 17:20
Medlem
Aftonballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gottemor
Har en bild från ett stall i granngården. Det måste vara precis efter mordet och ingen känner igen henne. Frågan är varför hon går utan byxor? Slängt i vattnet nära hästarna förmodligen?https://gyazo.com/963abc27bcde8289ca51462f3783ab8d

Bara jag som tycker att det ser ut som en till person vid dörröppningen!? Måste finnas fler bilder eller?
Senast redigerad av Aftonballe 2017-09-26 kl. 17:25.
Citera
2017-09-26, 17:20
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av linkebodabo
Mängder - bara att kolla vidare från de två nämnda länkarna..

Tack! Kroppsformen både på henne och m*ssth*m skulle kunna likna bilderna från stallet.

(Vill dock inte att någon oskyldig pekas ut, hoppas/antar att polisen kollar upp).
Citera
2017-09-26, 17:26
Medlem
Väldigt lik denna bild. Ser t.o.m ut som samma tröja
https://www.instagram.com/p/BX16BIlA94b/?taken-by=missthim
Citera
2017-09-26, 17:35
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mison60
Väldigt lik denna bild. Ser t.o.m ut som samma tröja
https://www.instagram.com/p/BX16BIlA94b/?taken-by=missthim
Ja, jäklar.

Vad är det här för märklig text, från 17:e juni på insta. När snöret är slut får man ta till tejp?
#närsmöretärslutochmanfårtatejp

Är hon sjuksköterska? Kanske kommit i kontakt med Lekanders den vägen?
Senast redigerad av Readyfreddie 2017-09-26 kl. 17:37.
Citera
2017-09-26, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snusmumriken76
Ja nåt ligger i vattnet i gölen i hästhagen då hästarna sluta dricka vattnet efter morden! Kanske skulle man ut och dragga o se om man får upp nåt?
Du måste tipsa polisen om hästarnas vägran att dricka vattnet, om de tidigare drack- vad är det som gör att hästarna undvikit dricka.
OM någonting slängts i- så kanske dessa personer återvänder och tar bort det som slängts.
Citera
2017-09-26, 17:39
Medlem
Crustaceas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
nej-hästtjejer bär då inte ljus tunna tights-
det skulle korva sig under byxorna-
och nej det är inte ridstövlar eller gummistövlar hon har på fötterna- det är korta kängor-
[b]vistas man i stall för mocka osv så har man höga gummi-ridstövlar nästan upp till knä[b]
Denna flickas ben är feta och vita- hon solar inte bena. Ser lite klumpig ut i kroppsformen.
Det är nåt konstigt med denna person-först klädseln -hon är inte påklädd,
att gå in i ett främmande stall- så gör man inte normalt.

Mitt fetade, skitsnack!
Både jag och min fru har halvhöga kängor när vi E i stallet, frugan rider även med kängor
Så att man måste ha ridstövlar är fel
Citera
2017-09-26, 17:41
Medlem
linkebodabos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82
Tack! Kroppsformen både på henne och m*ssth*m skulle kunna likna bilderna från stallet.

(Vill dock inte att någon oskyldig pekas ut, hoppas/antar att polisen kollar upp).
"Henne" och "m*ssth*m" är samma person.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in