2017-09-26, 14:35
Medlem
Scrip7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MadBalt
SD det är dags att sparka Jomshof. Först säger han att han inte känner till detta sen säger han i DN att han känt till det sen i våras och uppmanade Wigh att polisanmäla. Hur går detta ihop med att de inte visste vem som är den anklagade ? Jomshof ljuger lika bra som Mona Muslim ta bort honom innan han gör mer skada

Jomshof är inkompetent och har sin position för han är en nickedocka till MK ta tillbaks Söder
Det är möjligt att han har fått reda på att det skett en incident, men inte vem som var inblandad. Han uppmanade då att polisanmäla. Därför så är det möjligt att han inte visste vem det var.
Citera
2017-09-26, 14:36
Medlem
Känner mig väldigt tveksam till hennes trovärdighet. Det verkar inte vara att hon vill ha upprättelse som brottsoffer eller att hon har andra brottsoffer i åtanke som hon gör att går ut med detta utan hon hänvisar till att SD inte är regeringsdugligt, att hon är orolig för SD:s höga opinionssiffror och det kanske mest absurda att hon hellre skulle sätta sina barn i koranskola än i SDU då muslimer enligt henne respekterar kvinnor.

Väldigt märkligt fokus. Det tillsammans med hennes tidigare belagda instabilitet gör det svårt att inte tvivla på hennes uppgifter.
Citera
2017-09-26, 14:37
Medlem
Är vi på riktigt?! 123 sidor och närmare 1500 inlägg in i tråden och Flashback har inte identifierat den utpekade SD-kollegan? Vilka har vi som har kända problem med alkohol, mångårig förankring i partitoppen och på andra sätt passar in i beskrivningen. Har jag missat identifieringen i tråden så radera mig ur tråden....
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av No-n-sence
Att den utpekade tar "Time Out" kan lika gärna vara ett krav från partiet som inte kan veta säkert huruvida han är skyldig eller oskyldig, eller hur det kan komma att utvecklas.

Exakt.
Antagligen Time out tills polisutredningen är klar.
Citera
Medlem
Scrip7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pretorian1
"Hanna Wigh: "Skulle hellre sätta min dotter i koranskola än i SD"

Vad fan har det tagit åt den jävla människan?

Hon måste ju ha varit en mullvad helt från början.

Vilka anklagelser hon än far runt med mot sina partimedlemmar så förlorar hon ju allt förtroende när hon uttalar sig på det här viset. Är hon dum på riktigt eller?
Känns bara som en tidsfråga innan hon går med i V, Mp eller Fi
Citera
2017-09-26, 14:38
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hanochintejag
Förresten, hur i helvete ska detta kunna utredas av polisen överhuvudtaget? Kan ju inte finnas några konkreta bevis, bara utsagor. Jag tror aldrig att den här personen kommer kunna rentvås, oavsett om han är oskyldig eller ej.
Rentvås? Det handlar väl att bevisa om personen är skyldig eller inte. Inte om han är oskydlig eler inte.
Citera
2017-09-26, 14:39
Medlem
Citat:
"Hanna Wigh: Skulle hellre sätta min dotter i koranskola än i SD"

Vilka anklagelser hon än far runt med mot sina partimedlemmar så förlorar hon ju all trovärdighet när hon uttalar sig på det här viset. Är hon dum på riktigt eller?

Nej, jag tror inte att hon är dum på riktigt, som du säger. Hon kan inte rå för att hon säger sådär...ena dagen är allt jättebra och nästa dag är allt det värsta hon varit med om. Det pendlar så för henne.
Citera
2017-09-26, 14:40
Medlem
Pretorian1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scrip7

Jag överdriver inte, jag kan säga direkt att jag räknade med att det hon påstår faktiskt har ägt rum, jag tycker att det var bra att hon rapporterade det här, men nu vetefan alltså.

Hon saknar ju helt trovärdighet.
Citera
2017-09-26, 14:41
Medlem
alibjorns avatar
Nyheter idag som brukar vara snabba med att hänga ut misstänkta verkar inte så angelägna i denna händelse ...
Citera
2017-09-26, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scrip7
Tror inte V vill ha nån som så uppenbart går till media hellre än partiet i känsliga frågor. Möjligen MP, men skulle nog ändå tro mest på FI, dom verkar ju acceptera vad som helst i fråga om lämplighet för politiska uppdrag
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alibjorn
Nyheter idag som brukar vara snabba med att hänga ut misstänkta verkar inte så angelägna i denna händelse ...

Där ser man.
Citera
Medlem
Bengrots avatar
Citat:
"Hanna Wigh: Skulle hellre sätta min dotter i koranskola än i SD"

Vilka anklagelser hon än far runt med mot sina partimedlemmar så förlorar hon ju all trovärdighet när hon uttalar sig på det här viset. Är hon dum på riktigt eller?
Till en början så tyckte jag att det var hemskt det som hände och synd om henne, men med uttalanden som ovan så tappar hon allt mitt förtroende och är persona non grata från och med nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in