2017-09-26, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Vad värre är att det tydligen, om jag förstår det hela rätt, har pågått under en längre tid och kanske, men bara kanske, negligerats från ledningens sida.

Fan vilken praktskandal det skulle vara om ledningen negligerat det hela.
Citera
2017-09-26, 13:07
Medlem
rough-justices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tradern69
Tyder på intelligens. Viktoria Palm har 0,4 likaså Tobias Tobe.. tyder på ointelligens.. Anders Borg hade 1:a i matte på gymnasiet.. detta bekräftar hans beteende på festen.. vill bara säga att många politiker inte skall vara på de platser de är..

När jag gick på i högstadiet och gymnasiet sa lärarna att de premierade de elever som presterat jämnt under alla tre åren - framför de som tog sig samman på sista året och gjorde en uppryckning.

Jag tycker förstås att högskoleprovet ska avskaffas. Det är del av de reformer som Bildt-regeringen sjösatte som gjort den svenska skolan och universitetsväsendet till ett stort skämt.

Så det jag förespråkar är helt enkelt svenska dygder - knip käft och jobba på så får du din belöning.
Citera
2017-09-26, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alala
Om vi inte kan lista ut vem den utpekade SD-mannen är så får vi helt enkelt börja från andra hållet. Här finns en lista med samtliga manliga SD-ledamöter i riksdagen. Några vi kan stryka från listan på direkten? http://piratepad.net/aEWpZb1fu7

Om jag inte missförstått helt så var hon distriktsordförande i distriktet som det "lånats" pengar ifrån. Ta dock detta påstående med en nypa salt. Jag KAN ha fel!
Jo, hon sa ju nåt sånt i TV4, hon hade ju inte "haft tid" att sköta sitt ordförandeskap i distriktsföreningen. Ordförande är ju högsta ansvarig för föreningens ekonomi. Innebär ju givetvis inte att kassören är oskyldig, men ordförande är högste ansvarig för ekonomin också, och ska godkänna genomförda transaktioner. Grejen är, att om ordföranden inte bryr sig så mycket, kan ju kassören frestas att låna ur kassan till både sig och andra vid behov.....
Citera
2017-09-26, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av konstapel
Nåt är allvarligt fel med Hanna. Nu påstår hon att hon gett Åkesson namnet på den som begick övergreppet på henne. Detta ska ha skett ute i korridoren hos AB Morgon, precis innan han skulle gå in dit för en intervju nu idag.
Tyder det på en mentalt stabil människa? Hela upplägget är ju bara för att försöka skada SD maximalt. Detta är med stor sannolikhet en orkestrerad kampanj från S-märkta tankesmedjor. Det är ingen slump att flera olika mediaföretag parallellt gick ut med samma story.

Då tycker jag SD har agerat exceptionellt snabbt. Det tog bara några timmar från att Åkesson fått reda på vem det var till att snubben är ute, eller i a f ute på timeout.
Citera
Medlem
alibjorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
För att få slut på spekulationer så är det ju en högintressant uppgift - ja.

Jimmie själv kan väl uteslutas?

I så fall har vi följande "neger-pojkar" kvar:

Ahl, Jeff
Bylund, Linus
Bäckström Johansson, Mattias
Dioukarev, Dennis
Ekeroth, Kent
Emilsson, Aron
Fredrik Eriksson
Mikael Eskilandersson
Olle Felten
Runar Filper
Josef Fransson
Pavel Gamov
Roger Hedlund
Stefan Jakobsson
Mikael Jansson
Richard Jomshof
Mattias Karlsson
Martin Kinnunen
Per Klarberg
David Lång
Adam Marttinen
Jonas Millard
Johan Nissinen
Magnus Persson
Per Ramhorn
Roger Richtoff
Oscar Sjöstedt
Johnny Skalin
Robert Stenkvist
Jimmy Ståhl
Sven-Olof Sällström
Björn Söder
Markus Wiechel
Jonas Åkerlund
Citera
Medlem
Sillberskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hanochintejag
Förresten, hur i helvete ska detta kunna utredas av polisen överhuvudtaget? Kan ju inte finnas några konkreta bevis, bara utsagor. Jag tror aldrig att den här personen kommer kunna rentvås, oavsett om han är oskyldig eller ej.

Det lär nog utredas ordentligt nu, när det kommit ut till allmänheten och namnet är kört.
Sådana fall är svåra att utreda, vittnen lär kliva fram som i Assangefallet.
Citera
Medlem
rough-justices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alibjorn
SD riksdagsMÄN: (satan vad män de har i riksdagen)
Ahl, Jeff
Bylund, Linus
Bäckström Johansson, Mattias
Dioukarev, Dennis
Ekeroth, Kent
Emilsson, Aron
Fredrik Eriksson
Mikael Eskilandersson
Olle Felten
Runar Filper
Josef Fransson
Pavel Gamov
Roger Hedlund
Stefan Jakobsson
Mikael Jansson
Richard Jomshof
Mattias Karlsson
Martin Kinnunen
Per Klarberg
David Lång
Adam Marttinen
Jonas Millard
Johan Nissinen
Magnus Persson
Per Ramhorn
Roger Richtoff
Oscar Sjöstedt
Johnny Skalin
Robert Stenkvist
Jimmy Ståhl
Sven-Olof Sällström
Björn Söder
Markus Wiechel
Jonas Åkerlund
Jimmie Åkesson
¨
Herregud! Det är ju bara för kreti och pleti att slå 08-786 40 00 och dra listan rätt upp och ner för att gallra fram den riksdagsledamot som inte svarar på telefonen längre!!! Ouche! .-)
Citera
2017-09-26, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tradern69
NEJ, det har inte pågått under lång tid.

Per Vegelow påstod i Kalla Fakta att det var mer eller mindre allmänt känt vad anbelangar hans beteenden mot kvinnor men att han att var "untouchable".
Citera
Avslutad
Kan det vara ryssen Pavel Gamov från Uppsala som förra veckan väldigt lägligt sjukskrev sig pga utbrändhet?
Den tippar jag på!
Citera
Medlem
Overminds avatar
Och nu tar den utpekade SD-ledamoten time out??? Då stämmer det ju???

Jävla Kent Ekeroth! Jimmie skulle sparkat ut honom med huvudet före för längesen!!
Citera
2017-09-26, 13:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av konstapel
Nåt är allvarligt fel med Hanna. Nu påstår hon att hon gett Åkesson namnet på den som begick övergreppet på henne. Detta ska ha skett ute i korridoren hos AB Morgon, precis innan han skulle gå in dit för en intervju nu idag.
Tyder det på en mentalt stabil människa? Hela upplägget är ju bara för att försöka skada SD maximalt. Detta är med stor sannolikhet en orkestrerad kampanj från S-märkta tankesmedjor. Det är ingen slump att flera olika mediaföretag parallellt gick ut med samma story.

Självklart är det så.. mer osammanhängande historia var det längesen jag hört.. en kvinna som hela tiden vill vara i centrum.. en totalt illojal person med psykiska problem..,
Citera
2017-09-26, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Killer-queen
Det är kotym att ta time-out under tiden polisutredning pågår, oavsett om man anser sig skyldig eller ej. Sedan kan man ge sin version av händelsen.

Vore han helt oskyldig skulle han kalla till presskonferens och gå till motattack. En sådan här anklagelse låter man inte bara liga. Det är för allvarligt för det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in