Citat:
Ursprungligen postat av
IMBILDEN
Tvivlare skulle kanske känna något mindre tvivel om Hannah polisanmälde det hela och pekade ut gärningsmannen, så denne hade kunnat ge sin version av det inträffade. Stämmer det som hon säger är det faktiskt jämförbart med våldtäkt och skulle säkerligen rendera i fängelsestraff. Då måste personen uteslutas ur SD.
Som det är nu hade hon lika gärna kunnat säga att det var tre utomjordningar utsända av Jimmie Åkesson med uppdrag att begå gruppvåldtäkt på henne och därefter hota hennes familj om hon inte höll tyst om saken. Ska bli oerhört intressant att följa återverkningarna kring det här. Visar det sig att SD måste städa ordentligt i partitoppen så är det vad de får göra. Även om det så innebär att kasta ut Jimmie Åkesson själv. Många är så förbannat trötta på denna massinvandring till Sverige så SD överlever sannolikt nästan vad som helst ifråga om skandaler. I vart fall så länge inget av de övriga sju partier anammar SD:s flyktingpolitik, eller sätter totalstopp för flyktingar. SD är inget självändamål, utan visar enbart på ett symtom i ett land hårt drabbat av flyktinginvasion.
Jag håller helt med, jag är ingen rasist per sé (jag har många "invandrarvänner") jag vill bara bli av med bråkstakarna.
Jag vill inte tränga mig i lumparuniformen igen för att öppna eld, jag vill jag bara ha ut skiten som förstör, så vi kan återgå till det normala.
Och iom SD är det enda parti som talar om denna styggelse, så kommer jag mfl fortsätta rösta på dem,nästintill oavsett vad vissa i partiet gör.