2017-09-25, 20:59
Medlem
BugsyFloyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KeithRichards
Hanna Wigh 2013:

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17153361.ab

Tjena...

Hahahaha jo tjena vilken kovändning diagnosen Wigh gör!
Citera
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyven
Sneglar på programmet.

Får ett starkt intryck av att Hanna Wigh är en vänstermänniska som infiltrerat SD för att inifrån skada partiet så mycket som möjligt.

Kalla faktas PK-reportrar hjälper givetvis till genom att leta upp avpolleterade, missnöjda, gnälliga före detta SverigeDemokrater som mer än gärna sitter vid sina kaffebord och förtalar partiet.

En typisk valkampanjfilm mot SD.

Kalla fakta vänder in och ut på SD manschauvinistiska svinstia är mer korrekt beskrivning än konspirationsteorier om vänstern. Det finns en uppsjö att läsa och ta del av händelser som återfinns i läckta mail, filmer osv gällande SD, så några vänsterinfiltratörer kan man helt bortse ifrån.
Citera
Medlem
WhenAllLightDiess avatar
Kalla fakta kör en story mot SD alltså.

Sånt här skit händer i alla partier, bara att SD är grädden att ruska om i.

Wigh är inte trovärdig och spelar på.

Men, det ger ju tittare visst?
Citera
2017-09-25, 21:00
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Tja dom har flest dömda i riksdagen i alla fall vilket är direkt pinsamt om du frågar mig.
Så att detta brottet skiljer sig inte nämnvärt från deras mentalitet då det gäller värdering av kvinnor.
Sexistiska, mansgrisar som tror att kvinnliga partikamrater är lägre stående. HW har triumf på handen nu eftersom hon när som kan läcka kräkets namn. Han som har partiets immunitet och det säger väl allt om deras policy.

Vad fan har du för grund för påståendet att partitoppen består av "sexistiska mansgrisar som tror att kvinnliga partikamrater är lägre stående"? Det är EN person som ANKLAGAS för att ha tafsat på Hanna Wigh, och vi vet inte ens om det är påhittat eller inte. Det är allt.

De riktiga sexistiska mansgrisarna är de som ignorerar våldtäktsvågen som just nu sköljer över landet.

De mansgrisarna röstar du på.
Citera
2017-09-25, 21:00
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KeithRichards
Hanna Wigh 2013:

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17153361.ab
– Det är en trygghet att partiet lyssnar till kvinnor, det finns en sorts sexism bland många, men i partiet finns det en trygghet i att man som kvinna blir hörd.

Tjena...

Hon är sanslös. Detta var alltså ett år efter det nu påstådda sexövergreppet. Som hon sa så. Det var så länge som resan och knullandet upp mot partitoppen pågick.

Sen när hon blev avslöjad som den lögnaktiga pillerknaprare hon är så började uppdragen i partiet att sina. Och så blev hon så bitter, så bitter. För några veckor sedan fullt slagsmål. Och sen politisk vilde men sitta kvar i riksdagen och håva in lönen.

Och sen kom TV4 med en stor fet check och föreslog ett samarbetet. Där har vi Hannas historia i korthet.
Citera
2017-09-25, 21:01
Medlem
Nestor Xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Valhall
Pga hennes egna våldsamma beteende på senare tid, så är det inte omöjligt att hon var på väg att bli utesluten ur partiet, vilket kanske föranledde att hon tog sin chans att smutskasta partiet, bitter som hon var..

Hanna Wigh har varit utsatt för våld två gånger och blivit polisanmäld för hot från en av dem som misshandlat henne. Det du påstår om hennes våldsamma beteende är alltså en ren lögn.
Däremot vore det bra om hon berättade vem som ofredat henne så att gissningsleken får ett slut i den här tråden. Många oskyldiga som blir uthängda här och det finns ju bara en som är skyldig.
Citera
2017-09-25, 21:01
Medlem
-Valhalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sillastrypar-rens
Kändes klippt monterat och sen fyllde man i med saker som inte visades på video trots att hon bar dold kamera hela mötet. Känns inte som ett seriöst reportage.

Kalla Fakta har verkligen sunkat ner sig totalt. Men inte konstigt med tanke på hur den verksamheten har tagits över av vänsterextremister.

Exakt min tanke! Man hade klippt ganska rejält i filmningen där Hanna går in till Jomshof med dold kamera.
Hanna är inte speciellt trovärdig i detta ärende, och det är bra för SD att hon försvinner så småningom.
Senast redigerad av -Valhall 2017-09-25 kl. 21:04.
Citera
2017-09-25, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
Per Vegelow fick sparken efter valet 2014.
Självklart ställer han upp när Kalla Fakta ringer....
Det beror förstås på vilka grunder man får sparken. Det finns många sanningssägare som fått sparken likväl som det finns lögnare som har fått behålla anställningen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tintinikongo
Jag är SD:röstare sedan evigheter, och brukar försvara partiet med näbbar och klor. Men för några veckor sedan var jag på väg att lämna partiet. Gällde också Hanna Wigh. Det var på förskingrarens sida. Snubben som "lånade" pengar ur partikassan. Vad jag förstått, så var det Hanna och en till som påpekade detta för SD riks. Det ledde till att hon frystes ut och räknades som en svikare. Nåväl, nu hade i alla fall förskingraren lagt upp på sin FB-sida om sitt fängelsestraff. Vad ser man då? Jo en massa SD:are, varav flera SD:aktiva, sitta och snyfta ikapp med förskingraren. De verkar tycka att han är en hyvens snubbe. Jargongen i hela tråden var att det var Hanna som var skurken. Någon skrev "Angiveri lönar sig". Jag blev så in i h-e förbannad. Vad är detta för griseri? En snubbe " lånar"över en miljon ur partikassan. Blir påkommen. Då läggs skulden på den som berättade det. Vad gäller sexofredandet, så är jag inte insatt. Men visst berättade Hanna om detta för flera år sedan? Som tidigare skrivits, det finns liksom inga alternativ till SD. Så man får ta dessa skumma grejer.

Korruptionen inom partiet blir mer och mer uppenbar. Jag har som du tvivlat den senaste tiden och hur man behandlar Hanna Wighs anklagelser och andra partikollegorna synpunkter är spiken i kistan för mig. SD kommer aldrig kunna hålla kvar statsmannamässiga personer på detta vis och kvar kommer bara dessa barbarer bli.
Citera
Medlem
Jag tror hon överdriver grovt.
Detta är en del av medias smutskampanj.
Citera
2017-09-25, 21:03
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ujhs
I en artikel i Aftonbladt från 2013 (året efter fittincidenten) säger hon att hon fått bra stöd av partiet. Dock inte klart om detta avser samma fall. Om inte har hon talat med kluven tunga
Stödet kanske inte var lika starkt när det senare handlade om en riksdagsledamot.

Av något skäl har hon ju valt att gå ut i media och lämna partiet på det sätt som hon gör.
Citera
2017-09-25, 21:03
Medlem
-Valhalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nestor X
Hanna Wigh har varit utsatt för våld två gånger och blivit polisanmäld för hot från en av dem som misshandlat henne. Det du påstår om hennes våldsamma beteende är alltså en ren lögn.
Däremot vore det bra om hon berättade vem som ofredat henne så att gissningsleken får ett slut i den här tråden. Många oskyldiga som blir uthängda här och det finns ju bara en som är skyldig.

Hon kan ju inte peka ut en person på det sätt som du önskar, för det skulle gå under grovt förtal. Om det är sant det hon påstår, så borde hon ha gjort en polisanmälan när det skedde.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in