Citat:
Ursprungligen postat av
WordWarrior
Det finns massvis med fall där kvinnor falskanmält våldtäkt för egen vinnings skull också...
SD-sekten går före allt. SD har aldrig gjort fel. Det är bara folk som ljuger och medias fel. Det är alltid medias fel.
Eftersom det är en kvinna är det naturligtvis ännu mer troligt att det handlar om lögner.
Kvinnor ska göra som männen säger, annars ska de få en hand innanför byxan?
Jag undrar hur SD ska kunna locka några kvinnliga medlemmar och väljare?