Citat:
Ursprungligen postat av
HenrikLarsson99
Det här har sagts innan SD kom in i riksdagen. Om du gillar massinvandring som ni kvinnor förövrigt föredrar så finns det 7 partier tillgängliga.
Jag skrev i mitt inlägg att jag känner mig tvungen att rösta på SD därför att jag vill ha deras invandringspolitik. Hur kan du då säga att "ni kvinnor" - det vill säga, däribland jag - vill ha massinvandring? Kan du inte läsa?
Det är just den här sortens snack jag syftar på när jag talar om dålig kvinnosyn hos vissa användare på Flashback.
Citat:
Det finns ju Medborgerlig samling du kan rösta på då. Då slipper du oss bedrövliga kvinnohatande rasister.
Jag skrev att jag ville rösta på ett någorlunda stort parti. Hur kan du då föreslå att jag ska rösta på Medborgerlig samling, som är så litet att de inte har en chans att komma in i riksdagen? Återigen, kan du inte läsa?
Det finns många personer här på Flashback som argumenterar sjysst, men du hör tydligen inte till dem. Åtminstone inte i det inlägg jag har citerat.
Som jag sa i mitt förra inlägg, jag hoppas att de allra flesta av SD:s valda företrädare klarar av att uppföra sig hederligt mot kvinnor så att inte alltför många kvinnor skräms bort från partiet.