2017-09-22, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jarrelka
Wut vad snackar du om? Bägge har sjuka röster. Miley Cyrus där snackar vi dålig röst. Beyonce är en av de bästa sångarna nånsin.

www.youtube.com/watch?v=tmV299Q_-Wk

Var inte riktigt det jag menade. De är bägge bra sångare, likväl de finns många bra i årets idol.

Vad jag menade var att det krävs bra mycket mer än en bra röst för att bli en världsartist. Hanna, Erika och Noah är tydliga exempel på personer som har råmaterial till att bli världsartister.
Citera
2017-09-22, 22:42
Medlem
goseigens avatar
Kvällens mest positiva överraskning för mig var Noah, och sedan Erika. Jag skulle tro att Noahs dialekt är en hel del hjälp, men ändå, det kändes väldigt äkta. Med Erika är det så roligt att jämföra den första snutten med henne, och vad vi ser nu. Nästan som om det vore redigerat.

Det har varit väldigt kul att titta.
Citera
2017-09-22, 23:02
Medlem
Alltid tjat om att denna säsong är den bästa osv. Men detta måste fasiken vara den bästa, riktigt bra nivå på samtliga faktiskt. Imponerad.

I finalen kommer dessa stå: Kläfford, Ferm, Gabriel.
Citera
2017-09-22, 23:17
Medlem
Legerdemains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MildaMakaroner
I finalen kommer dessa stå: Kläfford, Ferm, Gabriel.

Varför inte Erika?

Snygg var hon dessutom i kväll – men när jag ser frisyren känns det som att kastas tillbaka till någon skolgård i början av nittiotalet.
Citera
2017-09-23, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Legerdemain
Varför inte Erika?

Snygg var hon dessutom i kväll – men när jag ser frisyren känns det som att kastas tillbaka till någon skolgård i början av nittiotalet.

Inte hört Erika eller Chris än, men Gabriel är solklar i top 3, fy fan vilken pipa grabben har!
Chris har varit i final för mig sedan audition. Ska se hur de andra sköter sig nu.
Jamima = snark. zzZZzzZ
Citera
2017-09-23, 00:44
Medlem
Kevin Klein gick vidare med sin risiga engelska och obefintliga scenspråk.
Citera
2017-09-23, 00:50
Medlem
Rifter666s avatar
Tycker också detta måste vara den bästa idol som varit. För en gångs skull slipper man sitta med skämskudde och ha ångest när det sjungs så uselt. Dom flesta håller faktiskt hög nivå.
Man får väl ge bra betyg till juryn som verkar ha plockat ut bra folk det här året. Blir en rolig höst.

Vad gäller kvällen så låg man ju och småsov i soffan med wirre handen. Sen när Erika dragit igång så sov man inte mer
Citera
2017-09-23, 01:00
Medlem
Ferm är grymt överskattad!
Citera
2017-09-23, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fille277
Ferm är grymt överskattad!

Håller inte med alls, bara 16 bast och en riktig talang. Hon har ju allt kan man säga. Riktigt bra var hon!
Citera
2017-09-23, 17:56
Medlem
Mycket imponerande idolår i år! Det blev plötsligt kul att följa programmet igen. Förutom riktigt duktiga deltagare känns hela produktionen mer påkostad, seriös och amerikansk. Skönt med mer spridd åldersgrupp och annorlunda karaktärer denna säsong, vissa år har alla varit stöpta ur samma form och det finns fan inget tråkigare.

Kvalveckans överraskningar: Gabriel, Joakim, Olivia och Erika
Kvalveckans skämskudde: Magdalena Reises framträdande i Revanschen
Kvalveckans störningsmoment: Kishti. Gapar ochs kriser och låter inte de andra jurymedlemmarna tala till punkt. Ibland kommer det något vettig kritik ur henne men det försvinner lätt i att kackel.

Undertecknad spår topp 3: Chris, Gabriel och Olivia
Citera
2017-09-23, 19:18
Medlem
LiberalGuys avatar
Gissar på att den höga kvaliten i år på sångare är tack vare den nya jurymedlemmen Alexander Kronlund.
Citera
2017-09-23, 20:34
Medlem
Ollanffss avatar
Är det ingen annan som har lagt märke till att deltagare och publiken klappar i takt till ALLA låtar, från upptempo till hallelujah. Vad handlar det om? Har varit ganska irriterande personligen och förstör de lugna låtarna, jag förstår inte meningen med det(att ma. gör det på VARJE låt/artist)...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in