2017-09-23, 01:38
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SingSing
Som sagt var han sticker inte under stol att han har varit medlem i KFMLR.
Men, jag tror inte att han har sponsrat Amir med kamerorna.
Det kan vara fel med mitt antagande.
Vi får se vad framtiden siar i denna fråga.
Som sagt, utrustningen kan i delar givits honom och i delar lånats ut eller införskaffats begagnat.

MEN det kan också vara så att UIS med sin insamlade summa som överstiger en halv miljon i delar sponsrat Amirs utrustning. UIS har ett intresse i detta då bilder har ett propagandavärde, något UIS insett. Han har på twitter antytt planer på att samla bilderna från "strejken" i en dagbok.

Jag spekulerar, men helt osannolikt är det inte.
Citera
2017-09-23, 01:52
Medlem
Bente.Albrechts avatar
Illegala afghaner demonstrerar mot att Afghanistan hjälper Sverige utvisa dem

https://nyheteridag.se/illegala-afghaner-demonstrerar-mot-att-afghanistan-hjalper-sverige-utvisa-dem/

Afganska ensamkommande kräver att deras hemland bryter utvisningsavtalet

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=103&artikel=6784109
Citat:
Avtalet mellan Sverige och Afghanistan som tillåter utvisningarna är något vi bör äntligen få svar kring. Nu riktar vi våra krav mot Afganska diplomater, säger Fatemeh Khavari grundare av proteströrelse Ung i Sverige.
Har det vänsteraktivismledda afghankollektivet fått svar på sina frågor av afghanska diplomater?

Har någon från Afghanistans ambassad kommenterat protest-installationen på konsulatet på Lidingö?

En hel del av det som Afghanistan-aktivisten Fatemeh Khavari framfört i svenska medier (pk-media, MSM) är ju uppenbart rena lögner. Hur kommer det sig att stora svenska medier som t ex Sveriges Radio ändå publicerar den typen av information (i och med att det är ren Fake News)? Är inte det sanslöst oprofessionellt och oseriöst av SR att distribuera Fake News (som Fatemeh Khavari men även Amir Nabizadeh har för vana att sprida)?

Kan någon på Flashback förresten hjälpa mig - och uppdatera - med följande frågor angående den frekvent förekommande Fatemeh Khavari:
  • Under vilka premisser befinner hon sig i Sverige?
    Vad har hon för skäl?
    Har hon uppehållstillstånd?
    När kom hon till Sverige exakt?
  • Det uppges på nätet att hon bor i lägenhet i Johanneshov i Stockholm. Vad är det för bostad? Jag har hört något om att hon bor där det egentligen är seniorbostäder (boende för pensionärer), stämmer det? Hur kan hon få bo där? Är det tillfälligt boende via Stockholms stad (via Migrationsverket)? Eller hur har hon hamnat där? Lösning hon själv fixat?
Citera
2017-09-23, 03:35
Medlem
Hur mycket islamister och kvinnoförtryckare är dom? Varför just från Afghanistan?
Citera
2017-09-23, 05:14
Medlem
Har Alexander Bengtsson och Tillsammansskapet varit synliga på sista tiden?Eller jobbar dom bara i det fördolda.
Senast redigerad av OberynMartell 2017-09-23 kl. 05:20.
Citera
2017-09-23, 06:49
Medlem
LaScalas avatar
I morron får vi offentligt sörja de som blivit offer för den svenska asylpolitiken.
Jag antar att både mördade svenskar och våldtäktsoffer inkluderas?

Minnesstund för de som fallit offer för svensk asylpolitik
Offentlig · Värd: Ung i Sverige

https://www.facebook.com/events/133902627348011/?acontext=%7B%22action_history%22%3A%22[%7B%5C%22surface%5C%22%3A%5C%22page%5C%22%2C%5C%22 mechanism%5C%22%3A%5C%22page_upcoming_events_card% 5C%22%2C%5C%22extra_data%5C%22%3A[]%7D]%22%2C%22has_source%22%3Atrue%7D
Citera
2017-09-23, 07:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LaScala
I morron får vi offentligt sörja de som blivit offer för den svenska asylpolitiken.

https://www.facebook.com/events/133902627348011/?acontext=%7B%22action_history%22%3A%22[%7B%5C%22surface%5C%22%3A%5C%22page%5C%22%2C%5C%22 mechanism%5C%22%3A%5C%22page_upcoming_events_card% 5C%22%2C%5C%22extra_data%5C%22%3A[]%7D]%22%2C%22has_source%22%3Atrue%7D

Det är över 70 år sedan baltutlämningen och någon föll "offer" för Svensk asylpolitik. Tomma tunnor skramlar mest, det stämmer in på fejk barnen demonstration.

Varför skall dom här bluff flyktingarna sörja baltutlämningen för? Vänsterpartiet dessutom deportera ytterligare 30 000 flyktingar till Kamrat Stalin Sovjet. Ung vänster är blufflyktingarna partner i demonstrationen.
Senast redigerad av 53280 2017-09-23 kl. 07:09.
Citera
2017-09-23, 07:21
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Man skämms över att vara svensk när man bläddrar igenom visu och läser kommentarer. De står fast för asylrätten när den det handlar om helt saknar asyl fått avslag på avslag Enligt visu har många försökt ta sina liv enbart uppehållstillstånd kan bota den psykiska ohälsan. Nu har ännu en lyckats ta sitt liv om man litar på visu glädjen är enorm bland visu eftersom självmordet kan användas som utpressning för amnesti.

Ensamkommande är ofta beroende av droger
Hur hjälper amnesti och uppehållstillstånd
Hur bevaras asylrätten när den sökande saknar asylskäl.
Ska alla få allt de vill ha genom hot om självmord? Om jag inte får A på alla betyg skär jag upp handlederna. Bara A kan bota mina självmordstankar.
Citera
2017-09-23, 07:32
Medlem
Gift44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaScala

Gå in på kommentarerna under bilden av några poliser och tryck på översätt så får ni se vad de snälla barnen tycker om Sverige, svenskar och Europa...
Citera
2017-09-23, 07:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gonesexuallywrong
Man skämms över att vara svensk när man bläddrar igenom visu och läser kommentarer. De står fast för asylrätten när den det handlar om helt saknar asyl fått avslag på avslag Enligt visu har många försökt ta sina liv enbart uppehållstillstånd kan bota den psykiska ohälsan. Nu har ännu en lyckats ta sitt liv om man litar på visu glädjen är enorm bland visu eftersom självmordet kan användas som utpressning för amnesti.

Ensamkommande är ofta beroende av droger
Hur hjälper amnesti och uppehållstillstånd
Hur bevaras asylrätten när den sökande saknar asylskäl.
Ska alla få allt de vill ha genom hot om självmord? Om jag inte får A på alla betyg skär jag upp handlederna. Bara A kan bota mina självmordstankar.

Lägg då till att Svensk asylrätt über generös, klara man inte av att få asyl på de Svenska asylreglerna då saknar man asylgrund helt.
Citera
2017-09-23, 08:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gift44
Gå in på kommentarerna under bilden av några poliser och tryck på översätt så får ni se vad de snälla barnen tycker om Sverige, svenskar och Europa...
Snälla, kan inte du lägga upp kommentarerna här så alla som inte har fakebok också kan se ?
Citera
2017-09-23, 08:51
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SingSing
Man kan enbart ha en god man.
Efter 18 år då är det oftast till mentalt funktionshindrade, dementa, psykiskt sjuka, de som inte klarar av sin ekonomi med mera.
Kameror som han har på flertal bilder.
Kan han haft med sig från Iran.
Det är mycket, mycket ovanligt att han har fått dem från sina fosterföräldrar i Vaxholm.
Då bara EN kamera kostar cirka 75.000 kronor plus den andra lika mycket!
Summa över 150.000kronor!
Det finns för många frågetecken om denna person.
Födelsedata?
18 år?
Snarare över 25 år.
Jo, jag vet, skulle ha skrivit "gode män" - det kryllar av olika uppdrag man kan ha som dogooder. Minst 6 personer jobbar kring varje ensamstående: mig.handläggare, soc.sekr.,jurist, god man, lärare, familjehemsfldr., hvb-personal och nån dogooder - ett stöd "ADHD-Kevin" på glid i Trollis bara kan drömma om.

Jag tippar att Amir är runt 23 (+-3) år, men det är förbaskat svårt att säga. Man ser på kroppen och märker på beteendet att han inte är 17-18 år i alla fall. Oerhört hög svansföring hos 16-åriga gäster från främmande land överlag...
Citera
2017-09-23, 10:02
Medlem
LaScalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gift44

Jag hittar inte..kan du länka eller lotsa mej rätt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in