2017-09-20, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Den absolut sista att vända sig till om man har någon som helst vilja att förändra detta är Annie Lööf. Maken till opportunistisk skitpolitiker får du leta länge efter i svensk samtid.
Så är det ju, men utan C så kommer S regera vidare, enda hoppet är att KD+M+SD slår S+Mp och att Lööf och Björklund gör en egen DÖ med Åkesson, Busch och nästa M-ledare.
Citera
2017-09-20, 19:41
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PanserPoes
Så är det ju, men utan C så kommer S regera vidare, enda hoppet är att KD+M+SD slår S+Mp och att Lööf och Björklund gör en egen DÖ med Åkesson, Busch och nästa M-ledare.

Jag hoppas verkligen inte att Lööf och Björklund, som uttryckligen klargjort sin motvilja mot SD, bildar någon överenskommelse med SD. Tyvärr lär det väl bli så ändå ju närmre valet vi kommer. Missförstå mig inte - jag vill se S falla, men hyckleriet från C och L kan jag inte med.

Oavsett konstellationer hit och dit kommer det inte att förändra något vad gäller hazarerna. För det måste SD få majoritet, och där är vi inte.
Citera
2017-09-20, 19:44
Medlem
Vekrusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaScala
Och hucklehelvetet har kommit över Salles medlemskort från Pressunionen och lagt upp på twitter.
https://twitter.com/fatemeh_khavari

Vilket märkligt twitter-inlägg! Vad är poängen? Salle har väl inte hemlighållit sina besök?

Vad är oddsen för att Salle råkar tappa sitt pressleg just där, respektive oddsen för att han blev ficktjuvad...
Senast redigerad av Vekruset 2017-09-20 kl. 19:56. Anledning: Edit: La till "twitter", för att förtydliga vad jag ansåg märkligt. Inte LaScalas inlägg, alltså
Citera
2017-09-20, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
På fredag ska de marschera till Afghanistans ambassad, oklart om de tänker stanna där, eller vara kvar mer centralt. Verkar som de vill att Afg ska sluta ge dem resehandlingar...

https://twitter.com/nabizadehse/status/910209424635174913
Fredag den 22:e september vi ska marschera mot afghanska regeringen från Norra Bantorget till Afghanistan ambassaden.✌ #RT #UngiSverige

Det hade varit trevligt om de bara fortsatte marschera hela vägen hem till Afghanistan.
Citera
2017-09-20, 20:07
Medlem
Dom har vart runt i hela jävla stan snart,kan dom inte sätta upp ett tältläger på Gärdet så kan alla som gillar dom gå dit.
Citera
2017-09-20, 20:10
Medlem
LaScalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vekruset
Vilket märkligt twitter-inlägg! Vad är poängen? Salle har väl inte hemlighållit sina besök?

Vad är oddsen för att Salle råkar tappa sitt pressleg just där, respektive oddsen för att han blev ficktjuvad...

Det var ju nån som påpekade i ett inlägg att den sett nån sticka handen i Salles ficka. Naturlgtvis försvann inlägget!
Citera
2017-09-20, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Dom har vart runt i hela jävla stan snart,kan dom inte sätta upp ett tältläger på Gärdet så kan alla som gillar dom gå dit.

Helt perfekt förslag.

De som vurmar och supportar de här främlingarna kan lätt ta sig dit och mata sina husdjur eller ta med sig en sexpartner för kvällen.

Journalister har inte långt att gå för att skriva och plåta till sina snyft reportage.

Innerstadspolitiker kan komma förbi och ta selfisar till sociala medier och framför allt, anständigt folk vet vilken plats man ska undvika för att slippa se dessa misslyckade u-landsluffare.
Citera
2017-09-20, 20:18
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaScala
Det var ju nån som påpekade i ett inlägg att den sett nån sticka handen i Salles ficka. Naturlgtvis försvann inlägget!

Om man behöver ett slutgiltigt bevis för att skiten är orkestrerad och regisserad av vänstern är "Fatemehs" tweet just detta. Inte en chans att hon själv på utmärkt svenska skulle ha skrivit den tweeten med allt vad den innehåller i subtilitet vad gäller pikning av Salle (mot vilken ju många inom vänstern verkar ha stora aversioner) och därtill kommit på idéen att posera flinande på bild. Om det nu inte var hon själv som "råkade" hitta pressleget finns en god anledning att det hamnade i just hennes händer.
Citera
2017-09-20, 20:18
Medlem
Låt mig få en sak klart för mig: Dessa skäggbarnen (varav många kan antas vara illegala) sitter alltså fortfarande kvar och protesterar utan tillstånd?

Hur fan kan det tillåtas fortgå?
Citera
2017-09-20, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DJ-Emerald
Låt mig få en sak klart för mig: Dessa skäggbarnen (varav många kan antas vara illegala) sitter alltså fortfarande kvar och protesterar utan tillstånd?

Hur fan kan det tillåtas fortgå?
Bättre att dom sitter där och glor än springer runt på badhus och tafsar enligt Polisen dom kan även "sitta där tills dom blir gamla" sa Polisen nu senast.
Citera
2017-09-20, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vekruset

Han svarade ju Fettemeh att det fanns filmat hur han blev tilltacklad och bestulen på kortet (inlägget verkar nu vara borta) men F:s svar finns ju kvar: 'skicka filmen, låter spännande'.
Citera
2017-09-20, 20:37
Medlem
Dom borde ha märkt vid det här laget att ingen bryr sig om dom längre och svensson vill inte ha dom kvar. Varför inte älskarinnorna förklarar detta för barnen kan ju dock bero på att dom är totalt obildade och inte själva fattar. Det kan inte vara många av dessa som har jobb utan dom vill ha sina bidrag som god man. Lön på dagen och små kukar på natten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in