2017-09-19, 21:05
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuffkatt
Tror inte att Chris röst är tillräckligt bred för alla olika teman som kommer att köras, och det kommer att visa sig längre fram i tävlingen. Sedan behöver inte det nödvändigtvis betyda att han får mindre röster (man har ju Kevin Walker färskt i minnet) men för marginalarna så kan det ha betydelse. Sedan så skulle han ju bli den sämsta "idolen" genom tiderna men det har som bekant mindre betydelse när svenska folket röstar.
Kommer du ihåg hur det gick för Martin Almgren?

Chris > Alla andra deltagare. Han har så klockrena och raka toner. Svajar ingenstans. En röst mjuk och vacker som från drömmarnas värld. Bisarrt att det ens ska vara en tävling med det här startfältet.
Senast redigerad av BaronVonHelsing 2017-09-19 kl. 21:09.
Citera
2017-09-19, 21:17
Medlem
Inga skrällar alls då. Får se om Kevin får ett Wild card. Vore skoj.
Citera
2017-09-19, 21:20
Medlem
Scamps avatar
Satan alltså, Chris ikväll kan vara det bästa jag hört på länge. Fortsätter han såhär så kommer det vara solo resten av säsongen.
Citera
2017-09-19, 21:30
Medlem
Chris är en given slutsegrare 2017. Precis som Martin, Jay Smith, mfl tidigare vinnare så kommer han bli folkets favorit på fredagskvällarna. Men juryn kommer slita sitt hår för att han inte kan dansa, aldrig väljer modern musik, mm. Allt enligt känt manuskript.
Citera
2017-09-19, 21:35
Medlem
Vettefan om Idol någonsin har haft en bättre sångare än Chris alltså...
Citera
2017-09-19, 21:37
Bannlyst
Chris är en gudagåva helt klart. Att han körde Wicked Game som är en av mina favoritlåtar genom alla tider gjorde det bara ännu bättre.

Såg även på duellen efter med grabben och bruden. Minns inte deras namn, men var längesedan jag kände sådan avsky som till den där bruden, så glad att grabben gick vidare. Juryn verkligen hatade henne, vilken jävla äcklig människa.
Citera
2017-09-19, 21:43
Medlem
hihahihas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuffkatt
Ska Chris klä sig som en jävla bonde hela tävlingen eller får vi se prov på den sedvanliga och successiva makeovern?

Utan hans stil vore det inte Chris och jag tror dom kan se det. Tror för övrigt inte att han skulle tillåta någon att raka av hans skägg.
Citera
2017-09-19, 21:44
Medlem
hihahihas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prixm
Chris är en gudagåva helt klart. Att han körde Wicked Game som är en av mina favoritlåtar genom alla tider gjorde det bara ännu bättre.

Såg även på duellen efter med grabben och bruden. Minns inte deras namn, men var längesedan jag kände sådan avsky som till den där bruden, så glad att grabben gick vidare. Juryn verkligen hatade henne, vilken jävla äcklig människa.

Kände bara att vilken jävla bitch hon var. Hade hon gått vidare så hade jag nästan slutat titta.
Citera
2017-09-19, 21:52
Medlem
blomodlarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hihahiha
Kände bara att vilken jävla bitch hon var. Hade hon gått vidare så hade jag nästan slutat titta.
Vad hände?
Citera
2017-09-19, 22:08
Medlem
hihahihas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blomodlaren
Vad hände?

Det var hela hennes attityd. Bland annat sa hon att hon var så arg på juryn att hon inte hade gått vidare innan.
Citera
2017-09-19, 22:15
Medlem
Citat:

Nicki störde sig ordentligt på henne.
Citera
2017-09-19, 22:34
Medlem
Roibots avatar
Citat:
Det var hela hennes attityd. Bland annat sa hon att hon var så arg på juryn att hon inte hade gått vidare innan.
Vems attityd? Vilken tjej syftas det på här?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in