2017-09-18, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Touchdown
Fel av mig! Dottern med sambo. Dottern vände i dörren och sambon fick gå in istället. Och det är han som jobbar på en bilrekond i en grannort.
Sorry.

Tänkte väl, vet mycket väl hur de gick till o varför dottern åkte ut dit. Inget jag kommer skriva här. Men blev lite fundersam där ett tag
Citera
2017-09-18, 23:32
Medlem
Kexet65s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluffens
Inköp av tejpen. Därför topsade dem honom

Aaaaa..... att jag inte tänkte så långt 🙈!!!
Citera
2017-09-18, 23:33
Medlem
Ge er.

Många ser en bild och han ser ut som en tönt och folk tänker att han omöjligen kan vara gm. Funkar inte så. I stort sett alla kan göra handlingar om dom pressas till max och vill få situationer att försvinna som dom inte klarar av.

Hittar dom hans dna på brottsplatsen, på 3 st tejprullar med ovanlig vävstruktur med hans och offrens dna. Dom vet om att han har köpt rullarna. En rad andra omständigheter som polisen vet om att han sade upp sig från jobbet dagen efter kropparna hittades fast hans vikariat gick ut 4 veckor senare.

Då blir han fälld.
Citera
2017-09-18, 23:34
Medlem
Citat:
Tänkte väl, vet mycket väl hur de gick till o varför dottern åkte ut dit. Inget jag kommer skriva här. Men blev lite fundersam där ett tag

Ja hon hade väl inte hört ifrån dem på ett par dagar. Och anade oråd redan när de kom fram till huset då bilarna stod felparkerade. Sedan möttes de av ett blodbad redan i dörren och hon pallar inte att gå in
Citera
2017-09-18, 23:36
Medlem
Citat:
Ja hon hade väl inte hört ifrån dem på ett par dagar. Och anade oråd redan när de kom fram till huset då bilarna stod felparkerade. Sedan möttes de av ett blodbad redan i dörren och hon pallar inte att gå in

Nej inte därför hon åkte ut. Vill inte skriva för mycket för då kommer folket snart veta vem jag är. Lite anonym vill man allt vara
Senast redigerad av fluffens 2017-09-18 kl. 23:45.
Citera
2017-09-18, 23:44
Medlem
Citat:
Fel av mig! Dottern med sambo. Dottern vände i dörren och sambon fick gå in istället. Och det är han som jobbar på en bilrekond i en grannort.
Sorry.

Sonen och Dotterns Sambo jobbar på bilrekonden
Citera
2017-09-18, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tordem
Sonen och Dotterns Sambo jobbar på bilrekonden

Sonen jobbar
Sambo äger om jag minns rätt?
Citera
2017-09-18, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schabrak
DNA i sig självt torde inte vara så värst svårt att placera ut och på så vis sätta dit någon om man nu har det i syfte. Det kan räcka med att någon som ville den ny häktade mannen illa på något vis kommit över dennes spott, hår eller liknande. Brukar själv aldrig spotta utomhus just av denna anledning, det vore väldigt lätt för någon som ville sätta dit någon annan att ta detta tillvara och placera ut på en mordplats.. Likaså tejpen torde inte vara några större problem, dessutom verkade det ju ha varit inbrott på den häktades arbetsplats, att tejpen försvunnit vid det tillfället med den häktades fingeravtryck på som sedan användes vid brottet.. Ja ni förstår själva..
Det som är underligt i så fall är hur Polisen kunnat knyta den häktade till brottet.. Anonymt tips från den riktigt GM?

Tycker bara den nu misstänkte känns väldigt otippad som råbarkad mördare.. men man kan ju aldrig veta.
Du är en perfekt Japan turist, vaktar på ditt saliv, och förhindrar eventuella fiender att stjäla de DNA-spår du lämnat. Men begår du ett allvarligt brott, och teknikerna söker efter millimeters spår-så kommer du att fastna, det är bättre att vi inte begår några brott, så kan ingen plantera ut dna spåren, eller hur?
Citera
2017-09-18, 23:52
Medlem
Citat:
Sonen jobbar
Sambo äger om jag minns rätt?

Stämmer
Citera
2017-09-18, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TakeYouOnACruise
Vad jag funderar på är vad trådens utpekade GM har för koppling till Mantorp? Det verkar ju ha varit nåt bilevent mellan 9-11 juni i Mantorp; http://www.bilsport.se/artikel/bug-run-pa-mantorp-park-9-11-juni/

Ber om ursäkt om det tagits upp tidigare i tråden, men kan detta potentiellt vara en fruktbar koppling?

Jo det har tagits upp ungefär 200 gånger tidigare...
Dock är Bug Run ett VW evenemang, INGA andra märken är välkomna..
Och jag har väldigt svårt att tro att någon skulle ta miste på en bubbla och en "raggarbil".

Dock så fanns det en bild på Tors FB sida där han sitter i baksätet på en öppen -60 tals jänkare.

Så förmodligen var det en bekant som hälsade på dagarna innan morden.
Citera
2017-09-18, 23:55
Medlem
Citat:
Nej inte därför hon åkte ut. Vill inte skriva för mycket för då kommer folket snart veta vem jag är. Lite anonym vill man allt vara
Hur nära finns närmsta granne?
jag tänker att grannar måste ha reagerat, sett och hört.
Det var väl en fin sommarkväll-när folk sitter utomhus, barn springer kanske runt, hundar kanske finns hos grannar -hundar som reagerat på något konstigt sätt-börjat skälla el så-
Citera
2017-09-18, 23:58
Medlem
CredFrosts avatar
Citat:

Förstår såklart det, undrar bara vad som kan vara så hemligt, hon åkte hem tidigt från City Gross i Norrköping, sambon J*han var med henne, resten som hände sen vet vi redan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in