Citat:
Ursprungligen postat av
develi
Klart för tagning! Tystnad! Kameran rullar!
Scen 1 - Shivering and shaking, scared woman needs help.
JJ berättar att DB, JJ och kanske JB är i en bil utanför huset de bodde i, Aki sover. JM vill ha hjälp med Aki:
"Johanna.. hon hade stress. Hon hade riktigt i stress, hon sa ni måste göra någonting. Måste hjälpa mig. Ni måste.. hon hade panik till och med typ. Vad är det med dig. Jag trodde kanske hon bara rädd för huset eller någonting."
Nästintill identiskt med hennes beteende mot MR då hon vill han ska mörda föräldrarna:
" Hon nämnde det, när hon pratade om det, på något sätt hon blev väldigt skakig i kroppen och det verkade som att hon var rädd för någonting. När hon bad mig att göra det, hon grät och då förstod jag inte riktigt."
"(..) men ärligt talat jag vet inte riktigt vad hon var rädd för."
Hon är så otroligt spänd och förväntansfull inför alla rikedomar som väntas, som ett barn som inte kan sova natten innan julafton. Den pressande girigheten känns så stark så hon skakar i hela kroppen.
VILL HA, MÅSTE FIXA DETTA, VÅGA INTE SVIKA MIG!
Det är nu eller aldrig! Nu måste hon övertyga MR, är så jävla rädd att det ska misslyckas så hon gråter. Tårarna pressas fram för att hon måste - hon vet ju hur folk ser ut när de är ledsna och gråter. Jag gråter ju, hjälp mig!(apjävel).
Hon skakar av vällust över att ha fattat det modiga, smarta beslutet att föräldrarna ska dö.
Hon är fokuserad till max i sin plan, inget får eller kan gå fel.
ALLT löser sig ju då när de är döda, så enkelt, så smärtfritt för henne själv.
NUUUUU Mohammad, är det dags!
Fattar du?!