2017-08-28, 23:06
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Fast Zlatan's barn har inget gemensamt utseendemässigt med Zlatan överhuvudtaget. Inte ens hudfärgen är densamma. Hur förklarar du detta?
I Gertten-filmerna noterade jag att de barnens båda farföräldrar är klart ljusare i pigmentet än Zlatan och hans lillebror A.
Citera
2017-08-29, 06:12
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kompjuter
Zlatan kanske är bög?

Möjligtvis bisexuell då, har alldeles för många vittnen som vet att han sätter på drinkluder från Stureplan mest hela tiden. Skedde varje gång Landslaget hade match och landslaget bodde på Scandic Park vid Humlegården, alltid ut på baksidan och sedan bort till hotellet, nytt drinkluder varje gång.

Du drar knappast med dig drinkluder till hotellet för deras fantastiska konversation.
Många av Stockholms drinkluder som pumpats av Zlatan, frågan är hur många mini Zlatans det finns i Stockholm.
Citera
2017-08-29, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kompjuter
Zlatan kanske är bög?
Kanske det, ingen har väl glömt den där romantiska bilden med Zlatan och Piqué?
Citera
2017-08-29, 21:31
Medlem
Dupeas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kadork

Där gav ju Zlatan svar på tal... https://www.youtube.com/watch?v=kFv6kh_rPPA
Citera
2017-08-29, 23:21
Medlem
Harry_s avatar
för haters

http://www.expressen.se/sport/fotboll/premier-league/zlatan-pa-jakt-efter-superdyr-lyxyacht/

Citera
2017-08-30, 00:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kadork

Jag fattar inte ens hur situationen på bilden uppstod. Det ser ju verkligen ut som en bög-situation, och det är konstigt om Z inte är bög.
Citera
2017-08-30, 09:40
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Jag fattar inte ens hur situationen på bilden uppstod. Det ser ju verkligen ut som en bög-situation, och det är konstigt om Z inte är bög.

då är du också bög

fattar folk inte att dom driver med media
Citera
2017-09-06, 17:22
Bannlyst
Undrar hur det gått för Zlatan att vara otrogen under tiden han varit skadad.
Citera
2017-09-06, 21:19
Medlem
Wajis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP

Om Zlatan kommer ut som bög så tror jag fan alla är bögar. Han känns fan inte som en bög Jag tror alla människor kan kan hamna i konstiga lägen när det gäller bilder och ovana situationer.
Citera
2017-09-13, 01:48
Medlem
NeutronStars avatar
Känner en fiskeinstruktör som fiskade med Zlatan i Svinningeviken. Zlatan felkrokade en gädda i magen men orkade inte kroka av eller döda fisken, så han klippte av linan och lät gäddan simma iväg med en Svartzonker McMio i buken. Den gäddan dog garanterat en plågsam död...
Citera
2017-09-13, 09:41
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NeutronStar
Känner en fiskeinstruktör som fiskade med Zlatan i Svinningeviken. Zlatan felkrokade en gädda i magen men orkade inte kroka av eller döda fisken, så han klippte av linan och lät gäddan simma iväg med en Svartzonker McMio i buken. Den gäddan dog garanterat en plågsam död...

omöjligt att kroka i magen på en gädda om den inte är död men då flyter den
Citera
2017-09-13, 12:39
Medlem
FiffelMonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CentroX
Zlatan gillar och spela Titanfall 2 med ungarna. Han var också en tvspels nerd när han var liten. Säkert lirat en del nintendo/sega spel. Respekt.
Vet att han iaf lirade cs när han var yngre, såg det i en dokumentär om hans tid i mff. Kul om man har mött honom nån gång
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in