2017-09-11, 17:20
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nikasi
Hur det har gått till får inte mer svar än tillförlitlig källa, precis som Lubbe skrev kan den trovärdiga källan ha fått fel info, men jag tror inte det. Däremot, ja vem skulle ha läckt? Helenas anhöriga? Tror att de kan känna sig veta, men inte fått info av polisen. Så då måste det vara nåt annat skäl jag inte direkt kan ange som gör att jag tror på det, även om jag håller fler dörrar öppna.

Då är ni tre nu (du, lubbe och Lockerudarn) som inte kan garantera att "bekräftelsen" är säker fastän det har låtit så tidigare.
Citera
2017-09-11, 17:21
Medlem
[quote=BlurryFace69|61753338]
Citat:
Du fattar väl själv att ingen behöver tillstånd från polisen för att posta här? Sitter man häktad med restriktioner är det kört, men det gör inte MR. Jag känner honom inte, vi har aldrig träffats men fortfarande, polisen kan inte "ge honom lov eller inte".[/QUOT

Sant..

När var skallgångarna? Var MR sjukskriven då?
Även om det skulle vara för att förvilla helt känns det väldigt konstigt att
hålla i skallgångarna om MR var Pilot, eller hade med HA*s försvinnande att göra.

Nån annan är bättre lämpad att svara på det, sorry!
Citera
2017-09-11, 17:23
Medlem
Stryknings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ugglan.
Då är ni tre nu (du, lubbe och Lockerudarn) som inte kan garantera att "bekräftelsen" är säker fastän det har låtit så tidigare.

Det känns som väldigt vaga grunder att hänga ut personen på. Några borde skämmas...
Citera
2017-09-11, 17:25
Medlem
BlurryFace69s avatar
Citat:

Vem klängde på Helena på Stadt?
Finns det ngn som har sett det?
Kan ej minnas att jag läst det en enda gång?
Citera
2017-09-11, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strykning
Det känns som väldigt vaga grunder att hänga ut personen på. Några borde skämmas...

Ja det är faktiskt möjligt att vi borde, även fast det finns starka indikationer. Många har dock hängts ut genom åren, förhoppningsvis får vi i slutänden en bekräftelse och ett erkännande.
Citera
2017-09-11, 17:38
Medlem
Stryknings avatar
Citat:
Ja det är faktiskt möjligt att vi borde, även fast det finns starka indikationer. Många har dock hängts ut genom åren, förhoppningsvis får vi i slutänden en bekräftelse och ett erkännande.

Helt sant. Jag undantar dock de som själva hängt ut sig här i tråden och skapat än mer frågor genom sina uttalanden.
Senast redigerad av Strykning 2017-09-11 kl. 17:40.
Citera
2017-09-11, 18:24
Medlem
Citat:

Vi gör så här ugglan!
Tidigare har du velat ha namnet på min källa jag är min källa trogen och förblir så ... ! jag har pratat med min källa idag och hen vill inte att jag svarar på något.. efter utvecklingen de senaste veckorna i tråden.
Addera mig till de tre andra för tillfället.

Jag anses ju inte vara trovärdig ja enligt väldigt många och det ifrågasätts till och med om jag var vän med Helena!! och just nu har KM många supporters i tråden.

Det kommer att komma fram att KM är pilot när han häktas eller om någon som är mer "trovärdig" kommer in och säger att km är pilot .
Mvh Freja
Citera
2017-09-11, 18:28
Medlem
Stryknings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freija21
Vi gör så här ugglan!
Tidigare har du velat ha namnet på min källa jag är min källa trogen och förblir så ... ! jag har pratat med min källa idag och hen vill inte att jag svarar på något.. efter utvecklingen de senaste veckorna i tråden.

Jag anses ju inte vara trovärdig ja enligt väldigt många och det ifrågasätts till och med om jag var vän med Helena!! och just nu har KM många supporters i tråden.

Det kommer att komma fram att KM är pilot när han häktas eller om någon som är mer "trovärdig" kommer in och säger att km är pilot .
Mvh Freja

...och där föll korthuset...
Citera
2017-09-11, 18:31
Medlem
FedupFlorences avatar
Bra förkortning Sven-Gustaf.
Det är av stort intresse att få reda på vem MMPG är men många har också andra tänkbara scenarier med annan gm eller mgm till MMPG.

Jag har ingen pilot eller gm. Jag är dock övertygad om att:

- UA sedan 15 juni -92 har en relativt god föreställning om vad som har hänt Helena.
- PW har en teori som överensstämmer med UA:s.
- GM är med H på dagen eller kvällen.
- Det är fler än en som vet.

Det jag tycker är mest tragiskt efter händelsen är att dåligt omdöme i efterförloppet har kostat dig som gm ett längre straff och oss skattebetalare åtskilliga miljoner.

Och Freija, det är inte relevant för dig vad andra postare skriver. Du är ju du - och har fått din information. Och hur du har fått den behöver inte källan diktera, och du behöver inte avslöja något genom att skriva vem du är i ledet och hur ledet ser ut.
Citera
2017-09-11, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Freija21
Vi gör så här ugglan!

Mvh Freja
Klart du inte ska ange din källa. Men du kan väl säga var i ledet du är eller är du rädd för att din 100 % säkerhet ryker då? Förstår faktiskt inte varför du duckar för enkla frågor.
Citera
2017-09-11, 18:59
Medlem
Jag tycker det är bra det Ugglan efterfrågar.
Nu har det krupit fram att det är många som sitter på information i 3de led.
Men det är ju åtminstone några som har skrivit ut detta nu och då ökar trovärdigheten för va dessa säger överlag men kanske inte specifikt för påståendet över KM som pilot.
Vissa andra väljer helt att inte svara rakt på frågan och då kryper trovärdigheten ner tyvärr..
Citera
2017-09-11, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strykning

Men strykning. Hur många är uthängda i tråden genom åren? På ganska lösa grunder. Jag och andra har lagt ihop flera saker och anser våra källor mkt trovärdiga och argumenterar således på bättre grunder än många andra. Därefter har åtm jag försökt bygga på argumentationen. Vända och vrida. Annars kan vi ju lägga ned. Jag skäms inte med de uppgifter jag sitter på men måste alltid hålla öppet någon procent innan jag sett saker med egna ögon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in