2017-09-10, 04:24
Medlem
Donnabella6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freija21
Jag har idag fått info om att KM MR och även BW har kopplingar till Dillö ( för er som inte är i från Mariestad så är det en pytteliten ö som man bara kan ta sig till genom den större ön Torsö )
.. som man för övrigt måste passera Hasslerör för att komma till!

KB och KM spenderade mycket tid ute på det Dillö vid hennes familj is sommarstuga alla dessa år som de var tillsammans MR ska tydligen ha sommarstuga på denna pyttelilla ö också!!!
Fick också reda på att BW mor eller far ska ha en sommarstuga där också ..

Stämmer detta så kan j säga:nu hettar det till!!!
Citera
2017-09-10, 05:54
Medlem
Rudges avatar
Citat:
Jag har idag fått info om att KM MR och även BW har kopplingar till Dillö ( för er som inte är i från Mariestad så är det en pytteliten ö som man bara kan ta sig till genom den större ön Torsö )

KB och KM spenderade mycket tid ute på det Dillö vid hennes familj is sommarstuga alla dessa år som de var tillsammans MR ska tydligen ha sommarstuga på denna pyttelilla ö också!!!
Vilket sammanträffande då BW i egen hög person har ett sommarställe på Torsö, men var hans föräldrar har det kanske spelar större roll. Har de sommarhus på Dillö? Har de alibi?

Vad söta ni är som tuffar på som ingenting hänt. Men på så vis kan man ju urskilja vad som menades med tidigare skrivna ord som försvann spårlöst. Hur var det, "nära någons ego"? och "spelar med"?

Detta med ringarna är fastställt med FAKTA för länge sedan. Likaså detta med skorna. Är det trådsanningar som ska formuleras nu eller säkerställs bara om FAKTA är lika trovärdigt som vissa användares egna spår och spekulationer....
Citera
2017-09-10, 08:48
Medlem
Greenskys avatar
Citat:

Mycket allvarligt om det visar sig att MR har ljugit! Hursom, jag kollade kartan och Dillö verkar vara stort som halva Mariestad ungefär så pytteliten ö kan jag inte hålla med om.
Så något bevis att MR och KM känner varandra har jag fortfarande inte sett.
Citera
2017-09-10, 08:51
Medlem
BlurryFace69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greensky
Mycket allvarligt om det visar sig att MR har ljugit! Hursom, jag kollade kartan och Dillö verkar vara stort som halva Mariestad ungefär så pytteliten ö kan jag inte hålla med om.

Nej, Dillö är inte pyttelitet.
Och MR bor där åretrunt.
Citera
2017-09-10, 08:55
Medlem
Stryknings avatar
Citat:

Om man åker från Mariestad passerar man knappast Hasslerör på väg till Dillö. Du är fel ute som vanligt.
Citera
2017-09-10, 09:13
Medlem
BlurryFace69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strykning
Om man åker från Mariestad passerar man knappast Hasslerör på väg till Dillö. Du är fel ute som vanligt.

Man åker förbi HassleSäby och på höger sida liggger Berga och Hassle.
Kan väl vara det som är att någon tänker Hasslerrör eftersom det heter HassleSäby?

Snygg Avator
Citera
2017-09-10, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ugglan.
Skärp dig, för f*n!

Jag har aldrig påstått att KM skulle vara "mannen med pilotglasögon". Jag har varenda gång skrivit typ att "om Km skulle vara ...". Jag har varit väldigt noga med det. Du är ju för f*n helt väck i huvudet. De som däremot tvärsäkert har uttalat sig om KM som "mannen med pilotglasögon" är Pudelfrillan, Freija21, Nikasi och lubbe. Kanske glömde jag någon. Får jag fråga dig en sak: Är du full och/eller påtänd hela tiden?

Tagga ner språket lite Ugglan - kan vi inte spekulera vidare med det vi vet nu idag.
Jag tycker som Twiggy att PU blir intressant - kan man placera in honom här - det kan ju aldrig vara så att en kille minglar omkring i Mariestad - han har ju inte fastnat i ett buskage utanför PK - utan tex gått i mörkret ute i en skog el liknade. Att han var upprörd - har det bekräftas mer än av PK? Kan man koppla ihop PU och MR?
Citera
2017-09-10, 09:34
Medlem
Nå Micke är det inte dags för dig att äntra tråden och besvara uppgifterna om din vänskap med Klas? Stämmer det att ni var/är vänner?
Citera
2017-09-10, 09:37
Medlem
Sculleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carro22
Ja tycker inte att det ser ut som piratmodell, tycker det ser ut son vanliga längd på byxor..
Visa mig gärna om jag missat vart man ser det är pirat?
Annars känns dessa byxor som vaktbyxor, militärbyxor osv...

Då är "pilot" en dvärg utan fötter.
https://myfile.org/16mdx1c0bc/pirat.jpg
Citera
2017-09-10, 10:28
Medlem
Skurtrasans avatar
Utan att försöka trolla och avleda så har jag funderat på om Helena kan ha blivit stoppad av någon/några som kommit i bil från Ekudden.
Att den/dom stannat och pratat med henne och att hon sedan blivit rädd och börjat springa in på stigen varpå hon sedan blivit ikappsprungen och våldförts.
Som sagt, försöker inte trolla, bara funderar på olika alternativ.
Citera
2017-09-10, 10:40
Medlem
Citat:

Oj då. Denna sommarstuga kände jag inte till. MRö BOR ju på dillö sedan ett antal år tillbaka. Då är kopplingen än mer tydlig.
Citera
2017-09-10, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greensky

Jag har två källor på det varav en stensäker men det har du ju redan läst. Men du kanske tror jag är ett troll. Hur som, vilka bevis vill du att vi presenterar utan att avslöja namn?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in