2017-09-08, 20:14
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prinzezzan
Det kan ju vara nyansskillnad på tygen. Dessutom kanske solen lyser på ett annat sätt än på det övre partiet? Det ser i alla fall ut som en vågrätt söm, tycker jag.

Nej, jag protesterar fortfarande: Färgen och tyget är olika. Nyansskillnaden är solklar. Och inte fortsätter väl byxorna ända upp till armbågshöjd?

Mannen på bilden har en rymlig, "fluffig" och lång jumper på sig.
Senast redigerad av Ugglan. 2017-09-08 kl. 20:17.
Citera
2017-09-08, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ugglan.
Nej, jag protesterar fortfarande: Färgen och tyget är olika. Och inte fortsätter väl byxorna ända upp till armbågshöjd?

Jag trodde också att det var en söm i byxorna. Kolla här: http://www.elinstallatoren.se/produkter/personlig-utrustning/arbetsbyxor-med-stretch/

här är byxor som inte är alltför olika de som han har på sig.
Citera
2017-09-08, 20:17
Medlem
mb20guys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martasson
Gm= MR, PR, KM?
Eftersom det finns en koppling mellan de alla

Anklagar ogärna folk för mord det är polisens jobb...men kan väl säga att vissa som nämns i tråden borde var intressanta för lagens väktare
Citera
2017-09-08, 20:20
Medlem
Prinzezzans avatar
Citat:
Nej, jag protesterar fortfarande: Färgen och tyget är olika. Nyansskillnaden är solklar. Och inte fortsätter väl byxorna ända upp till armbågshöjd?

Jag tror att en ev. tröja kan sluta strax ovanför mannens handled. Men det är svårt att se, då det finns på många "veck".
Citera
2017-09-08, 20:22
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
Jag tror att en ev. tröja kan sluta strax ovanför mannens handled. Men det är svårt att se, då det finns på många "veck".

En möjlighet skulle vara att "överdelen" är ihopsydd med "nerdelen" som en slags overall - men med olika tygkvaliteter.
Citera
2017-09-08, 20:23
Medlem
Prinzezzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fringis
Jag trodde också att det var en söm i byxorna. Kolla här: http://www.elinstallatoren.se/produkter/personlig-utrustning/arbetsbyxor-med-stretch/

här är byxor som inte är alltför olika de som han har på sig.

De påminner om mannens. Och dessa har sömmar och olikfärgade delar på benen.
Citera
2017-09-08, 20:24
Medlem
Stryknings avatar
Citat:

Många veck är det.
Citera
2017-09-08, 20:24
Medlem
Citat:
Jag tänker så här (och utgår ifrån att bilden är tagen vid intervjutillfället på rastplatsen).

På plats var PW, MÖ och mannen med pilotglasögon. PW tog själv själv bilden, så någon fotograf var inte med. Då borde mannen på bilden vara mannen med pilotglasögonen eller MÖ. (Om de nu inte frågade någon annan på rastplatsen om han ville ställa upp. Detta ser jag som mindre troligt.) Kan mannen på bilden vara MÖ?

Bilden kan ju vara tagen när som helst och var som helst. Det kan ju vara PW's pappa hemma i villaträdgården eller vad som helst. Tror inte man ska försöka dra några slutsatser från den bilden.
Citera
2017-09-08, 20:25
Medlem
Citat:
De påminner om mannens. Och dessa har sömmar och olikfärgade delar på benen.

Ja, när jag söker på elektriker arbetsbyxor och svarta kommer det upp en del som liknar dem som mannen har på sig.
Citera
2017-09-08, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av salta_killen
Bilden kan ju vara tagen när som helst och var som helst. Det kan ju vara PW's pappa hemma i villaträdgården eller vad som helst. Tror inte man ska försöka dra några slutsatser från den bilden.

Jo - det kan du ha rätt i. Kanske är det bara det att jag blev så glad över att ha något konkret att leta efter som gör att jag ändå tänker att det faktiskt skulle kunna vara piloten på bilden.
Citera
2017-09-08, 20:26
Medlem
Twiggygirls avatar
Citat:

Ingen jävel har väl påstått att det är SAMMA byxor???? Jag påstår att typ den byxsorten används oftast av M.R. Som ett exempel bad jag er titta. Jag har inte menat att byxorna ska analyseras. Kan mycket väl vara olika byxor. Har aldrig tänkt att det kunde vara samma. STILEN, klädstilen.
Du har tagit över pudelns jobb nu ser ja, ugglan. Lycka till.
Citera
2017-09-08, 20:28
Medlem
Prinzezzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av salta_killen

Så kan det vara, vi vet ju inget säkert. Mina tankar utgår enbart ifrån ett scenario att bilden är tagen vid intervjutillfället. Men vet, det gör vi ju inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in