• 2
  • 3
2013-04-17, 11:47
Medlem
lazycowboys avatar
Om du inte redan lst din vggdekoration s r ett tips att kpa snygga tyger och spnna ver kilramar som man kan kpa i de flesta hobbyaffrer.
Citera
2013-04-20, 23:21
Medlem
tryffs avatar
ebay har massor. ikeas new york bilder r vanliga men inte s vanliga. jag kpte en sdan 100x140 p loppis fast med amsterdam som motiv istllet
Citera
2013-11-24, 22:45
Medlem
Hller med om det ngra sagt tidigare, du fr nog var beredd att ltta lite mer p plnboken, r jag rdd. MEN om du r beredd att gra det r detta mitt tips:

malmopanorama.se

r iofs mest tavlor ver Malm, men finns ven Stockholm, Gbg och lite annat. Grymt snygga r de iaf, och ngra av dem ger den "skyline" knskan som du snackar om.
Citera
2013-11-24, 23:27
Medlem
klinger75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndiePandie
Hller med om det ngra sagt tidigare, du fr nog var beredd att ltta lite mer p plnboken, r jag rdd. MEN om du r beredd att gra det r detta mitt tips:

malmopanorama.se

r iofs mest tavlor ver Malm, men finns ven Stockholm, Gbg och lite annat. Grymt snygga r de iaf, och ngra av dem ger den "skyline" knskan som du snackar om.

Tycker frgtergivningen verkar skitkass , bilden p Nyhavn i Kpenhamn liknar inte alls verkligheten .
Citera
2013-11-25, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klinger75
Tycker frgtergivningen verkar skitkass , bilden p Nyhavn i Kpenhamn liknar inte alls verkligheten .
Ja, jag kan bara hlla med. Nyhavn r ingen favorit. Men jag mste tro att det r meningen nd, vissa r ju vldigt kraftfulla i frgerna. Som den p resundsbron:
http://malmopanorama.se/stora-tavlor...panoramatavla/
Citera
2013-11-26, 18:01
Moderator
rotadents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndiePandie

malmopanorama.se

Trevlig storlek p tavlorna, men bilderna i sig var inte s roliga. Ger en distinkt knsla av vntrumskonst som man frvntar sig p en tandlkarmottagning eller nt.
Citera
2013-11-28, 16:53
Medlem
Wal44.com kanske har ngot
Citera
2013-12-10, 02:15
Medlem
Svenskar r verkligen helt clueless. Kp ingen skit. Kp p auktion. P Bukowskis, Stadsauktion eller Auctionet. Annars letar du rtt p en samtida konstnr du gillar och kper ett litografi tminstone.

Allt som ni har tipsat om hr r inte vrt ett dyft i andrahandsvrde och kvalitn r dessutom hgst tveksam. En inramad affisch r OK. Men ser jag ngon med IKEA-grejer och fototapeter sger jag upp vnskapen.
Citera
2014-01-05, 16:12
Medlem
hobbykonsts avatar
Eller s gr man som jag mlar sjlv, sjukt roligt att vara kreativ och knna att man gjort ngot helt unikt!
Citera
2017-09-07, 21:00
Medlem
S mnga bra webbplatser. Jag gillar Ikea och Ilva, men mestadels fr foton. Jag kpte ngra mlningar p canvasshop och p https://mynewart.se
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in