2017-09-05, 02:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paras0nic
Han e bullshitter, vill bara vara i de spotlight..
Bullshitter? http://bayimg.com/CAIeCaagp
Ät mitt bajs.
Citera
2017-09-05, 02:18
Medlem
paras0nics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuumadree
Bullshitter? http://bayimg.com/CAIeCaagp
Ät mitt bajs.

Jävlar, du har fem videos. Lägg upp dessa med ljud, istället för att leka kung. Ingen bryr sig om du har videorna utan ljud. Det är dom med ljud vi vill se, så sluta flexxa med att du har videorna med ljud om du inte tänker dela med dig av dom. Det är liksom ingen som bryr sig isåfall, men förståeligt att det ger dig stake. Eller inte..
Citera
2017-09-05, 02:21
Medlem
Citat:
Du leker insider men tiggde filmen i PM och undrar var den sprids.. please, sluta sätt dig på någon piedestal. En renrasig svenne i form av mig på andra sidan Sverige sitter på mer info än dig..

Förstår inte hur hans funderingar kring filmen ska påverka förtroendet till honom. Han har gett den mest autentiska insikten jag läst i tråden som har med detta att göra. Onödigt att klaga..
Citera
2017-09-05, 02:22
Medlem
CashMan-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nolewa0
Tyst med dig. Tiggde inte filmen, bad dig skicka länken för att se vart videon sprids. Frågade inte ens, beordrade dig hahah. Ville se om de va DP som lagt ut den eller hur läget såg ut. Du sitter inte på någon info alls, en länk till en video jag sett innan den ens spreds på instagram är inte någon speciell info. Retard. Håll käften.

Så du menar seriöst att polisen ej tar in dessa killar .
Så dom får gå fritt i samhället å mörda å pissa på folk ?

Det e en rätt stor sak om det stämmer. Tror många i samhället skulle vilja veta detta.
Så vi har alltså en stat som låter mördare går fria , å de får gå runt fritt med kuken ute å pissa på folk ..

Mmmm låter normalt
Citera
2017-09-05, 02:22
Medlem
nolewa0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crabbman
Okej då, kan man få namn på dessa herras samt deras aktiviteter?

Styr dom självständigt eller har dom nån slags ledare?

Opererar dom utanför Rinkeby/Tensta?

Har dom stöd från folk/vänner?

Namn kan jag inte ge. Inte aktiviteter heller.

Dom styr självständigt vad jag vet, men samarbetar/jobbar med ligor här och där.

Dom har stöd från vänner som har vart med dom sen start och vet hela historian. Plus stöd från folk som älskade Maslah Warsame då allt de här grabbarna gör, gör de för att hedra han.
Citera
2017-09-05, 02:23
Medlem
Citat:
Jävlar, du har fem videos. Lägg upp dessa med ljud, istället för att leka kung. Ingen bryr sig om du har videorna utan ljud. Det är dom med ljud vi vill se, så sluta flexxa med att du har videorna med ljud om du inte tänker dela med dig av dom. Det är liksom ingen som bryr sig isåfall, men förståeligt att det ger dig stake. Eller inte..
Har redan pratat med en annan här inne och laddar upp dem som ej är uppladdade imorgon din tönt.
Citera
2017-09-05, 02:24
Medlem
paras0nics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arabapappa
Förstår inte hur hans funderingar kring filmen ska påverka förtroendet till honom. Han har gett den mest autentiska insikten jag läst i tråden som har med detta att göra. Onödigt att klaga..

https://sv.wikipedia.org/wiki/K%C3%A4llkritik
Citera
2017-09-05, 02:25
Medlem
paras0nics avatar
Citat:
Har redan pratat med en annan här inne och laddar upp dem som ej är uppladdade imorgon din tönt.

Fantastiskt. Be mamma vagga dig till sömns nu.
Citera
2017-09-05, 02:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nolewa0
Namn kan jag inte ge. Inte aktiviteter heller.

Dom styr självständigt vad jag vet, men samarbetar/jobbar med ligor här och där.

Dom har stöd från vänner som har vart med dom sen start och vet hela historian. Plus stöd från folk som älskade Maslah Warsame då allt de här grabbarna gör, gör de för att hedra han.

Hedra honom genom att mörda o pissa på folk? Kan inte tänka mig att denna Maslah hade rent mjöl i påsen. Hur som så kommer DP att gå under, dom kommer att få sitta långa straff, frågan är bara när statist poliserna gör något åt saken. Sen får vi se om DP är omtyckta i anstalterna hahaha.
Citera
2017-09-05, 02:27
Medlem
Citat:

Ladda upp nu bara?
Citera
2017-09-05, 02:28
Medlem
Tråden är till för att diskutera händelsen och inte kring hur staten och politiker samt media reagerar och kan förebygga detta, anledningen till att denna tråd skapades till skillnad från den andra var just för att hålla dessa onödiga kommentarer kring staten, källkritik et.c. i andra tråden.
Citera
2017-09-05, 02:31
Medlem
nolewa0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crabbman
Hedra honom genom att mörda o pissa på folk? Kan inte tänka mig att denna Maslah hade rent mjöl i påsen. Hur som så kommer DP att gå under, dom kommer att få sitta långa straff, frågan är bara när statist poliserna gör något åt saken. Sen får vi se om DP är omtyckta i anstalterna hahaha.

Lugn nu. Deras mord finns de historier bakom. Ni pratar om dessa grabbar som om de går och pissar på folk dagligen. De var förmodligen helt habbade under videon och ville förnedra han på bästa sätt. Nån slängde ur sig uttrycket "vi pissar på såna som dig" så fick dom
för sig att göra det på riktigt.

De kommer gå under, men inte av polisen. De kommer dö en ful död, men de kommer inte va av Jaffar och hans grabbar som hälften av alla efterblivna här på FB tror.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in