2017-09-04, 18:13
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Varför är han så ensam?

De moderater som inte är för öppna gränser globalister och toleranta för islam och islamiska staten har väl redan lämnat den sjunkande skutan?

Sen verkar han mest vara någon som de har för att försöka lura tillbaka de moderater som flytt till SD genom att säga liknande saker. Testballongskille?
Finns ju en hel del intressanta påstående från Bali:
https://www.flashback.org/sok/hanif+bali

men han har ju ingen reell makt inom Moderaterna så hans idéer kommer aldrig blir verklighet, bara titta på Kristersson, snubben är ju för vidöppna gränser, han var för DÖ, han är för tolerans för sjuka saker som islam (islam borde kriminaliseras) osv. osv.
Citera
2017-09-04, 18:17
Medlem
LiberalDemokratis avatar
Moderaterna som parti står INTE bakom den här typen av uttalanden. I själva verket tycker jag att Hanif Balis twittrande börjar bli allt mer problematiskt. Jag är själv aktiv inom partiet och för mig är det helt självklart att de här fina ungdomarna har rätt att stanna i Sverige. Vi har ingen rätt att skicka dem i döden i Afghanistan! Och jag vet att jag talar för de allra allra flesta i partiet. Se t.e.x hur Ulf vill stänga dörren till sd!
Citera
2017-09-04, 18:21
Medlem
Fizzlors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P4n0pl147h305
De där hazarerna är ju inte de enda bedragarna, alla dessa sopor som sitter runt i över 200 olika förorter som knappt kan ett ord svenska efter 15 år och bara tickar pengar fram tills de dör av hög ålder är samtliga välfärdsbedragare.

Hela massinvandringen är ett enormt välfärdsbedrägeri, alla utlänningar i Sverige som går på bidrag är bedragare, man har tagit sig till ett främmande land för att "jacka in parasitsnabeln" som man brukar säga. Vi talar tiotusentals, kanske så många som en miljon bidragsparasiter.

Sen ska vi inte tala om kriminaliteten från alla dessa skitiga utlänningar.

Ut med alla, avgå alla politiker som haft något med detta att göra, ni får flytta med packet hem till PACK-i-stan.

Detta. Det måste rensas upp utav bara helvete. Varje enskild MENA-invandrare ska ses som parasiter fram tills att motsatsen är bevisad.
Citera
2017-09-04, 18:32
Medlem
Fizzlors avatar
Citat:
Som Ottokar skrev tidigare i tråden "Det var i våras som jag talade med en politiskt korrekt vanlig person senast" så har något hänt och håller på att vända. Hur kan de etablerade partierna totalt sakna fingertoppskänsla?

Tror det handlar mycket om bunkermentalitet. Väldigt få är villiga att gå emot partiet och säga vad som bör sägas. När man gör undersökningar och exempelvis kommer fram till att "svenskar börjar ogilla hazargubbarna som hänger på gator och torg" så gör man allt för att vrida och vända frågan till något helt annat. "Svenskar känner sig otrygga! Vi måste satsa mer på polisen!", precis som om det skulle lösa grundproblemet.

Själv tycker jag bara detta är bra. Låt de springa in med huvudet före i betongväggen.
Citera
2017-09-04, 18:39
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fizzlor
Tror det handlar mycket om bunkermentalitet. Väldigt få är villiga att gå emot partiet och säga vad som bör sägas. När man gör undersökningar och exempelvis kommer fram till att "svenskar börjar ogilla hazargubbarna som hänger på gator och torg" så gör man allt för att vrida och vända frågan till något helt annat. "Svenskar känner sig otrygga! Vi måste satsa mer på polisen!", precis som om det skulle lösa grundproblemet.

Själv tycker jag bara detta är bra. Låt de springa in med huvudet före i betongväggen.

Ju mer isolerade de blir, deso mer bizzart blir hela spektaklet.

Jag har en känsla av att vi nu studerar samma förnekelse som förr ledde till den franska och ryska revolutionen.

Det blir mer och mer uppenbart att man slösat skattemedel på en närapå kriminell nivå. Allt baserat på lögner.
Senast redigerad av Sam.Boyd 2017-09-04 kl. 18:42.
Citera
2017-09-04, 18:41
Medlem
Rikarvinges avatar
Asylsystemet i sig är nog det största bedrägeriet, bara det att det är mer uppenbart med ensamkommande. Jag tror inte att MV:s språktester och intervjuer är tillförlitliga nog för att ge folk chans på livslångt bidrag.

Sedan blev det väldigt orättvist när olika EU-länder agerade annorlunda. Danmark minskade sin asylinvandring genom att ge dem lite sämre villkor, och då kom de till Sverige istället. Man bör inte ha ett system som bara är delvis delat, antingen borde alla EU-länder tillsammans delat upp varenda asylsökare efter storlek och BNP, elr så borde man inte låtit asylsökare röra sig runt i Schengen fritt.
Citera
2017-09-04, 18:47
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Ja det kommer ju från rätt käft. Moderaterna har och vill fortsätta urholka den svenska välfärden. Skattesänkningar, lönesänkningar mm. Det finns inga större välfärdshatare än moderaterna. Sen att hanif har rätt i sak, ja det har han säkert, iallafall att det kostar mycket sen om just de siffrorna stämmer vet jag inte.
Citera
2017-09-04, 18:49
Medlem
Fizzlors avatar
Citat:
Ju mer isolerade de blir, deso mer bizzart blir hela spektaklet.

Jag har en känsla av att vi nu studerar samma förnekelse som förr ledde till den franska och ryska revolutionen.

Mycket möjligt. Jag håller fast vid att den dagen då Sveriges ekonomi kraschar, bostadsbubblan spricker och Svennebanan åker ut på gatan med huvudet före och miljoner i skulder - då jävlar kommer huvuden rulla. Folk är mycket medvetna om problemen, men gör inget "då det inte drabbar mig personligen.".

Hatet som SD fått utstå de senaste 10-15 åren kommer vändas mot invandrarna. Om man tänker på hur mycket skit SD fått i jämförelse med vad de "gjort" (påtala problemen med invandringen) så kan man ställa det i relation till hur mycket skit invandrarna kommer få för vad de faktiskt har gjort de senaste 20 åren (sugit bidrag, våldtagit, mördat, fifflat, sunkat ner hela landet m.m).
Citera
2017-09-04, 18:49
Medlem
salty-sailors avatar
Är det någon som är dum nog att gå tillbaka till M nu bara för att kappvändarsvinet Hanif börjar jiddra om självklarheter som alla redan vet?
Citera
2017-09-04, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ottokar
Så trötta som vi svenskar är på mångkulturen så är Hanif Balis kontroversiella uttalanden snart som att sparka in öppna dörrar. Det var i våras som jag talade med en politiskt korrekt vanlig person senast.
Kan bara hålla med. HB säger det som minst 5 miljoner svenskar utan problem kan säga öppet. Det finns inget farligt eller radikalt med den åsikten. Därmed inte sagt att jag ogillar honom, tvärtom.

Ge mig en 5 minuters intervju på Norra Ban så kan jag, Simmaellersjunk, titta in i kameran och säga ett och annat sanningens ord rakt in i kameran. Jag skiter i alla eventuella konsekvenser.
Citera
2017-09-04, 18:56
Medlem
another-devils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BnH
För det här jävla landet tycker det är bättre att vara en humanitär stormakt utåt än att hålla ihop landet.
"Det är ju baaaaarn"

Den här farsen har pågått för länge för att nån (svetsministern) ska kunna säga " vi har varit naiva" igen. Vad kommer reaktionen bli? När kommer vändningen i att alla inser att det inte går att ljuga för sig själv och andra? När kommer hela landet att ställa sig upp och skrika "UT!" ?

http://www.ladda-upp.com/bilder-a/barnen_strejkar-281.JPG
Senast redigerad av another-devil 2017-09-04 kl. 19:06.
Citera
2017-09-04, 19:07
Medlem
Skogsvattes avatar
Ulf Kristerssons katastrofintervju i Studio Ett häromdagen lade verkligen alla korten på bordet.

Här har vi Kinberg Batra 2.0 i manlig form. Att Kristersson och hans 13 procentsparti skulle reda ut flyktingbedrägeriet är uteslutet. De är landsförrädare hela högen.

Hoppas att de väljer Kristersson som ny partiledare. Det skulle skicka den passande signalen till svenska folket: "RÖSTA PÅ SD, HÄR FINNS INGET ATT SE!"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in