2017-09-02, 17:32
Medlem
Rudges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pudelfrillan
Lägger till KM's adress, sen har jag för mig att PK bodde på Bråtenvägen - skriver in det.

Enligt skatteverkets folkbokföring 1992 så var dessa personer skrivna på följande adresser med åldrarna:

R*bert Tö*nblom (21 år) Hagabergsvägen 24
B*örn B*rggren (55 år) Vikingavägen 7
B*örn W*llgren (23 år) Gärdesgatan 6 (nästan vid Marieholmsbron)
T*omas S*enberg (29 år) Stockholmsvägen23 (jan) --> Österlånggatan19 (1 Maj) -->
Blombackagatan 2A (nov).
M*kael Rö*nlund (28 år) Albins Gränd 12
P*r U*lberg (20 år) Bråtenvägen 58
P*trik R*neberg (23 år) Hällristningsvägen 9
K*as-Gör*n Malmg*en (26 år) Ladukärrsvägen 31 (fr.o.m. augusti 1991)
P*ter Kr*mer (25 år) Bråtenvägen?
E*ik And*rsen
P*r Niels*n

Citat:
Sådär, nu är listan uppdaterad - fyll gärna på.

Enligt skatteverkets folkbokföring 1992 så var dessa personer skrivna på följande adresser med åldrarna:

T*omas S*enberg (29 år) Stockholmsvägen 23 (jan) --> Österlånggatan19 (1 Maj) -->
Blombackagatan 2A (nov).
P*trik R*neberg (23 år) Bräckarvägen 88 Lindome, 1991 (juni-dec),Hällristningsvägen 9
P*ter Kr*mer (25 år) Bråtenvägen ?
E*ik And*rsen (25 år) Lockerud
P*r Niels*n (26 år) Lockerud/Bråten
Kan du, Pudelfrillan, förklara ändringen av PRs adress här?
När flyttades det och under vilka tider bodde han på dessa adresser? Var du? Kan du hitta de?

Korrigera BWs namn tack! Kan bli tokigt! Bra sammanställning!
Senast redigerad av Rudge 2017-09-02 kl. 17:35.
Citera
2017-09-02, 17:33
Medlem
BlurryFace69s avatar
Citat:
Sådär, nu är listan uppdaterad - fyll gärna på.

T*omas S*enberg (29 år) Stockholmsvägen 23 (jan) --> Österlånggatan19 (1 Maj) -->
Blombackagatan 2A (nov).
P*trik R*neberg (23 år) Bräckarvägen 88 Lindome, 1991 (juni-dec), Hällristningsvägen 9
P*ter Kr*mer (25 år) Bråtenvägen ?
E*ik And*rsen (25 år) Lockerud
P*r Niels*n (26 år) Lockerud/Bråten

BRA där!
Tack pudeln

En annan fråga, var A*ders Eklund (Engla) på Stadt den kvällen som Helena försvann
eller är detta bara envisa rykten??
Senast redigerad av BlurryFace69 2017-09-02 kl. 17:39.
Citera
2017-09-02, 17:46
Medlem
Stryknings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppmattan
Känner att jag bombarderar med inlägg här, men en liten fråga till:
Denne PR, jag sökte på hans namn på facebook och hittade en Pu*te i varberg, är det han? Det står att han kommer från Göteborg visserligen.

Det finns mycket information som är fel ang. denne man. Eller hur?
Citera
2017-09-02, 17:46
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudge
Kan du, Pudelfrillan, förklara ändringen av PRs adress här?
När flyttades det och under vilka tider bodde han på dessa adresser? Var du? Kan du hitta de?

Korrigera BWs namn tack! Kan bli tokigt! Bra sammanställning!

PR's korrekta adress står där nu, den råkade av misstag raderas när jag putsade på listan inför en postning. Är osäker, man måste nog kontakta Skattemyndigheten på nytt för att kunna reda ut det här med flyttdatumen.
Senast redigerad av Pudelfrillan 2017-09-02 kl. 17:55.
Citera
2017-09-02, 17:48
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlurryFace69
BRA där!
Tack pudeln

En annan fråga, var A*ders Eklund (Engla) på Stadt den kvällen som Helena försvann
eller är detta bara envisa rykten??

Nej man har kollat upp honom och han är inte aktuell.
Citera
2017-09-02, 17:55
Medlem
lugnåss avatar
Hej.

Önskescenario just nu är att ordna lokal och bjuda in alla skribenter till en analysafton och vädra alla idér samt tankar/scenarion live.
Det vore en syn kan man tro.

Allvarligt så är allt som kan tänkas ha med fallet att göra värt att diskutera med både för och nackedelar, även osanning kan bortse eller tillföra info som för fallet framåt.

Har påpekat detta tjafs förut och blivit rapporterad för det men det stoppar mig inte för att be er en gång till att: tänk innan tangenterna flyger iväg i vredesmod/kränkt samt håll er till sak i tråden, den kommer slockna annars.

Nu till mina frågor:
Något nytt om KM?
Jobbar han?
Fritidsintressen?
Kan man se skolfoto någonstans?

//lugnås
Citera
2017-09-02, 18:03
Medlem
BlurryFace69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lugnås
Hej.

Önskescenario just nu är att ordna lokal och bjuda in alla skribenter till en analysafton och vädra alla idér samt tankar/scenarion live.
Det vore en syn kan man tro.

Allvarligt så är allt som kan tänkas ha med fallet att göra värt att diskutera med både för och nackedelar, även osanning kan bortse eller tillföra info som för fallet framåt.

Har påpekat detta tjafs förut och blivit rapporterad för det men det stoppar mig inte för att be er en gång till att: tänk innan tangenterna flyger iväg i vredesmod/kränkt samt håll er till sak i tråden, den kommer slockna annars.

Nu till mina frågor:
Något nytt om KM?
Jobbar han?
Fritidsintressen?
Kan man se skolfoto någonstans?

//lugnås

Saknar oxå skolfoto då han var frånvarande i min skolkatalog , och man borde mött/sett
honom när man sprang ute i tonåren och framåt tills man blev stadgad
Minns sällan namn men ansikten känner man ju igen .
Citera
2017-09-02, 18:16
Medlem
Jag fick pm från en nyreggad. Och tänkte vädra några frågor här.
Brodern till PR. MR har han varit på tapeten någon gång?
Även ryktas det att PR var synlig i mariestad den aktuella kvällen.
Vet någon?
Citera
2017-09-02, 18:18
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudge
Lägg Snurre åt sidan tills dess för detta liknar ingenting. Snurre borde komma in och räta ut frågetecknen om han nu är seriös, tycker jag.

Vart var vi innan det "SNURRADE" iväg? Kan någon plocka upp tråden innan alla blir wacko?

Det kan nog dröja med tanke på att Snurre80 enligt egen uppgift (lämpligt nog) inte har tillgång till nätet mer än på wifiställen...

Japp, innan det "SNURRADE" iväg totalt diskuterade vi bl.a. Inbrott i Elbutiken, Ri*to Keskis*arja, ett rykte om upphittade trosor, vittnet "Hanna's" alkoholvanor, radiointervjun med pilot - talade han sanning eller inte - har han omnämnts på nätet?
Citera
2017-09-02, 18:29
Medlem
Citat:
Det kan nog dröja med tanke på att Snurre80 enligt egen uppgift (lämpligt nog) inte har tillgång till nätet mer än på wifiställen...

Japp, innan det "SNURRADE" iväg totalt diskuterade vi bl.a. Inbrott i Elbutiken, Ri*to Keskis*arja, ett rykte om upphittade trosor, vittnet "Hanna's" alkoholvanor, radiointervjun med pilot - talade han sanning eller inte - har han omnämnts på nätet?

Jag tog upp att det är lätt att ta miste på klockan om man är på lyran. Vet inget om hennes alkoholvanor. Men det är ganska normalt att ta sig några glas på en lördagskväll
Citera
2017-09-02, 18:33
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
PR's korrekta adress står där nu, den råkade av misstag raderas när jag putsade på listan inför en postning. Är osäker, man måste nog kontakta Skattemyndigheten på nytt för att kunna reda ut det här med flyttdatumen.

Jag är "Skatteverket":

1991: Hällristningsvägen 9 i Mariestad; 1991: Bräckavägen 88 i Lindome; 1994 Falkenberg; 1994 Varberg; 1996 Varberg; 2001 Varberg; 2004 Varberg. Resten orkar jag inte leta upp.
Citera
2017-09-02, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ugglan.
Jag är "Skatteverket":

1991: Hällristningsvägen 9 i Mariestad; 1991: Bräckavägen 88 i Lindome; 1994 Falkenberg; 1994 Varberg; 1996 Varberg; 2001 Varberg; 2004 Varberg. Resten orkar jag inte leta upp.

Kan du kolla mart.n rune.erg också? Mellan namn kenne.h
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in