2017-09-01, 22:07
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maria.bokklubben
Enligt den där blatten som recenserat pissvideon ser gärningsmannens penis ut som ett krökt pekfinger, om nu det kan vara till någon hjälp.

Se från 01:30:
https://www.youtube.com/watch?v=-YPxPqpgFhI&feature=youtu.be
Vet inte exakta procenttal men alla afrikan-kukar jag sett har varit som krökta pekfinger, billiga omskurna kukar.
Citera
2017-09-01, 22:08
Medlem
ModerRotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UNPROFOR
Förmodligen fejk. Rätt korkat att förvarna både myndigheter och rivalnegrer med att lägga upp det där om det var seriöst.

Jag tyckte den såg äkta ut. Inget ovanligt. Dock såg den lite för ny ut kanske. De flesta är ju gamla och helsvarta.
Citera
2017-09-01, 22:08
Medlem
UNPROFORs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koyak
Är denna 'dödspatrull' någon typ utav hitmen som rings in från utlandet som i Sopranos/gudfadern?

Nej, det är 10 nedknarkade negerbarn som glider runt i de smutsigaste av förorterna med stulna dunjackor.

Att de inte torskat beror bara på regimens inkompetens.
Citera
2017-09-01, 22:10
Medlem
Det är kört för JaffarByn han kommer säkert begå självmord, lika bra att då ta med sig så många av dem han kan på köpet. Det går inte att snacka bort eller radera , det är den ultimata förnedringen, det enda som kan skipa rättvisa är om han begår ett ännu sjukare och perversare brott typ fångar dem och tvingar dem att knulla varandra annars dödar han deras familjemedlemmar, och filmar det hela och lägger ut, då kan folk glömma hans golden shower
Citera
2017-09-01, 22:11
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av delernen
Det har jag ju sagt hela tiden, men vissa förstår inte marknadsföring. Det här är hans absolut största chans att bli stor på riktigt. Gör han inget nu så måste han bli nedpissad igen men då blir det inte lika mycket skriverier eftersom det är andra gången.

Det är så sant som det är sagt! Jag återupprepar mitt råd, fixa några feta producenter, skriv rhymes med humor och självdistans, be juden ta hand om resten. Han har tillräcklig talang, låt inte denna chans passera pga bruuuuschor och heder!
Senast redigerad av BushwickBill 2017-09-01 kl. 22:14.
Citera
2017-09-01, 22:18
Medlem
krisus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av delernen
Det har jag ju sagt hela tiden, men vissa förstår inte marknadsföring. Det här är hans absolut största chans att bli stor på riktigt. Gör han inget nu så måste han bli nedpissad igen men då blir det inte lika mycket skriverier eftersom det är andra gången.

Bli nerpissad = absoluta största chansen att bli stor på riktig.

jag misstänker att du är den som inte förstår marknadsföring.

Själv har jag lite andra krav på de musiker jag lyssnar på, tex musiken, rösten och texterna.
Citera
2017-09-01, 22:21
Medlem
mazdarikards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill
Någon som är nära Jaffar måste ju skaka om hans krage och säga att detta är hans största chans hittills.
Någon som nyligen har sett Piss-Jaffa i Rinkeby? Eller hört något från honom? Korkat om han ligger lågt och inte tar chansen, hans största chans hittills...
Citera
2017-09-01, 22:22
Medlem
ModerRotas avatar
Jag skulle vilja ha en Jaffar Byn Hip Hop Restaurang, somalisk meny som spelar hans låtar hela tiden fast med 5 minuters pauser mellan. Kanske en staty av Jaffar Byn inne på toaletten, som en pissoar mitt i som man kan stå runt och pissa många samtidigt.

Redan nu, om man blir "pissad" betyder det att man fått största fetaste chansen att bli känd, typ. Det är nu vedertagen slang.
Senast redigerad av ModerRota 2017-09-01 kl. 22:26.
Citera
2017-09-01, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slocum
Grejen är ju den att jag numera inte behöver resa någonstans för att lära mig om omvärlden.

Ni reser ju hit från praktisk taget hela jordklotet och uppvisar er kultur och beteenden. Som tex den här snart rikskända kiss ritualen.

Oj om du tror att du kan se resten av världen här. Testa vara främmande. Jag har inte rest hit från annan del av världen, visserligen flyttat från Norrland till sthlm. Vad får dej tro att jag kommer utomlands ifrån?
Citera
2017-09-01, 22:24
Medlem
Smegmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ModerRota
Jag skulle vilja ha en Jaffar Byn Hip Hop Restaurang, somalisk meny som spelar hans låtar hela tiden fast med 5 minuters pauser mellan.
Kissepaus också?
Senast redigerad av Smegma 2017-09-01 kl. 22:26.
Citera
2017-09-01, 22:25
Medlem
-98-s avatar
Länken på ett tidigt inlägg (inlägg 5) från Instagram funkade inte, jag hittade dock denna som som består av två små filmsnuttar.
https://minfil.org/Aagbsac3b0/Jaffar_Byn__Golden_Shower.rar
Citera
2017-09-01, 22:25
Medlem
krisus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mazdarikard
Någon som nyligen har sett Piss-Jaffa i Rinkeby? Eller hört något från honom? Korkat om han ligger lågt och inte tar chansen, hans största chans hittills...

Nånstans sitter Robyn och knyter näven i fickan.
Tänk om ändå det var hon de hade pissat på!
Värsta största chansen för hennes första album sedan 2010ish.
Men nu blir det inget... Jaffa hann före.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in