2017-09-01, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dinmamma001
Står ingenstans om 33 skott i en kamerabevakat bensinstation. Gå och göm dig under stenen du kom ifrån.

http://www.expressen.se/nyheter/en-skjuten-i-bromma--livshotande-skador/

Så som jag skrev en möjlig låt kan vara jaffar byn - Ghetto starz. Halva låten är s/o
Det där kanske inte ens är rätt skottlossning. Vet iallafall att det stämmer att personen blev beskjuten med 33 skott.
Citera
2017-09-01, 09:37
Medlem
MADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karman
Jag ska berätta en sak för dig. Lösningen heter inte alltid mer pengar, utan lika ofta mindre pengar. I det här fallet mindre invandring och hårdare krav (läs sänkta bidrag, mer eget arbete), på de som redan är här.

Bidrag i sig är ju i vissa fall helt nödvändigt. Men det ska i så fall komma med en skyldighet.
T ex så kan kriteriet vara att du plockar skräp åtta timmar om dagen. De som har noll utbildning gör nytta för pengarna och de som enbart skor sig på staten kommer garanterat se sig om ett riktigt jobb för att slippa plocka skräp.
Det skulle också innebära att kvinnorna inte kan sitta hemma då det ska gälla alla.
Se sen till att det är olagligt att genomföra arbetet i heltäckande slöja och blanda män och kvinnor så löser vi ännu fler problem.
Alla som inte ställer upp får sitt bidrag indraget direkt.
Citera
2017-09-01, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuumadree
Det där kanske inte ens är rätt skottlossning. Vet iallafall att det stämmer att personen blev beskjuten med 33 skott.

Vad är det du surrar om. Det står klart och tydligt att detta mord är kopplat till två rån och ett annat mord 2 dygn innan.
Citera
2017-09-01, 09:38
Medlem
HenrikLarsson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuumadree
Varför skämta om en sån sak? Ja det var 33 skott, dom gick ut med det.
Tror du jag skämtar?
Citera
2017-09-01, 09:46
Medlem
Grim.Fandangos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hushlittledarling
Då löser vi intergrationen. Vad är SDs förslag. De är ju experter så det måste ju ha mest förslag på hur man bäst integreras.

Senaste budget så låg 0 förslag och 0 kr i intergrationsbudget.

SD vill inte se några lösningar.

Jag säger det är 20 pers som står för all skit ni får läsa om i tidningarna i Göteborg.
20 pers.
Resten är hårt arbetande eller villiga att spotta i nävarna och hugga i.

Jag är övertygad om att skiten alltid har funnits men nu har propagandan gjort att man läser om när en blatte går över en gata... och folk blir hysteriska....

Allt detta kan också vara ett PR-trick.
Jag såg ingen kuk som pissade...

Integrationen löser vi genom att stänga gränsen, skicka tillbaka alla som inte behöver PUT och integrerar dom som blir kvar i det svenska samhället.
Sverige har tagit emot för mycket folk som gör att vi inte kan ta hand om alla.
I Rinkeby jobbar bara 50% av dom som är 20-64.
källa: http://statistik.stockholm.se/omradesfakta/index.html
Citera
2017-09-01, 09:57
Medlem
UngeHerrProms avatar
Vad har hänt me Yasin?
Hörde att han är på akuten
Citera
2017-09-01, 09:57
Medlem
MrFeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UngeHerrProm
Vad har hänt me Yasin?
Hörde att han är på akuten
Källa?
Citera
2017-09-01, 10:04
Medlem
UngeHerrProms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrFeeder
Källa?
Finns ingen därför ja undrar om nån kan styrka det, vissa säger han e på akuten vissa säger han har taggat.
Citera
2017-09-01, 10:06
Medlem
neger "sjunger" om annan kass neger
denna neger pissar i sin tur på sjungande neger, filmar med nya mobilen o lägger upp på internet.
nu är det kaoz, sjungande neger ringer neger bror som ska komma o klippa piss negers tung!

Har jag förstått det hela rätt?
Citera
2017-09-01, 10:11
Medlem
BOMBOCLATs avatar
Citat:
Jag säger det är 20 pers som står för all skit ni får läsa om i tidningarna i Göteborg.
20 pers.
Resten är hårt arbetande eller villiga att spotta i nävarna och hugga i.

Absolut.... verkligen... absolut... hårt arbetande... spottat i nävarna och hugger i... Är du lite hög såhär på morgonkvisten?

Citat:
Allt detta kan också vara ett PR-trick.
Jag såg ingen kuk som pissade...

Grym PR! Lite kiss i afrot!

Du är verkligen en stor tänkare. All PR är bra PR, va? LOL!

Citat:
Ursprungligen postat av 0.999...
Det behövs kraftfulla åtgärder, armband. Armband där det står "kissa inte på mig".

Precis! 👍 👦🏿👦🏿👦🏿
Citera
2017-09-01, 10:20
Medlem
5549s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UngeHerrProm
Finns ingen därför ja undrar om nån kan styrka det, vissa säger han e på akuten vissa säger han har taggat.
Vem är Yasin? Och med "taggat" menar du att han har lämnat landet eller lämnat jordelivet?
Citera
2017-09-01, 10:20
Medlem
Mycatisonfires avatar
Citat:
Det är vida känt att så gör även vanliga svenneban mot sin fru som precis gjort slut och svartsjukan gör att han slår sönder henne.

Det är också vida känt att så gör även svennebanan när han är rejält full på fredagkvällarna innan han går in och sätter på sin brors dotter.

Svin finns överallt. Det är bara lågpannor som tror att hudfärg gör människor immuna mot svineri.

Fakta som backar upp dina påståenden eller pratar du av egen erfarenhet?
Senast redigerad av Mycatisonfire 2017-09-01 kl. 10:27.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in