2017-09-01, 01:19
Medlem
UNPROFORs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JaDuDu
Vet inte vilken värld ni lever i men inte i min vildaste fantasi skulle jag kunna se att Jaffar skulle få någon att pissa på honom för fame. Skulle ni ställa den frågan till 100 personer i en förort så skulle ni få 100 lavetter.

Finns något som heter heder och självrespekt. Helt sjukt att ni kan tänka er att folk skulle gå med på sånt. Som Lavar Ball sa: Stay in yo lane.

Säger inte att det är så, men det skulle inte förvåna mig. Sjuka människor gör sjuka saker för uppmärksamhet.

Sen kanske Kissjaffar är smygbög som många andra blattar är.
Citera
2017-09-01, 01:20
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av housarN
Vad har han gjort då?

Teamat upp med sina gängmedlemmar och planerar att klippa lite folk?
Citera
2017-09-01, 01:21
Medlem
ace_secs avatar
Afrikanen verkar vara förståndshandikappad?
Citera
2017-09-01, 01:24
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UNPROFOR
Säger inte att det är så, men det skulle inte förvåna mig. Sjuka människor gör sjuka saker för uppmärksamhet.

Sen kanske Kissjaffar är smygbög som många andra blattar är.

Hahaha, alltså det är på tok för sent för sånt här nu Natthumor..

Tog mig friheten att göra en bild: http://i.imgur.com/imJcmcv.jpg
Citera
2017-09-01, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hajdut123
Man måste inte va hemsk människa bara för man håller på med rap , jag känner inte jaffar personligen men tror vilken förortsunge som helst om de fick chansen skulle göra rap låtar som han... Ni fattar inte att desto grovare saker man sjunger om i ens videor desto mer uppmärksamhet och kändare blir man....

Folk vill höra sånna grova grejer.

Som sagt jag känner inte jaffar så jag vet inte om han e bra kille eller inte, men som jag tror är han inte mkt ondare en varenda förortsunge som hänger i centrum ....

syftade inte på det han säger i sin "rap" utan på det faktumet att han vart gripen för t.ex. grovt vapenbrott, inbrott. sen säkert en massa andra grejer som vi inte vet något om.
Citera
2017-09-01, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av priz
Finns videon som ljud någonstans?

Så är det alltså så att de pissar på honom för att han utförde oralsex på en annan man?
Nej video med ljud finns inte. Bara gänget själv som har med ljud.

Herregud, en trollkommentar får dig falla helt & dra slutsatser som denna. Nej gänget gick på han för att han nämnt en av deras bortkomna vänner som dog i skottlossning, i hans låt. Dom tog åt sig och var arga.
Senast redigerad av tuumadree 2017-09-01 kl. 01:32.
Citera
2017-09-01, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
Afrikanen verkar vara förståndshandikappad?

Rapparen menar du? Hur då? Tycker inte han sticker ut intellektuellt eller socialt bland människor i hans etnicitet/kultursfär. Kanske avvikande ur en västerländsk synpunkt, men helt i ordning med hur hans fränder beter sig.
Citera
2017-09-01, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gheheje
syftade inte på det han säger i sin "rap" utan på det faktumet att han vart gripen för t.ex. grovt vapenbrott, inbrott. sen säkert en massa andra grejer som vi inte vet något om.

men förstår inte folk som inte har nån empati, han ser ut som ett barn han är inte ens riktig man i utseendet + dålig umgänge , jag har sett han ute asså den uppfattningen jag fick av honom är inte att han är en kallblodig dåre som vissa andra. Han har väl dåligt umgänge vem ska han annars va vän med om han inte hänger med halv kriminella .... Stureplan brats? pffff

jag tror de flesta håller på med sånt här för att få status elr tjejer och de enda sättet vissa kan få de på är det sättet ... för de ksk är för svårt att få bra jobb osv... men såklart är de lite hans egna val
Senast redigerad av hajdut123 2017-09-01 kl. 01:50.
Citera
2017-09-01, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuumadree
Nej video med ljud finns inte. Bara gänget själv som har med ljud.

Herregud, en trollkommentar får dig falla helt & dra slutsatser som denna. Nej gänget gick på han för att han nämnt en av deras bortkomna vänner som dog i skottlossning, i hans låt. Dom tog åt sig och var arga.

Har du belägg för det? Typ, länk till låten? 33 skott.. ja det säger ju mycket. Borde ju finnas en Flashback tråd angående det eller dylikt. Din teori låter som en trådsanning.
Citera
Medlem
Monopolis avatar
Finns det inga Rinkebybor som sitter på mer information angående dessa fyra unga herrar som dödspatrullen består av?

Namn, adress, skolor, vad för sorts kriminella aktiviteter de är inblandade i. Allt är av intresse.
Citera
Medlem
Han har gjort ett par shoutouts till dödspatrullens fiender därav...
Citera
2017-09-01, 01:35
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intellectuo
Har du belägg för det? Typ, länk till låten? 33 skott.. ja det säger ju mycket. Borde ju finnas en Flashback tråd angående det eller dylikt. Din teori låter som en trådsanning.

Är inte det i Guldrush-låten? Inte hört den, men folk har pratat om den hela tiden i tråden. Orkar inte lyssna igenom den men här är den iaf: https://soundcloud.com/ortensfinest/jaffar-byn-ft-silver-guldrushen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in