2017-08-29, 12:05
Medlem
Itons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Revej
Tänk vilken ångest de ska ha idag när de läst att den de våldtog egentligen var man.. Ja, kanske inte ändå. Kan ju vara bonus i deras kretsar eller så kanske de inte kan läsa dagstidningen.

Vad jag uppfattat våldtog de inte den peruvianska transan utan misshandlade honom.
Citera
2017-08-29, 13:10
Medlem
Pantone297Cs avatar
Citat:
Tänk vilken ångest de ska ha idag när de läst att den de våldtog egentligen var man.. Ja, kanske inte ändå. Kan ju vara bonus i deras kretsar eller så kanske de inte kan läsa dagstidningen.
Tror nog både transan och det polska paret har större ångest...jävla dumskalle.
Citera
2017-08-29, 13:40
Medlem
Erik Östs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pantone297C

Det är klart att om man ränner in stocken i ett dajmhål måste man först kontrollera om det hänger ett klockspel i grenen först, men dom hade väl kåtbråttom som vanligt !
Så fungerar dessa icke-människor! Öppna era hjärtan/plånböcker som skinnbollen sa!
Senast redigerad av Erik Öst 2017-08-29 kl. 13:43.
Citera
2017-08-29, 14:13
Medlem
Revejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pantone297C
Vad har en sak med en annan att göra?
Blir någons ångest mindre för att någon annan har större eller?
Citera
2017-08-29, 14:18
Medlem
Revejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iton
Vad jag uppfattat våldtog de inte den peruvianska transan utan misshandlade honom.
Läs inlägg #10
Citera
2017-08-29, 14:32
Medlem
Itons avatar
Citat:
Läs inlägg #10

Såg det nu även på ngn italiensk tidning.

Pojkvännen ska ha blivit utsläppt och förhörd av polisen. Tjejen var kvar på sjukhuset; standardprocess vid våldtäkt tydligen.

Riktiga djur de som gjorde det...
Citera
2017-08-29, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iton
Såg det nu även på ngn italiensk tidning.

Pojkvännen ska ha blivit utsläppt och förhörd av polisen. Tjejen var kvar på sjukhuset; standardprocess vid våldtäkt tydligen.

Riktiga djur de som gjorde det...
Bara en tidsfråga innan vi har liknande fall i Sverige om vi inte redan har haft det.
Vi män är hundar och våra kvinnor horor i deras ögon.
Citera
2017-08-29, 16:56
Medlem
Arnstadokratins avatar
När jag ser dessa rubriker tänker jag numera typ: "hoppas det bara var tre GM". Nu var dem fyra stycken verkar det som.
Hellre det än 5-7 I guess..
Senast redigerad av Arnstadokratin 2017-08-29 kl. 17:05.
Citera
2017-08-29, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Westerner
Det är också rejäl skillnad mellan Östeuropa och Västeuropa i hur politiker reagerar på sådana här händelser.

Så här uttalade sig Polens vice justitieminister Patryk Jaki om fallet.

"Jag anser att våldtäktsmännen i Rimini-fallet borde få dödsstraff. I just det här specifika fallet skulle jag även vara för att återinföra tortyr. Försök inte ens attackera mig med er politiska korrekthet. Den har jag nånstans (på polska betyder oftast i röven) och jag kommer inte att ändra ståndpunkt".

Skulle någon vilja uttrycka sitt stöd till honom så finns inlägget där han skrev detta här

https://www.facebook.com/jaki.patryk/posts/1195118737258868

https://www.reddit.com/r/europe/comments/6weqg9/polish_first_deputy_minister_of_justice_patryk/

Klockrent uttryckt😊👍. All kred till honom. Ut med dem på torg först så allmänheten får bajsa på dem, gärna med lavemang efter en riktig fylla med avslut på burger king..😂
Citera
2017-08-30, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Utflyttad
En transsexuell, då blir det syntax-error hos PK-maffian.

Afrikaner och en transa.......
Varför skulle det bli så? Bara sådana som du som inte kan hålla mer än en tanke i huvudet samtidigt vilket du demonstrerar väl.
Citera
2017-08-30, 15:54
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Det är också rejäl skillnad mellan Östeuropa och Västeuropa i hur politiker reagerar på sådana här händelser.

"Jag anser att våldtäktsmännen i Rimini-fallet borde få dödsstraff. I just det här specifika fallet skulle jag även vara för att återinföra tortyr. Försök inte ens attackera mig med er politiska korrekthet. Den har jag nånstans (på polska betyder oftast i röven) och jag kommer inte att ändra ståndpunkt".

Skulle någon vilja uttrycka sitt stöd till honom så finns inlägget där han skrev detta här

https://www.reddit.com/r/europe/comments/6weqg9/polish_first_deputy_minister_of_justice_patryk/

Jag kan förstå att han på ett personligt plan reagerar, men som minister bör han hålla sina tankar för sig själv.

Han säger också:
"Jag har alltid varit för dödsstraff" ...

Så man kanske bör ta sig en funderare eller två innan man "applåderar" hans minst sagt klumpiga uttalande.

Hemska brott, både mot paret och transpersonen, och jag kan som sagt var både förstå och dela känslan ...
Citera
2017-08-30, 16:20
Medlem
Citat:

Ja det finns riktiga karlar i Polen. Och har man upplevt sovjetisk ockupation så darrar man inte av skräck för haschrökande pk-fjantar utan säger precis som det är.
För kräk som dessa våldtäktsmän är inte bara utanför lagen, de är i andlig mening utanför mänskligheten och bör behandlas därefter. Annars är de garanterat inte kontaktbara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in