2017-08-28, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WonDash
Fast nu blev han upphunnen på en sekund och flydde fort som tusan efter det. Kulor för att han gjorde det, men att rycka en banderoll är lika enkelt som att springa in på planen om man väl har bestämt sig. Gnaget blev inte bortjagade av någon gårdare. Gnagaren blev träffad av ett så pass löst slag att han obehindrat kunde ta sig tillbaka till läktaren.

Det var vev mellan julgranar _på_ läktaren också.. Inte bara mellan pitchen och läktaren. Där var det riktiga smällar och polis fick dra bort julgranarna från löpandes FB...

Och att ensam rycka FBs banderoll och hinna till halvplan med en fem meter långt släp efter sig är en ganska bra bedrift.
Citera
2017-08-28, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Var ju gnagarna som stormade oss pga. att man inte kan hålla koll på sina banderoller. Vi kunde inte komma åt gnagarna om man inte hade haft en jetpack så man kunde flyga dit...

Nope det stämmer inte.

Heja på polisen?
Jetpack? Hur jävla hög är inte du?

De som hoppade ner och sparkade undan reklamskyltarna hade gatan ren. Varför stannar man kvar och hetsar istället för att ta fighten?
Citera
2017-08-28, 19:07
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tiddlywank

De som hoppade ner och sparkade undan reklamskyltarna hade gatan ren. Varför stannar man kvar och hetsar istället för att ta fighten?
Om det hade stämt (vilket det inte gör) varför sprang inte gnagarna in i vår klack då?
Citera
2017-08-28, 19:08
Medlem
Citat:
Om det hade stämt (vilket det inte gör) varför sprang inte gnagarna in i vår klack då?
De blev bortmotade av era mentala granar.
Citera
2017-08-28, 19:10
Medlem
Citat:

Du om någon måste veta att det finns ett förankrat nät precis nedanför läktaren.
Citera
2017-08-28, 19:12
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SystemResearch
Du om någon måste veta att det finns ett förankrat nät precis nedanför läktaren.
Precis.

Citat:
De blev bortmotade av era mentala granar.
Ja men om de inte hade det så hade man aldrig kunnat komma upp till vår klack ändå. Avspärrat med staket och snutar som står i vägen.

Om du ska ge mig skit för att vi inte kommer åt gnagarna kan man ju vända på frågan. Eller hur? Men som du skriver blev de rädda för två pers och sprang tillbaka.
Citera
2017-08-28, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SystemResearch
Tycker det verkar gå alldeles utmärkt för folk att ta sig under det nätet.

https://www.youtube.com/watch?v=bikLkC4LopE
Citera
2017-08-28, 19:26
Medlem
Citat:
Precis.

Ja men om de inte hade det så hade man aldrig kunnat komma upp till vår klack ändå. Avspärrat med staket och snutar som står i vägen.

Om du ska ge mig skit för att vi inte kommer åt gnagarna kan man ju vända på frågan. Eller hur? Men som du skriver blev de rädda för två pers och sprang tillbaka.
Det kan man absolut göra. Gnaget har bra med folk på benen men låter sig stoppas av ett modest antal ordningsvakter.

Sen får jag ursäkta för den osköna tonen, det var egentligen inte tanken. Avslutningsvis kan man ju konstatera att det är lätt för en att sitta här och peka finger när man inte var med där och då. Det är alltid stor skillnad.

Kul att det stökas lite.
Senast redigerad av Tiddlywank 2017-08-28 kl. 19:30.
Citera
2017-08-28, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WonDash
Att dom får det till att någon difare gav en AIKare "stryk" säger mer om hur deras definition av just det ordet ser ut. Dom kanske skäms för deras försök mot Er för inte så länge sedan?

Stryk skulle jag inte kalla det men granen stod upp bra i ett par sekunder och dela ut några riktiga godingar innan ordningsmakt anlände och gnagarna backade. Tror ingen baserar händelsen på den där sketna 3 sekunders videon.
Citera
2017-08-28, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aju1891
Anledningen till tjafset igår ser ni här.

https://twitter.com/nickgadget/status/902070034138370049

Dåligt krut i benen där, FB måste bli mer skräckinjagande då hade han tagit de där ca 100 metrarna snabbare och kanske även lyckats få mig sig trofén på köpet.
Citera
2017-08-28, 20:06
Medlem
hagsatras avatar
I början av videon nedan ser ni händelsen som djurgårdarna i tråden stolt skryter om och där de påstår att granar ger FB stryk. Två AIK-grabbar går upp och det blir några slag emellan innan vakter kommer och AIK går lungt därifrån.

https://www.youtube.com/watch?v=opuy95tQ2qY
Senast redigerad av hagsatra 2017-08-28 kl. 20:09.
Citera
2017-08-28, 21:00
Medlem
Haha, vafan. Jag har inte detaljkollat händelsen tidigare mennu ser jag att gnagaren som ger honom en smäll bland stolarna avstår från att ge honom en till och typ börjar garva istället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in