2017-08-28, 19:34
Medlem
LaScalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antidemokretin
LaScala jag tänkte på det du skrev om gubben som dyker upp ur lådan. En gubbe laddad med fyrverkeripjäser skulle bli en fin avslut på torsdag. Ett stort jävla fyrverkeri som lyser upp hela Södermalm. Vackert vad ?

Fresta mej inte
Citera
2017-08-28, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonStahlhein
Är det lugnet före stormen, kanske? Sitter de och kokar ihop ngn ny aktion?
Eller blev de byxis av att skånepolisen gjorde sitt jobb på familjelägret och därför börjar få kalla fötter? Den som lever får se.

hahahahaha nu väntar vi med spänning vad som kommer att hända ! Tänk att vi kommer å sakna dessa veckor
Citera
2017-08-28, 19:41
Medlem
vonStahlheins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Jag fick snabbt en tanke att polisen kanske redan har plockat lite folk, men så funkar det ju inte i vårt land. Du och jag hade såklart plockats om vi hade haft en halv joint i fickan, men alla är inte lika inför lagen.
Nej, att kalle batong skulle slängt glasstruten och gjort sitt jobb kan vi utesluta. Kanske har "pojkarna" andra erfarenheter av polis etc. och blivit lite skraja. Om det är så hämtar de sig nog snart när inget händer. Undrar vad nästa steg i deras plan för världsherravälde kan tänkas bli. Skolstrejken verkar ju inte vara någon bedövande success.
Citera
2017-08-28, 19:45
Medlem
vonStahlheins avatar
Citat:
hahahahaha nu väntar vi med spänning vad som kommer att hända ! Tänk att vi kommer å sakna dessa veckor
Ja, det kommer fan att bli tomt och tråkigt utan,de små liven och deras festliga upptåg. Försvinner de får man väl trösta sig med "it-skandalen". Där verkar det kunna bli fart i framtiden. Heja, kapten Groggnäsa!
Citera
2017-08-28, 19:51
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Amir, uppviglaren:
Citat:
Jag låter efter några lärare som kan berättar för folk varför det är bra för Sverige om unga flyktingar för stanna.

https://twitter.com/nabizadehse/status/902221208221081600

Nästan lite ömmande, och just lärare. Kanske är läraren en auktoritet i hans hemland, men här är det bara en person som vill maximera sin ledighet och öka andelen barnfri arbetstid.
Citera
2017-08-28, 20:05
Medlem
LaScalas avatar
Citat:

De har redan spritt ut sej över Södermalm. De är ÖVERALLT i mitt närområde. Går sakta i små grupper och tittar sej storögt (förlåt, snedögt) omkring.
Om dom försvinner från Medis så finns de ändå här. Nära mej.
Citera
2017-08-28, 20:09
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaScala
De har redan spritt ut sej över Södermalm. De är ÖVERALLT i mitt närområde. Går sakta i små grupper och tittar sej storögt (förlåt, snedögt) omkring.
Prata med dom, visa medlidande, bilda familjehem

Nästa stora flyktingvåg är väl Jemen, Sydsudan och sedan hela Afrika. Inte för att jag är sugen, men måtte det bara bli tonårsflickor som kommer -> tjäna grova pengar på och ha i min säng.
Citera
2017-08-28, 20:15
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaScala

Jag känner sympati med dig. Lät som en mening från en skräckfilm Har det blivit mer oroligt i området, vad säger boenden runtomkring.

It Follows
http://imdb.com/rg/an_share/title/title/tt3235888/
Citera
Medlem
Provokatörs avatar
Citat:

Nästa stora flyktingvåg är väl Jemen, Sydsudan och sedan hela Afrika. Inte för att jag är sugen, men måtte det bara bli tonårsflickor som kommer -> tjäna grova pengar på och ha i min säng.

Jemeniter är inte ett folk som flyr det första dom gör, möjligtvis till ett grannland men dom har ingen tanke på att ta sig till Sverige. Olika beteende hos olika folkgrupper.

/Provokatör
Citera
Medlem
LaScalas avatar
Citat:

De är bara ute efter mina kängor! Inget medlidande, inget familjehem.
Kommer det tonårsflickor kanske jag kan öppna bordell?
Jag vill också ha med en bit av kakan.
Citera
2017-08-28, 20:24
Medlem
LaScalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gonesexuallywrong
Jag känner sympati med dig. Lät som en mening från en skräckfilm Har det blivit mer oroligt i området, vad säger boenden runtomkring.

It Follows
http://imdb.com/rg/an_share/title/title/tt3235888/

Jag har levt som i en skräckfilm ända sen tiggarinvasions begynnelse.
It Follows...blir min nattfilm! Skönt att se att andra har det lika illa.
Har inte pratat med nåra boenden om hazarerna men i tobaksaffären och på vårdcentralen är dom inte glada.
När jag var där sist kom det en "god flicka" med en hazar i släptåg. Lång palaver följde vid receptionsdisken. Jag försökte förstås höra vad dom sa men uppfattade bara "inget akutbesök", "den adress där han är skriven,""långa väntetider" och "han måste ha pass med sej!"
Dom gick slokörade iväg.
Citera
2017-08-28, 20:46
Medlem
Jag har läst på deras facebok #vistårinteutmenskakämpa eller vad den heter och då stod det att dom håller på och samlar namnunderskrifter och ska invadera riksdagshuset den 12 september och barrikera sig där. Ska gå in och kolla igen och se om det stämmer.

Kollade nyss igen och kunde inte hitta om dom skulle barrikera sig men nåt är på gång och namninsamling pågår för fullt som dom ska överlämna till regeringen den dagen riksdagen öppnar.
Lite komiskt och man undrar om Fridolin står i spetsen och ska överföra bunten? Löfven borde ha fullt upp med att hålla sig kvar och att städa runt omkring sig i kansliet. Jag hoppas verkligen att dom kommer föra ett djävla liv och helst ha med sig både lakan och attrapper med bombälten. Alla ni som vill skriva på har till den 3 september på er..
Senast redigerad av gurkelurkan 2017-08-28 kl. 20:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in