2016-04-12, 17:32
Medlem
Mannen som frontade Moderaternas bostadspolitik i Stockholm med stor framgång, vad vet vi?
Citera
2016-04-12, 23:55
Medlem
Joakim.Larssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hobotalent
Mannen som frontade Moderaternas bostadspolitik i Stockholm med stor framgång, vad vet vi?

Ja, för det första så är han inte jag.
Citera
2017-08-27, 21:37
Medlem
Mullrets avatar
Agenda idag. Fick kräkreflexer av denna sprätt.
Citera
2017-08-27, 21:44
Medlem
ddf66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
samma här.
Känns som Reinfeldt junior.

-"vi ska var tydliga med att vi INTE ska samarbeta med SD"
För mig betyder det att han gärna lämnar walk-over till kommunistmaffian och vill se Sverige gå under.

Om Moderaterna verkligen vill ha en framtid bör de se till att välja en riktigt konservativ man som ny partiledare och peta bort Herr Larsson så långt från makten som möjligt.
Citera
2017-08-27, 21:45
Medlem
Citat:
Ja fy fan vilket äckel. Bland det värre jag sett på ganska länge faktiskt.
Citera
2017-08-27, 21:49
Medlem
Ja, det var kanske den mest obegåvade, ytlige och klyschdrivne kille som jag nånsin har sett och lyssnat på. Det verkar som att moderaterna alltså inte förstår att det är såna som han som gör att väljare lämnar partiet.

Hans fågelbadsdjupa analys är dessutom felaktig och det fattar vem som helst. Det han gör är att slåss för sin egen sak, sin inkomst och karriär. Det kommer att straffa sig. Johnny Magnusson led sig genom sändningen.
Citera
2017-08-27, 21:50
Moderator
Lobengulas avatar
Citat:

Ja han var förvånansvärt "von oben" med sitt sliskiga utseende. En riktig karriärpolitiker som vill läxa upp de "korkade" väljarna att inte rösta SD. I alla fall jag bestämde mig ikväll för att M definitivt inte är ett alternativ i Stockholm. Att jag röstade M i förra kommunvalet får jag dessvärre leva med.

Johnny Magnusson är den typ av moderatpolitiker som inger respekt, Slisk-Jocke, not so much.
Citera
2017-08-27, 21:53
Moderator
Dr Kings avatar
Med vänner som Joakim Larsson behöver moderaterna inga fiender. Högern är på väg att ta död på sig själv och kommer saknas av ytterst få.
Citera
2017-08-27, 22:03
Medlem
Den som höll i trådarna när AKB tvingades bort.
Yttrade de snart legendariska orden ”Det är med blandade känslor jag meddelar att vi vill att Anna Kinberg Batra avgår”, till SVT. Jag vill veta lite mer om hans historik.
Citera
2017-08-27, 22:20
Moderator
Lobengulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alphahona
Den som höll i trådarna när AKB tvingades bort.
Yttrade de snart legendariska orden ”Det är med blandade känslor jag meddelar att vi vill att Anna Kinberg Batra avgår”, till SVT. Jag vill veta lite mer om hans historik.

Han har tydligen arbetat med politik i hela sitt liv, en yrkespolitiker som aldrig har haft ett vanligt arbete.
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/stockholm/joakim-larsson-blir-ny-m-ordforande

En av Reinfeldts lakejer så givetvis är han rökt om det blir en mer värdekonservativ partiledare. Nu är väl hans våta dröm att det blir en Reinfeldt version 2 så att han kan slicka sig till fler förmåner.

Som någon sa i tråden, med personer som Joakim Larsson så behöver inte M fler fiender. Han väcker en naturlig avsky hos väljarna. Sliskig typ.
Citera
2017-08-27, 22:20
Medlem
Mullrets avatar
Lite komiskt när han ondgjorde sig över SD-väljare. Samma väljare kan ju rösta på valfritt parti. Får man höra tillmälen kring sitt val av parti lär ju M bli det sista man väljer.
Citera
2017-08-27, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lobengula
Han har tydligen arbetat med politik i hela sitt liv, en yrkespolitiker som aldrig har haft ett vanligt arbete.
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/stockholm/joakim-larsson-blir-ny-m-ordforande

En av Reinfeldts lakejer så givetvis är han rökt om det blir en mer värdekonservativ partiledare. Nu är väl hans våta dröm att det blir en Reinfeldt version 2 så att han kan slicka sig till fler förmåner.

Som någon sa i tråden, med personer som Joakim Larsson så behöver inte M fler fiender. Han väcker en naturlig avsky hos väljarna. Sliskig typ.
Hur ser hans relationer till Odenberg ut?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in