Citat:
Ursprungligen postat av
mikael2
Då blir det A och b samhälle som i Frankrike samt många västländer. Jag har inget emot andra trossamfund än muslimer och dess hederskultur dessutom.
Storkapitalet vill ha billig arbetskraft i allians med vänstern som gör det för att vi ska hjälpa dödshotade flyktingar som flyr krig.
Skilj förövrigt på arbetskraftinvandring och flyktinginvandring två olika saker.
Mina intressen gör att jag inte stöter på asylanter. Dessutom finns knappt några flyktingar i mälarhöjden samt sickla område så stäng det kan bli. däremot är det billig arbetskraft som bygger byggnaderna.
Det finns knappt några västländer som lyckats deportera illegala så länge det behövs billig arbetskraft.
Vilket konstigt ord "flyktinginvandring"?
Det är det som är det mest underliga om någon får skydd i Sverige (politisk asyl) så får den tillsammans med sin "släkt" rätt att emigrera hit.
Absurt!
Politisk asyl synes användas till att importera immigranter mot den svenska befolkningens vilja.
Vid behov av fler emigranter till landet, mer generös tolkning av "flyktingskäl" samt öppna gränser.