Citat:
Ursprungligen postat av
tjalle99
Hon kommer att trivas på Hinsan, hon gillar ju inte män har hon sagt

Men visst finns det väl män på Hinsan? Och visst gillar väl Mördar-Johanna att ha sex med män? Det finns det ju filmbevis på -hos Eskilstuna-Kuriren bl a
I enlighet Kriminalvårdens strävan att försöka få en jämn fördelning män/kvinnor på anstalterna (när det gäller personal), så bör det bli möjligt för Mördar-Johanna att försöka manipulera sig till lite sex från manliga plitar. Jag anser att Kriminalvården bör införskaffa kyskhetsbälten till sina manliga plitar som skall arbeta med denna sexkrävande, mästerligt manipulerande kvinna. När arbetspasset är avverkat och de stämplar ut, låses det elektroniska bältet upp. En enkel lösning. Tänk typ fotboja/suspensoar.
En annan sak: Det har i tråden diskuterats huruvida Amanda Hikes har rätt till ersättning enligt vad hon hade debiterat. Jag vill här bara påminna om att det ibland kan gå illa om man som advokat/ombud "råkar överdebitera". Det har visserligen nu gått några år, men jag är säker på att advokat Kerstin Koorti inte glömt att hon anmäldes och dömdes för försök till bedrägeri när hon skrev en räkning som bedömdes vara alltför väl saltad. Här länk till vad man år 2003 skrev i tidningen Expressen:
http://www.expressen.se/nyheter/toppadvokaten-kerstin-koorti-atalas/
Göteborgs TR dömde henne och det var oväntat, men att Hovrätten därefter friade henne var väntat. Blod är tjockare än vatten. Särskilt advokat-/juristblod..