Citat:
Ursprungligen postat av
Ugglan.
Kan du göra som lubbe (eller vem det var) och göra en lista över de punkter som gör MR till "mannen med pilotglasögon"? Ange källor och annat så långt det går. Att bara "säga" att något skulle vara på ett visst sätt fungerar inte, lilla vän. Rada upp nu, får vi se.
Typ såhär med uppdateringar. Försökt speca källa. Ospecat=de flesta här kan se eller har sett själva.
*Flera i tråden har fått bekräftat att KM suttit anhållen från nära invigda. Freija (källa B) har det naturligtvis från MYCKET nära håll. Lockerudarn från (annan) källa B (jag intygar trovärdigheten i den källan).
*KM är med i bilen till förfesten i Töreboda. KB kör bilen. Han är med på festen och troligen även i bilen till stadt (prinzessan källa B/C). KM klänger på HA på stadt (dito)
*KM är född 66 vilket stämmer till fullo med ålder på den anhållne, 32 år 1998 (Forumdiskussion 2008).
* KM var inte på den arbetsplats han borde varit 2/6. Jag är B i kedjan.
*KM var tillsammans med KB som red med HA vid hassle-säby, vilket är KMs uppväxtort. Jag är B i kedjan.
* KB och HA är goda vänner.
* INGEN i KMs stora släkt dementerar honom som pilot utan stänger ned Fb-konton. Son, sambo, tre syskon och en systerson hemliggör Fb.
* KM klipps ut på en bild på sonen sida där han poserar med en Brynäs-maskot och sonen. Detta sker innan bilden raderas och profilen mörkas.
* KM har två skumma anonyma profiler på Fb.
*Minst två av KMs systrar bor på lockerud 1992. Två av dessa sätts av två oberoende källor i samband med en mindre vit bil "typ Nissan micra." Jag är B i kedjan.
* KM är kusin med U Ahlin (KMs mor syster med UAs far) vilket kan förklara mörkläggning. Källa: jag m.fl ( UAs föräldrar bor precis bredvid KM.)
* EN äldre webbsida där KMs mejl finns bland kontakter på tidigare arbetsplats Lorentzons styr i Skövde finns i juli. Nu spårlöst försvunnen. Källa:jag