Citat:
Ursprungligen postat av
Ugglan.
Tidigare har Prinzezzan skrivit om att han/hon har fått trovärdiga uppgifter om att KM ska ha varit med i bilen till inflyttningsfesten i Töreboda och att KB körde (övriga i bilen ska då ha varit Ulrika och Helena - plus eventuellt en femte person). I inlägget som jag citerar ovan skriver Prinzezzan ännu lite tydligare att KM var med före Stadt (lite oklart vad detta betyder, men kanske åsyftas bilresan?), att KM var med på inflyttningsfesten (en preciserad information) samt att KM var med inne på Stadt (också en preciserad information). Det här sista - om att KM var med inne på Stadt: Är det information som du, Prinzezzan, har fått själv eller är det något som du har "lånat" med anledning av att det har stått i tråden att KM ska ha varit den som klängde på Helena inne på Stadt? Som du formulerar det ovan låter det som att du helt av egen kraft vet att så var fallet.
Som sagt, Prinzezzan har skrivit två inlägg i frågan, som båda innehåller detaljerad och - vad det verkar - säker information.
När jag nu ändå är igång och skriver skulle jag vilja fråga om någon eller några vet om KM kände/umgicks med TS, RT, PU, BW?
Och Prinzezzan: Du som verkar ha så bra koll på PR, vet du om KM och PR kände varandra eller umgicks?
Ser ut som att du saknat mig.

Jag har en hel del annat att koncentrera mig på just nu, och jag har inte haft tid att engagera mig.
För att klargöra, så menade jag att KM var med i bilen till festen i Töreboda. När jag inom parentes skrev "(och inflyttningsfesten) och Stadt", så hade det kanske vart mer tydligt om jag skrivit "(och
därmed inflyttningsfesten) och Stadt". Dvs, jag har inga uppgifter på att KM var med på själva festen i Töreboda eller inne på Stadt. Källan här var själv inte med på festen, och vet därmed inte hur KM var klädd, utan fick det berättat av en person som var med.
Uppgiften att KB var den som körde bilen, den kom från en annan källa.
Alla dessa uppgifter upplever jag som mycket trovärdiga, då de kommer från personer med förstahandsinformation.
Angående PR. Han och KM visste om varandra, men de ska inte ha varit bekanta. De var säkert med på samma förfester vid några tillfällen, med sina respektive.