2017-08-16, 07:45
Medlem
Inga permissioner, mycket av tiden i isolering, han har haft det tufft i dessa fyra år ser jag, orkar han verkligen med en comeback ?
2017-08-16, 20:23
Medlem
mg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjalle99
Inga permissioner, mycket av tiden i isolering, han har haft det tufft i dessa fyra år ser jag, orkar han verkligen med en comeback ?

Får han fylla lungorna med benso blir han lika skön igen. Det var ju folk i tråden som skulle skicka presenter i form av tjack och flödder bara det fanns en adress till Raffa.

RFFR
2017-08-16, 20:40
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mg57
Får han fylla lungorna med benso blir han lika skön igen. Det var ju folk i tråden som skulle skicka presenter i form av tjack och flödder bara det fanns en adress till Raffa.

RFFR

Haha. Ja så sant, så sant. Men vänta er inga underverk så här direkt från vår store idol. Låt honom bygga upp en ordentlig flödderresistans först så han pallar lite tokdoseringar.
Sedan bara lite billig smuggelsprit på det så lär det nog börja bli lite action. Min gissning är att vi kommer få vänta några veckor till.

MVH/Gnomegirl
2017-08-16, 20:50
Medlem
mg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Haha. Ja så sant, så sant. Men vänta er inga underverk så här direkt från vår store idol. Låt honom bygga upp en ordentlig flödderresistans först så han pallar lite tokdoseringar.
Sedan bara lite billig smuggelsprit på det så lär det nog börja bli lite action. Min gissning är att vi kommer få vänta några veckor till.

MVH/Gnomegirl

Mmm tro mig men alla här anser nog att denna sommar varit en stor besvikelse där man slitits mellan hopp och förtvivlan. Men jag tror iallafall på att Raffa kommer tillbaks som i sina glansdagar kompad av diverse andra mongoloider typ Rapo och nån ny kiss-pojke, men det är ju bara min lilla önskan här på jorden :-
Är det du på bilden btw?
2017-08-17, 08:03
Medlem
I rapporten från kriminalvården stod det väl att han gjort sig skyldig till någon misshandel/hot som han skulle åtalas för. Kanske sitter kvar och väntar på åtal?

"Händelsen som rapporterats som våld eller hot mot medintagen den 8 april 2017 ligger inte heller till grund för den nu aktuella prövningen eftersom den polisanmälts och därmed handläggs i annan ordning"
2017-08-17, 12:28
Medlem
Jag hoppas verkligen att Janne Josefson tar sitt uppdrag från folket på allvar och äntligen gör dokumentären "Raffa Paradisio - Ganglands uppgång fall och återkomst"

Intervju med lågstadielärare och anhöriga. Långa monologer av Raffa om vad som egentligen pågår i kriminalgeniets huvud och vilka framtidsplaner som hägrar. Intervju med offer. Tung musik. Mm
2017-08-17, 23:37
Medlem
borrasss avatar
Hoppas pajasen ger sig till känna så fort han är ute.. knapra i dig en massa benzo och dra en flaska sprit så är du tillbaka på banan käre Buckel-Raffal!!
2017-08-18, 01:22
Medlem
Stor-Hakans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kentafredriksson
I rapporten från kriminalvården stod det väl att han gjort sig skyldig till någon misshandel/hot som han skulle åtalas för. Kanske sitter kvar och väntar på åtal?

"Händelsen som rapporterats som våld eller hot mot medintagen den 8 april 2017 ligger inte heller till grund för den nu aktuella prövningen eftersom den polisanmälts och därmed handläggs i annan ordning"
Jag har kollat med Kriminalvården. Raffa von Buckelkranium är numer en fri man.
2017-08-18, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Hakan
Jag har kollat med Kriminalvården. Raffa von Buckelkranium är numer en fri man.

Underbart!
2017-08-18, 17:29
Medlem
Längtar efter inlägg typ "är det nån som har nå sprit och selja" på FB.
2017-08-18, 22:56
Medlem
Jevvla vad han ska ha att göra de första dagarna om han ska läsa hela denna tråd. Kan någon göra en sammanfattning åt honom så att han kan börja slita med nytt kaos igen?
2017-08-20, 23:22
Medlem
No6s avatar
Haha Raffa Badei dök upp på min facebook-logg nyss, ny facebook och ny profil bild och allt. Vet inte vad jag har för gemensamt med honom på facebook dock

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in