2017-08-16, 19:37
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slottsgryta
Hur laddar dem sina iphones där? Tydligen råd med fina kläder också.

Sitter de kvar och muppas sig än? Hur länge skall de sitta där?

SL brukar ha en massa uttag som nyttjas av illegaler, bajsrååmer m.m.
De har även börjat med fri wi-fi och annat för alla illegala utlänningar (väldigt många syndikalister som arbetar på SL, en av anledningarna till att SL är så vänligt inställda till andra länders gatukriminella och hjälper de så gott de kan). Sen ligger djävulsmoskén ett stenkast därifrån, vidare har du diverse hotell-lobbies, McDonalds, Burger King osv.

Många fria uttag överallt där i krokarna. Och då har vi inte ens pratat om alla kommunistkaféer och annat där på Slöddermalm som med glädje bistår de kriminella hazarernas kamp mot Sverige och Svenskarna. Bara titta på smutsen som bär dit mat som är finansierad via svenska skattebetalare, dock så är det ju stulna pengar som alla andra pengar som går till svartskallar.
Citera
2017-08-16, 19:38
Medlem
MeggieClearys avatar
En stillsam motdemonstration planeras på Medborgarplatsen nu på lördag kl 13-17. Ta med svenska flaggan. Intiativtagare: Stå upp för Sverige.
Citera
2017-08-16, 19:49
Medlem
AX64s avatar
Det är fan inte kul att behöva se effekterna av ens egna passivitet samtidigt som man försöker sitta på sin enkvadrats-balkong för att inta det dagliga rödvinet. Men vem fan bryr sig vid det här laget - vi har ju pengar
Citera
2017-08-16, 19:53
Medlem
halvljuss avatar
Mångkulturen är inte lika rolig på nära håll .
Citera
2017-08-16, 19:55
Medlem
Readyfreddies avatar
"Vi är inte rasister, men..."

Älska mångkulturen nu, Södermalmsjävlar. Dessa barn har ju flytt för sina liv, kan ni inte ha överseende med lite nedskräpning och otrygghet?
Citera
2017-08-16, 20:04
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fizzlor
Vänta lite, håller smutset fortfarande på? Varför sitter inte de fastkedjade på första bästa plan ner till Apghanistan?

Yb Södermalm säger att polisen följer politikernas direktiv finns ingen politisk vilja agerar inte polisen. Det är rätt och slätt skrämmande när polisen väljer utifrån politisk vilja vilka lagar som ska följas. Sverige är verkligen ett sjukt samhälle.

http://www.friatider.se/polisen-ingen-politisk-vilja-att-kontrollera-de-sittande-afghanerna
Citera
2017-08-16, 20:08
Medlem
Det var roligt så länge mångkulturen höll sig i arbetarklassens trappuppgångar.
Citera
2017-08-16, 20:08
Medlem
vonStahlheins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
En stillsam motdemonstration planeras på Medborgarplatsen nu på lördag kl 13-17. Ta med svenska flaggan. Intiativtagare: Stå upp för Sverige.
Bra initiativ. Hade jag inte bott i en annan landsända hade.ci setts.där. Jag får nöja mig med att närvara i andanom.
Undrar hur pluttgubbarna reagerar? Med kärlek som de pratat så mycket om? Eller...?
Citera
2017-08-16, 20:09
Avslutad

"Först vill jag verkligen poängtera att jag inte är rasist, farbror polisen"

Men vi ska inte vara för hårda, kanske stör skäggbarnens närvaro, nedskräpning, knarkhandel vänstermupparna när de sitter på café och skriver sina politiskt korrekta krönikor och texter om hur rasistisk svensken är och alla strukturella rasistformer som håller invandrarna utanför samhället, och om varför vi behöver mer massinvandring,

PK och mångkultur gör sig bäst på avstånd, tydligen.

Senast redigerad av GenesisP 2017-08-16 kl. 20:20.
Citera
2017-08-16, 20:11
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halvljus
Mångkulturen är inte lika rolig på nära håll .

När Potemkinkulissen faller och visar det bajs mångkulturen egentligen är då vaknar iaf de som fortfarande kan se.

De blinda kommer dock aldrig att se, de utgör som tur är en väldigt liten del av befolkningen.
Det märks som sagt på den lilla mängd som stöttar bedragarna när verkligheten kryper på.

"VAAAA? Vill ni inte ha en våldtäktshazar? Men de är ju all the rage! Sexig mongolturk som pillar in prinskorven i muffen, all the rage I tells ya och att de även är pedofiltroende... så progressivt att vara pedofiltroende"
Citera
2017-08-16, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fogster
Det är Ledarsidorna.se som genom kontakter i polisen som låter oss veta södermalmsborna börjat tröttna på den pågående sittstrejken

Fråga. Kommer rapporteringen kring invandringen påverkas nu närkonsekvenserna av mångkulturen börjar nå journalisttäta Södermalm?

https://ledarsidorna.se/2017/08/jag-ar-inte-rasist-men/
He he jag flinar runt Men knappast att AB och Expressen kommer att skriva nåt.
Citera
2017-08-16, 20:12
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provokatör
Som jag njuter om detta stämmer:

"Södermalmsborna har nu börjat höra av sig till poliser i inre och yttre tjänst."

"I just denna valkrets fick den rödgrönrosa majoriteten i Stockholms statshus mer än 52 procent av rösterna. Bara F!, Feministiskt Initiativ, fick nära 12 procent."

"Trycket består i såväl att boende söker upp polismän och befäl men som även kontaktar poliser i inre tjänst. Samtalen visar upp samma mönster och kanske framför allt retorik. "

"Sedan följer klagomål på nedskräpning, förändrad gatubild, att man känner sig otrygg och orolig och sedan en rad förslag på lösningar som att antingen flytta på demonstrationen till någon annan stadsdel till att upplösa den. De boende börjar påverkas nu. Miljön runt Medborgarplatsen och Södermalmshallarna är inte vad den var för två veckor sedan."

https://ledarsidorna.se/2017/08/jag-ar-inte-rasist-men/

/Provokatör

Stämmer detta är det guld värt Om ockupationen lagts i valfri no-go zon kan jag ge tusen spänn på att boenden i Södermalm stöttat ockupanterna i månader, vi är med er Se bara på förslaget om att ockupationen bör läggas på annan plats Det här är samma personer som skrek rasism när fotbollshuliganer jagade marockanska kriminella gatubarnen Jäklar vad jag föraktar jag är inte rasist men, jag röstar för mångfald och mångkultur så länge det hålls på avstånd, nimby Nu hoppas jag att journalisterna kraftsamlar och fördömer sina grannar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in