2017-08-13, 10:25
Medlem
Morgonrodnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Da-Evil-Hitlah
De filmade absolut allt hela tiden, eller hur? Och det kan ju absolut inte hända någonting på vägen hem att nazister står och väntar.

Aha, det var den hemliga konspirationen av spöknazister som bara ideologiskt rätttroende SJWs kan se.

Vi har alltså fortfarande inte sett ett enda bevis för att några nazister fanns på plats.
Citera
2017-08-13, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaScala
Vad säjs om ett stort slukhål på nån strategisk plats? Det går ju att åstadkomma med väl riktat vatten.
Hur och när blir den slutliga urladdningen? Kan vi inte skynda på förloppet lite?
Flamsa inte nu. Det är klart att våra svenska mellanmjölkspolitiker och syltryggspoliser ordnar den mest ändamålsenliga platsen för den här dräggdemonstrationen. Den måste vara relativt stor och säker, relativt central, men inte så att den hotar ekonomiska intressen eller politikernas arbetsmiljö. Därför dög inte Mynttorget, och Medis var det bästa alternativet. Nu kan politiker och polis lugnt luta sig tillbaka mot ett konsensusbeslut och fortsätta med det de kan bäst: prokrastinera.

De bästa och mest radikala besluten tas av den sanna makthavaren Verkligheten. Det är Verkligheten som fixar den här urladdningen som jag nämnde. Mitt tips är att en hetsig hazar stör sig på någon hetsporre som hintar om åldersbedrägeri, och så är ett större slagsmål igång. Förhoppningsvis startar då den här underhållande batongshowen jag väntar på.
Citera
2017-08-13, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Simmaellersjunk
Nej, det tror jag inte. Det flammade upp "nazistsnack" första dagen efter NU:s rökgranat, men nu koncentreras mediabevakningen enbart till hazarerna själva. Och det är egentligen en hypotetisk fråga om det kommer motdemos eller ej. Sverige är idag extremt polariserat angående hazarerna. Det är bara en fråga om hur motreaktionen kommer att gestalta sig, och inte om den kommer att ske.

Ja, det tror jag också. Men lik förbannat tycker jag faktiskt det är klokt av snuten att vila på hanen ett tag till.

Jo, på sätt och vis, både politiker och polisledning skämmer ut sig när de inte skickar ut skäggbarnen och hela svenska folket får nu se spektaklet och kan ta ställning.

Och om nu sittstrejkerna breder ut sig till varenda liten stad så blir det väldigt lätt att på given order samtidigt plocka upp dom när de är alla samlade och direkt utvisa dom.
Citera
2017-08-13, 10:55
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Börjar männen tröttna eller är det fortsatt ungefär samma antal fula hazarer? Någon som har en uppfattning?
Citera
2017-08-13, 10:57
Medlem
LaScalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simmaellersjunk
Flamsa inte nu. Det är klart att våra svenska mellanmjölkspolitiker och syltryggspoliser ordnar den mest ändamålsenliga platsen för den här dräggdemonstrationen. Den måste vara relativt stor och säker, relativt central, men inte så att den hotar ekonomiska intressen eller politikernas arbetsmiljö. Därför dög inte Mynttorget, och Medis var det bästa alternativet. Nu kan politiker och polis lugnt luta sig tillbaka mot ett konsensusbeslut och fortsätta med det de kan bäst: prokrastinera.

De bästa och mest radikala besluten tas av den sanna makthavaren Verkligheten. Det är Verkligheten som fixar den här urladdningen som jag nämnde. Mitt tips är att en hetsig hazar stör sig på någon hetsporre som hintar om åldersbedrägeri, och så är ett större slagsmål igång. Förhoppningsvis startar då den här underhållande batongshowen jag väntar på.

Flamsa? Jag är gravallvarlig. Medborgarplatsen ligger på en uttorkad sjö, Fatburen. Det är sankmark under så slukhål är väl ingen omöjlighet om man hjälper till lite?
Den verkligheten du hoppas på känns långt borta. Hazarerna skriker ju KÄRLEK KÄRLEK KÄRLEK istället för att hetsa.
Citera
2017-08-13, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karanan
Och om nu sittstrejkerna breder ut sig till varenda liten stad så blir det väldigt lätt att på given order samtidigt plocka upp dom när de är alla samlade och direkt utvisa dom.
Min tro är ju att de snarare samlas i våra största städer, och i det avseendet så blir det lättare att sedermera bunta ihop dem. Jag tror inte på decentraliserade aktioner, och i den stad där jag bor äger någon sådan inte rum.

Det är i storstadens sus och brus som mongolerna kan bli sedda medialt och försörjas av sina mecenater klädda i plysch och batik. Därtill kan de lättare försvinna om natten i den stora stadens bildliga katakomber av vänsterextrema och postmodernistiska strukturer.
Citera
2017-08-13, 11:09
Medlem
fasligts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ördög
Titeln på Julia Caesars nya söndagskrönika är kort och koncis.

Ockupanterna
http://snaphanen.dk/2017/08/13/sondagskronika-ockupanterna/#more-189464

Vidare bitska kommentarer om den röd-grön-rosa hönsgård av politiker som borde styra hufvudstaden, om batikhäxornas (roligt att även JC införlivat ordet med sin vokabulär) motiv att engagera sig för de unga testosteronstinna handjurens sak, om följderna av mansöverskottet i ett samhälle, och om "barnens" förakt för det samhälle de vill att ska försörja dem.
[/i]
Läs resten också!

Det förakt för Europa och västerländska värderingar som initierat beskrivs i den rapporten är sannolikt ändå ett intet jämfört med vad som komma skall, om batikhäxor av alla sorter får som de vill och alla afghaner behålls i landet. Batikhäxorna lär få sig ett uppvaknande som heter duga när de kommer till insikt om att just afghanska muslimer tillhör de mest extrema av extrema muslimska folkgrupper. Så gott som undantagslöst önskar de sharia införd som legalt system i det land de bebor. Var fjärde afghansk muslim tycker terrorism kan vara befogad för att stärka den islamiska saken. Pew research publicerad 9:e augusti 2017:
Citat:
For instance, a Pew Research Center survey of Muslims in 39 countries asked Muslims whether they want sharia law, a legal code based on the Quran and other Islamic scripture, to be the official law of the land in their country. Responses on this question vary widely. Nearly all Muslims in Afghanistan (99%) and most in Iraq (91%) and Pakistan (84%) support sharia law as official law.
...
In a few countries, a quarter or more of Muslims say these acts of violence are at least sometimes justified, including 40% in the Palestinian territories, 39% in Afghanistan, 29% in Egypt and 26% in Bangladesh.
http://www.pewresearch.org/fact-tank/2017/08/09/muslims-and-islam-key-findings-in-the-u-s-and-around-the-world/

Ingen normal människa vill ha heroinmissbrukande shariapoliser på någon som helst arbetsplats, allra minst i skolan.
Citera
2017-08-13, 11:18
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaScala
Flamsa? Jag är gravallvarlig. Medborgarplatsen ligger på en uttorkad sjö, Fatburen. Det är sankmark under så slukhål är väl ingen omöjlighet om man hjälper till lite?
Den verkligheten du hoppas på känns långt borta. Hazarerna skriker ju KÄRLEK KÄRLEK KÄRLEK istället för att hetsa.

Jag tror inte du förstår hur lätt det är att syna den muslimska bluffen, bara gå dit och skandera "ÅK HEM!" så ska du se hur snabbt de byter från "KÄRLEK KÄRLEK KÄRLEK" till att fysiskt attackerade se som kommer och ropar: "ÅK HEM!"
Eller varför inte "ÅK HEM BEDRAGARE!"

Du missade nog när Nordisk Ungdom stod och skanderade "MUHAMMAD, ABDULLAH, GO AWAY!"
det triggade väldigt snabbt igång hela getflocken.

det är allt denna muslimska smuts är, en bunt bedragare, de som stöttar dessa är även de bedragare.
De som vägrar göra sina arbeten bör söka sig nya arbeten, det gäller alla snutar som inte sköter sitt förbannade jobb.
Citera
2017-08-13, 11:24
Medlem
jesuijuliusceasars avatar
Är det någon som reflekterar över konsekvenserna över att ha muhamed 25 år FRÅN MEDBORGARTRAPPAN i samma klass som ditt 14 åriga barn?

cbs 60 minutes gjorde ett program om USA´S system över detta, vilken makt och fördelar det innebär att bara ens låta ungen sin bl äldst en klass har stora fördelar.

http://www.cbsnews.com/news/redshirting-holding-kids-back-from-kindergarten-04-03-2012/

se programet! sjukt intressant , reflektera sedan hur muhamed 17.5ÅR-40 ÅR får makt och kontroll på skolorna.

hm..framtida generationer är sönderpippade för all framtd alla äro dom moohameds slavar nu

PS.det börjar redan i småskolan 11 årngar från mena i samma dagis som din 6 åring .youre fucked!
Citera
2017-08-13, 11:33
Medlem
LaScalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Börjar männen tröttna eller är det fortsatt ungefär samma antal fula hazarer? Någon som har en uppfattning?

Tyvärr kan jag inte ta mej ut ännu och mina "spanare" är nog inte i farten ännu.
Det finns inga nya foton i deras grupper heller vad jag kan se.
Nyss hörde jag sirener, det var polis på väg i hög hastighet bort mot Medis men sån tur ska vi väl inte ha att det rörde våra kärleksspridare?
Citera
2017-08-13, 11:38
Medlem
LaScalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P4n0pl147h305
Jag tror inte du förstår hur lätt det är att syna den muslimska bluffen, bara gå dit och skandera "ÅK HEM!" så ska du se hur snabbt de byter från "KÄRLEK KÄRLEK KÄRLEK" till att fysiskt attackerade se som kommer och ropar: "ÅK HEM!"
Eller varför inte "ÅK HEM BEDRAGARE!"

Du missade nog när Nordisk Ungdom stod och skanderade "MUHAMMAD, ABDULLAH, GO AWAY!"
det triggade väldigt snabbt igång hela getflocken.

det är allt denna muslimska smuts är, en bunt bedragare, de som stöttar dessa är även de bedragare.
De som vägrar göra sina arbeten bör söka sig nya arbeten, det gäller alla snutar som inte sköter sitt förbannade jobb.

Nejdå, jag missar ingenting och förstår allting MEN jag vill inte stå där ensam och skandera och riskera att fulingarna vrålar KÄRLEK till svar.
Citera
2017-08-13, 11:42
Medlem
Vekrusets avatar
Igår var det manifestation för sopgubbarna på Medis. Hazarerna fick låna mikrofonen mot slutet och berättade att de var solidariska med sopgubbarna, och att deras kamp var densamma. Info på dari om den gemensamma kampen de driver följde därefter.

Sverige känns allt mer som en surrealistisk installation.

PS! Hazarerna måste inte nödvändigtvis till Afghanistan. Är det inte enklare att de får åka tillbaka till Iran?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in