2017-08-11, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MosbiusDesigns
Vad är det för osmaklig jävla kommentar? Förespråkar inte öppna gränser men det är någonstans människor ni talar om för helvete

Exakt, både afghanbarnet och somaliern ut! Det är människor som blir drabbade av båda sorterna i Sverige.
Citera
2017-08-11, 22:52
Medlem
Leviathan99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Sitter de kvar?

Jadå, de stackarna sitter kvar och får mat nu..
Citera
2017-08-11, 22:52
Avslutad
Citat:
Vad är det för osmaklig jävla kommentar? Förespråkar inte öppna gränser men det är någonstans människor ni talar om för helvete
Det är det när man väljer vilken ras man vill ha på sin hund också.
Finns det inte raser i människosläktet, så finns det inte bland djur heller.

Sluta att bry er om hela världen.
Vi kan inte rädda alla ändå, utan att gå under själva.
Fattar ni inte det?
Citera
2017-08-11, 22:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Leviathan99
Jadå, de stackarna sitter kvar och får mat nu..
Men vad hände med pressträffen och politikerna som skulle komma?
Har inget blivit bestämt?
Grillar de korv och har dialog nu?
Citera
2017-08-11, 23:01
Medlem
Leviathan99s avatar
Citat:
Men vad hände med pressträffen och politikerna som skulle komma?
Har inget blivit bestämt?
Grillar de korv och har dialog nu?

Typ så, fika och mat var endast för de tappra små barnen ej för svenskar och hemlösa.
Vänsterfolket på Södermalm måste trivas nu.
Citera
2017-08-11, 23:05
Medlem
Stor-Hakans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill
Vilka amatörer, kränkande att se så lite engagemang när det gäller ens eget liv! För det första borde dom självklart hungerstrejkat, inte sitta och äta kebab i solen.
Jag tror de flesta stör sig på skäggafghanerna som sitter och smaskar kebab och ropar efter tjejer på Medborgarplatsen, till och med min gamla granntant som tidigare delat ut vatten och mat till invällare muttrade något om att "nu räcker det faktiskt". Då har det gått väldigt långt och jag tycker man märker det, folk vet att de inte är flyktingar utan välfärdsimmigranter som ljuger pm sin ålder. Kvar är några vänstertyper och äldre kvinnor som är oroliga att deras fria tillgång till unga killar stryps.
Citera
2017-08-11, 23:09
Avslutad
Citat:
Typ så, fika och mat var endast för de tappra små barnen ej för svenskar och hemlösa.
Vänsterfolket på Södermalm måste trivas nu.

Jag vill flytta till Danmark, det är ett dejligt land.
Det här är ju bara sjukt. Alla dribblar med alla och ingen vet någonting om något.
Frågar man chefen Rövèn, så frågar han EU, eller någon annan. STABIL STATSMINISTER, NOT.

Bakfyllan gör sig redan påmind. Jag spyr.
Dra åt helvete, med allt!
Citera
2017-08-11, 23:13
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Citat:

Håller helt med ut med slickamigistället och låt både somalier och afganer stanna Riv medborgarskap för #visu, #jagärhär, miljöpartister, fi:are, vänsterpartister, LUF, asyljurister, asyladvokater med flera och ge barnen uppehälle.
Citera
2017-08-11, 23:15
Medlem
Leviathan99s avatar
Citat:
Jag vill flytta till Danmark, det är ett dejligt land.
Det här är ju bara sjukt. Alla dribblar med alla och ingen vet någonting om något.
Frågar man chefen Rövèn, så frågar han EU, eller någon annan. STABIL STATSMINISTER, NOT.

Bakfyllan gör sig redan påmind. Jag spyr.
Dra åt helvete, med allt!

Nåja, manifestationen verkar endast vara uppskattad av de pilska PK-tanterna och gökungarna själva förstås, "vanligt folk" börjar bli innerligt trötta på den här samlingen välklädda objudna gästerna.
Citera
2017-08-11, 23:15
Medlem
Ingen som varit där och delat ut konserver med surströmming?
Citera
2017-08-11, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sherm
Varför inte åka till Göteborg demonstrera den 30 September? Information finns på Nordfront.

https://www.nordfront.se/demonstration-goteborg.smr
Fast jag är inte nazist tänker mer folkets demonstration eller vad det heter. Tack ändå!
Citera
2017-08-11, 23:19
Avslutad
Citat:
Nåja, manifestationen verkar endast vara uppskattad av de pilska PK-tanterna och gökungarna själva förstås, "vanligt folk" börjar bli innerligt trötta på den här samlingen välklädda objudna gästerna.
Tror jag inte på.
Det har sagts tidigare.
Och fortfarande lallar vi med som värsta fånen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in