2017-08-09, 21:49
Medlem
Browndawgs avatar
Fick själv lite svag skäggväxt redan när jag var 16 år och jag är svensk.

Alltså majoriteten här inne verkar ha koll koll på hur utvecklad en person i 16-17 års åldern är.

Enligt bilderna måste jag säga att det finns säkert äldre med där men flesta ser faktiskt ut att vara just kring 16-18 år.

Om man inte är blond och blåögd och får hår på bröstet när man fyller 40.

Edit; googla 17 year old boy och klicka på bilder. Så blir ni lite mer förkovrade i ämnet. (Kanske lite gay googling men)
Senast redigerad av Browndawg 2017-08-09 kl. 21:52.
Citera
2017-08-09, 21:50
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av addicted2fb
Precis! De ska springa Migrationsverket ärende. Alltså, utvisa dessa personer som inte bör befinna sig i detta land!

Många av dom protesterande har säkert överklagat osv osv och kan inte köras raka spåret till Arlanda.

Dom verkligt illegala skulle väl inte våga uppträda offentligt framför kameror osv.
Citera
2017-08-09, 21:53
Medlem
johanjosefssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 53280
Har du bevis på att dom skickas in i döden? Det är bara propaganda ifrån deras sida.

Har du bevis på att en man som blir kastad i ett område med vithajar faktiskt kan dö?

Samma svar här; Det beror på var de skickar personen, men att lita på att myndigheter ska skicka dessa till ett "säkert ställe" är naivt.
Citera
2017-08-09, 21:54
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Fick själv lite svag skäggväxt redan när jag var 16 år och jag är svensk.

Alltså majoriteten här inne verkar ha koll koll på hur utvecklad en person i 16-17 års åldern är.

Enligt bilderna måste jag säga att det finns säkert äldre med där men flesta ser faktiskt ut att vara just kring 16-18 år.

Om man inte är blond och blåögd och får hår på bröstet när man fyller 40.
Lite skäggväxt är inte detsamma som kraftig skäggväxt, rynkor och en begynnande flint eller stora flikar i pannan.

Huvuddelen ser mer ut som 25-35 år än 15 år, försök igen, köp glasögon.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hiitsme
Vi har rätten att demonstrera i det här landet vad jag vet. Det gäller till och med de som vill störta demokratin, t.ex nazister.

De värsta demokratistörtarna är väl ändå våra politiker och media som med alla medel pysslar, klipper och klistrar, mörkar, ljuger, undanhåller fakta, lägger till och drar ifrån.?
Allt med en agenda som inte är godkänd av oss väljare och medborgare.
Vi är inte tillfrågade om hur vi vill ha det i vårt eget land.
Citera
Medlem
Mike.Andersens avatar
Citat:
Hahaha första bilden. Är ju för fan 9 åringar. Herregud. Hur kan ni tro det är typ 17 åringar på första bilden? Det borde vi väl kunna komma överens om att det inte är.

Det stod så i artikeln som Maria.bokklubben postade. Jag håller med om att de ser unga ut, men personen längst till höger är nog 13 år.

Jämför med den här 13-åriga terroristen.

13-year-old suicide bomber arrested in Kabul city
Citera
2017-08-09, 21:59
Medlem
Citat:
Hahaha första bilden. Är ju för fan 9 åringar. Herregud. Hur kan ni tro det är typ 17 åringar på första bilden? Det borde vi väl kunna komma överens om att det inte är.

Ja, jag håller med om att de såg väldigt unga ut på den bilden - enligt bildbyrån är de tonåringar, och jag håller det trots allt faktiskt för troligare att dessa är 13 än att de som häckar på Medborgarplatsen just nu är 15-17...

Andra bilden då, cyklisterna? Låt säga att de är i samma ålder som de som påstår sig vara tonåringar i Sverige. Någon skillnad?
Citera
2017-08-09, 22:03
Medlem
Mike.Andersens avatar
Det här hittade jag på twitter #vistårinteut.

Twitter - #vistårinteut

Direktlänk till inlägget.
Senast redigerad av Mike.Andersen 2017-08-09 kl. 22:09.
Citera
2017-08-09, 22:03
Medlem
Smegmas avatar
Citat:
Edit; googla 17 year old boy och klicka på bilder. Så blir ni lite mer förkovrade i ämnet. (Kanske lite gay googling men)
Hur många Skägg-BARN har du i din säng och under dina ludna vingar? Du borde skämmas och sättas på samma deporteringsplan till Lille-Putt-Landet Afghanistan.

Pajas.
Citera
2017-08-09, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
Ställ till vinsten mot invandringen.

Vill du fortsätta med denna meningslösa diskussion? Nej, inte jag i alla fall.

Ja, tills du fattar att muslimska invandrare är skadligare för vårt samhälle än de få nazister som finns i Sverige.
Citera
2017-08-09, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mike.Andersen
Det här hittade jag på twitter #vistårinteut.

Twitter - #vistårinteut

Direktlänk till inlägget.
Det är ju inga afghaner/hazarer?
Citera
2017-08-09, 22:11
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Citat:
Är många här som nästan försvarar att man kastade en bengal.

"Äh han skadade sig när han skulle släcka den" osv.

Jag är rätt neutral i frågan. Tycker dom ska få demonstrera för det ska man få göra. Men samtidigt har situationen gått för långt i överlag i Sverige.

Men man kan för fan inte kasta brinnande objekt mot en folksamling, oavsett om någon skadar sig eller inte. Är totalt urjävla idiotiskt.

Det handlar om proportioner, en bengal kastade mot denna grupp med skitmänniskor kontra hundratals om inte tusentals sexuella ofredande och våldtäkter från denna grupp med skitmänniskor.
Har du något att säga till hazarernas offer? Tycker du förövarna ska få stanna i Sverige?

Den här gruppen förtjänar så mycket mycket värre. De av de som är våldtäktsmän borde hängas.
De andra ska kastas ut med huvudet före.

Korkad snubbe som kastar bengal men jag förstår att han gör det, du verkar missa att de fysiskt attackeras av minst 3 olika personer innan, han kan ha hamnat i ett tunnelseende av attacken, vem vet, men grejen är att våldet startats av hazarerna och deras kollaboratörer och allt detta för att den korrupta snuten inte skött sig jobb och kastat ut dessa illegaler från landet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in