2017-08-09, 18:54
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Arne Lapidus artikel i Expressen "Vad hände egentligen på skandalfesten" är unikt usel.

http://www.expressen.se/nyheter/gasternas-berattelser-inifran-skandalfesten/

En koka-soppa-på-en-spik-smörja utan dess like. Inte en enda ny uppgift har tillkommit. Exakt samma detaljer som vi visste under första timmen. Vem som helst som skrivit i denna tråd hade kunnat prestera en intressantare rapport från festen.

Lapidus fyller ut det extremt lilla han vet med att folk läppjade på vin (hade jag också gissat), stämningen var inledningsvis trevlig (verkligen?), folk anlände i båtar (man brukar göra det till öar), de flesta gästerna känner varandra (ojdå!), barn springer omkring (barn brukar göra det)... etc i ett ändlöst pladder.

Kan inte Expressen sätta någon prao-elev på att ta reda på vad som hände egentligen, istället för att upprepa det Aftonbladet skrev för fem dygn sedan?

Bland det sämsta och torftigaste jag läst om ett ärende som fortfarande "trender". Inte i närheten av vad vad Flashback tagit fram.
Citera
2017-08-09, 18:56
Medlem
Detta inlägget från granntråden är lite intressant: (FB) Tomas Tjajkovski - Mannen som sänkte Anders Borg..

Det säger att Dominika och TT inte är såta vänner. Kan ju vara så enkelt som att Dominika och TT rök ihop på tillställningen och AB kände sig föranledd att ta parti för frugan och skäller på TT.

Och det blev kanske för mycket för TT och några andra, så de bestämde sig efter några dagars betänketid att hämnas.

Dominika inser att hon kanske ställt till det i onödan och skickar Borg att be om förlåtelse.
Citera
2017-08-09, 19:24
Bannlyst
Andra straff för dom som har ett namn och pengar.

Citat:
Ursprungligen postat av Alpha101
* Var det inte någon Expressen murvel som var förbittrad över att det inte fanns några vittnen?
* AKB har sa väl att OM Borg gjort det så var det allvarlig. Något annat har väl inte hon sagt.
* Borg har på eget initiativ lämnat uppdrag. Så får man göra när man blir omskriven. Har hänt många ggr. Har inget att göra med om det är sant eller inte.
(Gammalt exempel: Jacob Palmstierna fick lämna SEB för skriverier i media om misstänkt skattebrott. Sedan frikändes han i rätten. Men sluta fick han göra iaf. Lite intressant var att staten sedan anställde honom till Nordbanken).
* Visst kan han väl be om ursäkt på Facebook för att han varit otrevlig mot arrangören.

Hela grejen med Anders Borg kan lätt delas upp mellan folk som gillar Paradise Hotell och aldrig sett Big Brother.

Jag tillhör folk som är över 40år när man hänger ut kuken då är man svinfull.
I dag så är saker som att olla och kvinnor gör sig kända genom att knulla på nätet vardagsmat.

Nu är A.B fri från alla anklagelser det är ok med mig... men jag som är en sorglig jävel har aldrig gjort nåt så dumt
i hela mitt liv och jag drar inte in över 300K om året och är inte känd.

Skulle jag gå och hänga ut kuken nypa män och kalla kvinnor för Horor så hade det blivit andra bullar, jag lovar.

Helt klart så tycker unga att helt sjuka grejer är ok i dag vi vet inte ens om någon under 15år var på festen.
Leden är slutna bland dom rika.//Bejrut
Citera
2017-08-09, 19:34
Medlem
dialektikers avatar
Är det Dominika som har gjort Anders Borg såhär lite vild, eller var han det även innan (tror ni)?
Citera
2017-08-09, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikojan
Bland det sämsta och torftigaste jag läst om ett ärende som fortfarande "trender". Inte i närheten av vad vad Flashback tagit fram.
Men likafullt en uppbygglig historia om en avskyvärd Timbro-liberals uppgång och, framför allt, fall
Citera
2017-08-09, 19:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av molliesmille
I en femsidig artikel i Expressens söndagsbilaga i mars; intervju och bilder med Dominica, vägrar hon att svara på frågan hur de träffades. Det är parets hemlighet.
Ja det låter ju märkligt då alla nyförälskade gärna VILL berätta om hur de träffades och hur romantiskt det var mm. Märkligt svar.
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Är det Dominika som har gjort Anders Borg såhär lite vild, eller var han det även innan (tror ni)?
Ja kanske det, om hon var med i Army Of Lovers så vet man ju hur deras sexualitet var... Kuk Anders han nog fått smaka både det ena och det andra... Kanske han nu iomed sitt utbrott visar på att han saknar sin hederliga familj med tre barn och en vanlig fru som inte bär en strap on under intima stunder.
Citat:
Ursprungligen postat av algen84
Bodycontact.com
Anders ville gärna ha kukmätartävling med dom andra männen.
Förmodligen har han stor kuk, och det är denna egenskap som Dominika sökte.

Han klassas som sexsymbol, men den där Michael Bolton looken gick ut för längesedan.
Misstänker att det är känt inom finare kretsar att han är välutrustad och däri ligger hans myt som sexig.
Är det inte den som är homosexuell som har störst vid en mätning??? Hos vanliga killar så slaknar den väl vill jag minnas från värnplikten.
Citera
2017-08-09, 19:55
Bannlyst
Citat:

Helt säker på att Dominika har älskat riktigt hårt för nu handlade det om en rik för detta finansman men med flera styrelseuppdrag där pengarna flödade in.
Dominika har sugit han till frukost lunch o kvällsmat
Dominika har lyssnat in Anders vad han tänder på o gått full throttle
Dominka har övervägt sin ålder och vet att hennes bäst före datum närmar sig och satsat allt
Man kan se på Borg att han bara haft sex i tankarna sen han såg Dominika
Dominika har gett han gruppsex bondage bdsm
Anders verkar även gilla att bespotta kvinnor med fula ord som Slyna och hora.
ASntagligen har Dominika och Anders använt sig av dessa ord för att sexuellt egga varandra
så ofta har det skett att Anders tappat verklighetsuppfattningen när han blivit full och börjat agera som han gjort med Dominika. Även plötslig sex verkar vara något Dominika och Anders använt sig av-Där Anders går med kuken ute och Dominika klämmer på den tills Anders blir styv så spänner han på henne på köksbordet eller på tvättmaskinen.
De har helt levt sig in i snuskprat där Hora fitta slyna varit legio
PÅ bilder från Lets dance till de senaste månaderna ser Anders ut som en slusk en pervers person som inte klarar av att stå emot lustarna. Som finansminister hade han bara hästsvansen som pervovarning
Nu är hästsvansen borta men hela han ser ut som en kåt labrador.
https://www.google.es/search?client=firefox-b&biw=1920&bih=969&tbm=isch&sa=1&q=horny+labrador+ hump&oq=horny+labrador+hump&gs_l=psy-ab.3...0.0.0.33232.0.0.0.0.0.0.0.0..0.0....0...1.. 64.psy-ab..0.0.0.jaPE2M1Wg7w
Dominika har gjort Anders till en sexmissbrukare med bortkopplat ansvar sk gränslös sex
Hade detta fortsatt obehandlat hade Anders och Dominika förmodligen knullat öppet på någon strand med runkare "tittare" i falsterbo skåne. Eller hade de /har haft gruppknull partnerbyten med olika höjdare.

Desto rikare man är desto sjukare udda sex vill man ha- Superrika får konstiga vinintresse samla på döskallar eller sällsynta tropiska saltvattenfiskar. När det gäller sex tar man ut svängarna rejält
Strypsex pedofili Hängning Sex så man blir påkomna arrangerade våldtäckter allt känns tillåtet i gruppen o man vill visa som Anders då det gränslösa tagit över-Då slänger man gärna fram kuken som det vore det normala i hela världen allt har förskjutits-precis som vi idag kan se vilken porr vi vill på internet kan anders o dominika utforska alla sexualsorter som finns. Man kan se att Anders är mitt inne i en sådan fas. In med han på avvänjning. För judiska Dominka är avarter helt normalt det hör till.

Rädda Anders pg03454097
Senast redigerad av janostortan 2017-08-09 kl. 20:11.
Citera
2017-08-09, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Ja det låter ju märkligt då alla nyförälskade gärna VILL berätta om hur de träffades och hur romantiskt det var mm. Märkligt svar.

Ja kanske det, om hon var med i Army Of Lovers så vet man ju hur deras sexualitet var... Kuk Anders han nog fått smaka både det ena och det andra... Kanske han nu iomed sitt utbrott visar på att han saknar sin hederliga familj med tre barn och en vanlig fru som inte bär en strap on under intima stunder.

Är det inte den som är homosexuell som har störst vid en mätning??? Hos vanliga killar så slaknar den väl vill jag minnas från värnplikten.

Det var alltid den där jobbiga damp-killen som skulle ha kukmätartävligar. Samma kille som skulle smiskas med handdukar och "leka bög". Brottas på skoj med dom stora killarna och som alltid blev sist kvar i baren på muckarresan.
I det här fallet var Dominika med och Anders ville väl visa sällskapet att han var god nog åt henne....
Typ: Jag kanske inte är snyggast, ringen i örat var inte ens cool på 80 talet, men min kuk är störst och jag har förhuden kvar!

Anders gnällde på sängplatsen: Han ville gärna dela rum med Dominica OCH hennes dotter, men blev hänvisad till ett annat rum då dottern tyckte att han var full och tafsade..
Citera
2017-08-09, 20:42
Medlem
Rekonstruktion av händelseförloppet from a first person perspective

Anders vill dela rum med sin blivande fru OCH hennes dotter, som är på festen och börjar (citat) växa till sig.
Dottern tycker att Anders är full och närgången.

Dominka får lite panik. (Visst...hon och Anders har gjort en del nasty stuff, men någonstans finns det en gräns)

Festens värd föreslår då att Anders får ett eget rum (Friggeboden) där han kan sova ruset av sig.
En kvinnlig besökare på festen tar Dominika under sina vingar, då hon uppenbarligen känner sig illa till mods.

Kåt-Anders får spel: Jävla Judar. Ni konspirerar mot mig allihopa, precis som när ni satte dit Jesus.
Jag ska visa er.
-Jävla Luder skriker han till Dominikas väninna som tar henne i försvar.
Sen följer en cirkus utan dess like. Anders springer runt och visar kuken för alla.
Jag har min förhud kvar...Jag har störst kuk härinne.
Han hotar värden med spö om han inte får sova i Dominikas run (med dottern).
Till sist tar alkoholen ut sin rätt och Anders somnar... full och kåt. Inte blev det nån trekant och dagen efter är alla chockade. Ska man polisanmäla? Ska man låta det rinna ut i sanden?
Senast redigerad av algen84 2017-08-09 kl. 20:44. Anledning: stavning
Citera
2017-08-09, 20:43
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alpha101
* Var det inte någon Expressen murvel som var förbittrad över att det inte fanns några vittnen?
* AKB har sa väl att OM Borg gjort det så var det allvarlig. Något annat har väl inte hon sagt.
* Borg har på eget initiativ lämnat uppdrag. Så får man göra när man blir omskriven. Har hänt många ggr. Har inget att göra med om det är sant eller inte.
(Gammalt exempel: Jacob Palmstierna fick lämna SEB för skriverier i media om misstänkt skattebrott. Sedan frikändes han i rätten. Men sluta fick han göra iaf. Lite intressant var att staten sedan anställde honom till Nordbanken).
* Visst kan han väl be om ursäkt på Facebook för att han varit otrevlig mot arrangören.
Vilken partypooper du är o komma dragandes med fakta här i tråden.
Citera
2017-08-09, 20:47
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av janostortan
Helt säker på att Dominika har älskat riktigt hårt för nu handlade det om en rik för detta finansman men med flera styrelseuppdrag där pengarna flödade in.
Dominika har sugit han till frukost lunch o kvällsmat
Dominika har lyssnat in Anders vad han tänder på o gått full throttle
Dominka har övervägt sin ålder och vet att hennes bäst före datum närmar sig och satsat allt
Man kan se på Borg att han bara haft sex i tankarna sen han såg Dominika
Dominika har gett han gruppsex bondage bdsm
Anders verkar även gilla att bespotta kvinnor med fula ord som Slyna och hora.
ASntagligen har Dominika och Anders använt sig av dessa ord för att sexuellt egga varandra
så ofta har det skett att Anders tappat verklighetsuppfattningen när han blivit full och börjat agera som han gjort med Dominika. Även plötslig sex verkar vara något Dominika och Anders använt sig av-Där Anders går med kuken ute och Dominika klämmer på den tills Anders blir styv så spänner han på henne på köksbordet eller på tvättmaskinen.
De har helt levt sig in i snuskprat där Hora fitta slyna varit legio
PÅ bilder från Lets dance till de senaste månaderna ser Anders ut som en slusk en pervers person som inte klarar av att stå emot lustarna. Som finansminister hade han bara hästsvansen som pervovarning
Nu är hästsvansen borta men hela han ser ut som en kåt labrador.
https://www.google.es/search?client=firefox-b&biw=1920&bih=969&tbm=isch&sa=1&q=horny+labrador+ hump&oq=horny+labrador+hump&gs_l=psy-ab.3...0.0.0.33232.0.0.0.0.0.0.0.0..0.0....0...1.. 64.psy-ab..0.0.0.jaPE2M1Wg7w
Dominika har gjort Anders till en sexmissbrukare med bortkopplat ansvar sk gränslös sex
Hade detta fortsatt obehandlat hade Anders och Dominika förmodligen knullat öppet på någon strand med runkare "tittare" i falsterbo skåne. Eller hade de /har haft gruppknull partnerbyten med olika höjdare.

Desto rikare man är desto sjukare udda sex vill man ha- Superrika får konstiga vinintresse samla på döskallar eller sällsynta tropiska saltvattenfiskar. När det gäller sex tar man ut svängarna rejält
Strypsex pedofili Hängning Sex så man blir påkomna arrangerade våldtäckter allt känns tillåtet i gruppen o man vill visa som Anders då det gränslösa tagit över-Då slänger man gärna fram kuken som det vore det normala i hela världen allt har förskjutits-precis som vi idag kan se vilken porr vi vill på internet kan anders o dominika utforska alla sexualsorter som finns. Man kan se att Anders är mitt inne i en sådan fas. In med han på avvänjning. För judiska Dominka är avarter helt normalt det hör till.

Rädda Anders pg03454097

Oj, här skenar vi iväg i fantasin. Men du får väl ett litet medhåll om att lite pervo har han nog blivit. Det är därför han står där i skamvrån nu.

Den stora frågan är fortfarande: VAD ska han behandlas för? Han säger ju att han ska söka hjälp.
Citera
2017-08-09, 20:54
Medlem
Citat:
Oj, här skenar vi iväg i fantasin. Men du får väl ett litet medhåll om att lite pervo har han nog blivit. Det är därför han står där i skamvrån nu.

Den stora frågan är fortfarande: VAD ska han behandlas för? Han säger ju att han ska söka hjälp.
Han har väl inte yttrat ordet behandling...att "ta hjälp" kan ju innebära två samtal med nån psykolog, for all we know....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in