Citat:
Ursprungligen postat av
Libertarismus
Jag menade regeringsformen, blev lite snabbt där. Men självfallet ser jag inte statens lagstiftning som en dygd som står över moraliska lagar. Nu är det dock så att just yttrandefrihet och rätten att fredligt demonstrera faller i linje med människans naturliga rätt att uttrycka sig fritt.
Ser att du är aktiv i denna fråga. Du vill säkert att dem ska få stanna. Har jag rätt ?
Om du ser till MIG har fattat ett nej, dem får inte stanna, visst har de rätt att demonstrera ?
Problemet är att dem vill att ingen ska sändas tillbaka till Afghanistan, varje jävel ska få PUT / stanna.
Rätt eller fel ?
Absolut har de rätt till sin yttrandefrihet, glöm inte att i Afghanistan har dem inte yttrandefrihet.
Har du satsat x antal kronor - kanske allt du äger för att komma till paradiset, gör du också vad som helst för att få stanna.
När dem får stanna, hur ska vi ta emot dem på ett värdigt sätt ? låta dem vara med sina landsmän och ge sig på oss, för det är vad som händer. Murarna blir allt högre och högre.
För sedan kommer deras familjer hit och VI - svenskar - ska försörja dem. Rätt eller fel ?
Glöm inte: det står i koranen att Otrogna ska betala mer i skatt för att försörja Muslimerna.
Afghanistan är ett muslim land.