2017-08-07, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VelePetter
Inte automatiskt att titta på vad två personer har på sig för kläder när man möter dom på en bro heller då.
Hur menar du?
Citera
2017-08-07, 01:03
Medlem
Citat:
Vad har din källa sagt att KM har på sig på Statt denna kväll när han hänger på HA, för det måste hen minnas eftersom hen minns klängandet.

Vem har sagt att min källa var på stadt?
ny här på tråden ser jag! Välkommen om du jobbar för samma sak som de flesta i tråden gör även fast det blir stökigt här inne ibland.
Har du några intressanta uppgifter att tillge vid detta tillfälle? En annan sak som jag skarpt rekommenderar er att läsa hela tråden det kommer att ta ett tag.
I alla fall börja med att läsa ifrån när uppgifterna om pilot kom ut!
Så slipper vi en massa upprepningar.
Mvh f
Citera
2017-08-07, 01:10
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Inte automatiskt att titta på vad två personer har på sig för kläder när man möter dom på en bro heller då.

Helena's byxor stack ut från mängden och det var därför brovittnet kom ihåg dom. KM var klädd helt i vitt enligt brovittnet. Hur många killar hade vita kläder på sig på Stadt tror du? det är betydligt svårare att komma ihåg hur någon var klädd där inne på hotellet i jämförelse med att du möter 2 personer på en bro.
Senast redigerad av Pudelfrillan 2017-08-07 kl. 01:20.
Citera
2017-08-07, 01:11
Medlem
Citat:

Ja, hur tänker du nu? ....
Som befarat det verkar inte som du har läst på något vidare..
Citera
2017-08-07, 01:11
Medlem
VelePetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freija21
Vem har sagt att min källa var på stadt?
ny här på tråden ser jag! Välkommen om du jobbar för samma sak som de flesta i tråden gör även fast det blir stökigt här inne ibland.
Har du några intressanta uppgifter att tillge vid detta tillfälle? En annan sak som jag skarpt rekommenderar er att läsa hela tråden det kommer att ta ett tag.
I alla fall börja med att läsa ifrån när uppgifterna om pilot kom ut!
Så slipper vi en massa upprepningar.
Mvh f

Fick uppfattningen i det du skrev att du fått bekräftat att KM hängde och klängde på HA inne på statt. Då måste det ju varit någon som såg honom.

Har lite funderingar om vissa saker som har skrivits här i tråden. Det kommer framöver för nu ska jag sov.
Citera
2017-08-07, 01:14
Medlem
Citat:
Fick uppfattningen i det du skrev att du fått bekräftat att KM hängde och klängde på HA inne på statt. Då måste det ju varit någon som såg honom.

Har lite funderingar om vissa saker som har skrivits här i tråden. Det kommer framöver för nu ska jag sov.

Eftersom jag vet att KM är pilot och det är bekräftat att han klängde på Helena inne på statt
Citera
2017-08-07, 01:16
Medlem
VelePetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pudelfrillan
Helena's byxor stack ut från mängden och det var därför brovittnet kom ihåg dom. KM var klätt helt i vitt enligt brovittnet. Hur många killar hade vita kläder på sig på Stadt tror du? betydligt svårare att komma ihåg hur någon var klädd inne i vimlet på Stadt i jämförelse med att du möter 2 personer på en bro.

Kanske inte var så många som hade på sig helvitt inne på Statt heller, så det kanske också skulle minnas då. Även om det var en del folk där.
Citera
2017-08-07, 01:20
Medlem
VelePetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freija21
Eftersom jag vet att KM är pilot och det är bekräftat att han klängde på Helena inne på statt

Då har inte jag läst tillräckligt bra om det är bekräftat att KM är Pilot. Har inte läst någonstans att det är bekräftat att han bar glasögon denna kväll. Fast det kanske PW har bekräftat att han hade om KM var med på hennes inflyttnings fest ?
Citera
2017-08-07, 01:27
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Kanske inte var så många som hade på sig helvitt inne på Statt heller, så det kanske också skulle minnas då. Även om det var en del folk där.

En sommarkväll som denna i avslutnings/examenstider var väldigt många klädda i vitt/hel vitt, bara att gilla läget.
Senast redigerad av Pudelfrillan 2017-08-07 kl. 01:41.
Citera
2017-08-07, 01:31
Medlem
Bara en liten notis: tror inte att vi ska tänka helvitt jag menar det kan ha varit vita byxor och en t-shirt i annan färg och en vit kavaj tex. Detta blir dock troligt när det är dags att gå från Statt och man sätter på sig sin vita kavaj / jacka.

Att brovittnet kommer ihåg Helenas byxor gör för mig henne / honom helt trovärdig för att dessa byxor var enastående snygga och om jag inte minns fel så köpte hon de utomlands! Sedan när det gäller vad pilot hade på sig kan ju vara så att hon såg att han hade helvita kläder eller en vit kavaj.
Citera
2017-08-07, 01:32
Medlem
Citat:
Vad har din källa sagt att KM har på sig på Statt denna kväll när han hänger på HA, för det måste hen minnas eftersom hen minns klängandet.
Välkommen till den fruktansvärt dåliga stämningen här.
Visst vore det intressant att få veta vad han hade på sig men ingen minns det tyvärr.
Citera
2017-08-07, 01:35
Medlem
Citat:
Då har inte jag läst tillräckligt bra om det är bekräftat att KM är Pilot. Har inte läst någonstans att det är bekräftat att han bar glasögon denna kväll. Fast det kanske PW har bekräftat att han hade om KM var med på hennes inflyttnings fest ?
Var du själv på statt denna ödesdigra kväll?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in