2017-06-10, 01:55
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkmajja
Dessa "barn" är som hundvalpar för dessa kvinnors icke utlevda ömhetsbehov. Hundvalpar de dessutom kan ha sex med.

Jo, men det rör sig faktiskt inte om några barn i sexuell mening. Dom afrikaner som vi raggar upp i mitt tjejgäng är åtminstone 16 bast, och mellan bena ligger dom runt 25 cm i genomsnitt - Så stora penisar har inga barn. Sedan vet vi alla att män inte kan våldtas, så därför är det inte brottsligt när vi kvinnor har sex med tonårspojkar.
Citera
2017-06-10, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IQ130
Finns ingen som försvarar detta, det är ju horribelt beteende. Rasister och galna hvb-hem är tyvärr sådant vi dras med i samhället nu. Vilken grupp du tillhör har jag förstått, du lider av svartvitt tänkande. Kletar ner andra med åsikter som de inte har, allt för att "vinna" och förstöra Sverige.

Har aldrig försvarat omoraliskt beteende men tror inte att en kram alltid behöver betyda sexuellt övergrepp. Har inte sett någon enda i tråden som försvarar det. Problem med hvb-hem och oproffessionella som jobbar där är ingen nyhet och ingen hemlighet, har inte mörkats av media osv, men Arbogakvinnan är något i hästväg och inte särskilt typisk. Jag jobbar inte på dagis men gjorde jag det kunde man tryggt lämna sina barn med mig.
Den här cirkus maximus är nyreggad men har lyckats vräka ur sig mer rasism på några månader än vad som flashbacks andra rassar behövt flera år på sig för att få ur sig. Ingen liten invandringskritik där inte, det är öppet hat mot judar, muslimer och svarta. Jävligt patetiskt. Verkar ha hur mycket tid som helst.
Citera
2017-06-10, 13:45
Medlem
BitGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Jo, men det rör sig faktiskt inte om några barn i sexuell mening. Dom afrikaner som vi raggar upp i mitt tjejgäng är åtminstone 16 bast, och mellan bena ligger dom runt 25 cm i genomsnitt - Så stora penisar har inga barn. Sedan vet vi alla att män inte kan våldtas, så därför är det inte brottsligt när vi kvinnor har sex med tonårspojkar.

Mitt feta: Hoppas du är ironiskt....Annars är du dum på riktigt
Citera
2017-06-11, 03:14
Medlem
shorty81s avatar
Citat:
Många obehagliga personer i den här tråden, men för att svara seriöst:
Många som tar hand om ensamkommande verkar ha ett behov som är mänskligt, att känna sig behövda och hitta någon mening i livet. En del kanske även behöver en försörjning och inkomst. När dessa två behov sammanfaller kan de ensamkommandes behov vara en win-win för dessa kvinnor, som män.

Personen i det här fallet har förlorat sin man, han var psykiskt sjuk och begick självmord framför ett tåg.

http://www.skd.se/2016/01/20/deras-karlekshistoria-fick-ett-abrupt-slut/

Flyktingindustrin är betydligt mer lönsam än att ta påhugg i vården, där det saknas folk.

Det är lätt hänt att tröttna på alla problem , en del är det synd om men dom är inte så många .
Citera
2017-06-11, 03:27
Medlem
shorty81s avatar
Citat:
Jag tolkar ditt inlägg som det där som grasserar här, ironi. Om du är allvarlig, är det inte "olyckligtvis" det handlar om. Det är fullständigt sjukt beteende att inte behandla de individer man har på hvb-hem eller boenden som klienter. Att ta emot statens pengar för det man sysslar med är ju bland det mest äckliga som går att läsa just nu.

Det är också tyvärr fullständigt sjukt att man vrider och vänder på lagarna i Sverige så att dessa brott knappt syns, och om dessa så kallade barn^^ begår brott då skyddar vi dom.
För det är vad vilket land som helst gör, de ba fram med marakasen och dansa.
Citera
2017-06-13, 22:39
Medlem
spoilers avatar
Även i Danmark.

"Retssagerne mod to kvindelige ansatte fra Børnecenter Tullebølle på Langeland, der er tiltalt for sex med to unge asylansøgere fra børnecenteret, er nu blevet udsat til august og oktober.

De to kvinder på 36 og 52 år skulle have været for retten i Svendborg i dag og på næste mandag, men af praktiske årsager er begge sager nu udsat.

I den ene sag mente retten, at der skulle bruges længere tid til retsagen og i den anden sag var et vidne forhindret i at møde op.

Anklagemyndigheden kræver begge kvinder, der nægter sig skyldige, idømt fængsel for flere gange at have haft sex med to asylansøgere på 17 år."

http://ekstrabladet.dk/112/tiltale-ansatte-paa-boernecenter-havde-sex-med-asylboern/6706547
Citera
2017-06-14, 23:53
Medlem
Erik Östs avatar
Det kanske bara är ömsesidig kärlek .

https://www.liveleak.com/view?i=40f_1261060812
Citera
2017-07-13, 17:54
Medlem
Vet man hur det ligger till i det här fallet?

Om det är ett sunt förhållande?
Citat:
Och det ska jag säga dig, man behöver inte föda sitt barn för att älska det. Jag är Jawads mamma och det värsta är att jag är här och han i Afghanistan där jag inte kan skydda honom. Det är ju mitt jobb som mamma, säger Maria.
http://www.dn.se/nyheter/sverige/jawad-jag-trodde-att-jag-skulle-do-nar-som-helst/
Citera
2017-08-01, 15:39
Medlem
sillynamnams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RochusMisch
Vet man hur det ligger till i det här fallet?

Om det är ett sunt förhållande? http://www.dn.se/nyheter/sverige/jawad-jag-trodde-att-jag-skulle-do-nar-som-helst/

Vaddå hur det ligger till? Har du gått på Ann Heberleins påhitt om systematiskt, institutionaliserat och fullständigt accepterat sexuellt utnyttjande?
Hon är en clickbaithora, förstår du det? Det är inte sant att sexuellt utnyttjande sker i stor omfattning eller att det handlar om rena bordellverksamheten.
Det som inte är sant kallades för lögn förr i världen, men det var innan hela Sveriges lilla etikfnask ändrade på den saken. Hon är en systematisk lögnerska som inte ens kan föreställa sig vad empati är.

Det finns inget som tyder på att det skulle vara något osunt med det förhållandet.
Citera
2017-08-05, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sillynamnam
Vaddå hur det ligger till? Har du gått på Ann Heberleins påhitt om systematiskt, institutionaliserat och fullständigt accepterat sexuellt utnyttjande?
Hon är en clickbaithora, förstår du det? Det är inte sant att sexuellt utnyttjande sker i stor omfattning eller att det handlar om rena bordellverksamheten.
Det som inte är sant kallades för lögn förr i världen, men det var innan hela Sveriges lilla etikfnask ändrade på den saken. Hon är en systematisk lögnerska som inte ens kan föreställa sig vad empati är.

Det finns inget som tyder på att det skulle vara något osunt med det förhållandet.

Nä, ingenting alls.
Men meningen är ju att man ska tänka att det är sexuellt utnyttjande eller "banal godhet".

För att visa på hur Heberlein jobbar. Hon hittar ett nytt fall på ett förhållande mellan anställd och boende på HVB-hem. Inget som mörkats eller så, det står i tidningen. Heberlein gnuggar händerna och skriver såklart att det "ena fallet efter det andra" kommer upp i dagen nu. Hon vill ju att det ska vara systematiskt, institutionaliserat och accepterat.
Men är det institutionaliserat och accepterat? Så här står det

Citat:
En anställd på ett av Nyköpings HVB-hem har haft ett förhållande med en av pojkarna. Personen jobbar inte kvar.
– Det är fullständigt oacceptabelt, säger Glenn Andersson, chef för individ- och familjeomsorgen i Nyköping.

Personen fick sluta och chefen säger att det är oacceptabelt. Helt som det ska. Men nähä, så här kommenterar hon det:

Citat:
Hur kan ett helt samhälle se mellan fingrarna på detta?

OK det är sånt som kallas lögn, för det är inte sant att samhället ser mellan fingrarna på det.
Men det triggar ju hennes fans, som gillar att tänka att media mörkar trots att media rapporterar, att samhället ser mellan fingrarna när samhället säger ifrån på skarpen.

Jag tror hon har hållhakar på folk i media. Hon hämnades på en kulturtomte i Expressen för att han kallade henne opportunist, han hade stött på henne på en fest och fått nobben berättade hon. Rätt kul att höra iofs, vad privatpersoner gör på fyllan kan ju ha sitt allmänintresse
Citera
2017-08-05, 20:32
Medlem
sillynamnams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Butter200

Jag tror hon har hållhakar på folk i media. Hon hämnades på en kulturtomte i Expressen för att han kallade henne opportunist, han hade stött på henne på en fest och fått nobben berättade hon. Rätt kul att höra iofs, vad privatpersoner gör på fyllan kan ju ha sitt allmänintresse

Jens Liljestrand. Javisst, det var en fräsch gliring. Tydligen helt acceptabelt skvaller. Äsch, det går inte att begripa Heberlein om man inte fattar att hon är en narcissist som har olika regler för sig själv och andra. Det är därför det inte hänger ihop.

Samhället ser inte alls mellan fingrarna på sexbrott. Heberlein snor lite idéer från Avpixlat, tar sd:s partiprogram och tänker göra karriär på det. Grattis Sverige.
Citera
2017-08-05, 22:24
Medlem
Sperssons avatar
.
Av det man ser på stan så är det ganska trasiga och rotlösa kvinnor som befattar sig med ensamkommande barn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in