2017-08-05, 04:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Ett 50-tal albaner stormar ett asylboende i Hörby, hotar att döda alla afghaner och bestämmer när och hur de får röra sig i orten. Säga vad man vill om albaner, men de tar uppenbarligen inte skit från de ensamkommande afghanerna. Notera att de fått bete sig hur de vill i Sverige och att det ska krävas krafttag från albaner för att de ska veta sin plats. Skäms Sverige.

Medans svensken får sin lillasyrra alt mamma gruppåldtagen och hör vi då att 50 svenskar från hörby innebandylag stormat valfritt asylboende?Nej, svensken ringer lydigt 112 och håller käft medans det läggs ner. Se min länk lixom.
Citera
2017-08-05, 04:43
Medlem
Jag tycker afghanerna borde jobba upp sin respekt och vänskap genom att göra arbetet svårare för polisen så att albanerna kan jobba ostört. Typ bränna bilar, råna och misshandla svenskar, agera springpojkar.

Generellt bör invandrarna jobba tillsammans mer. Det är så olyckligt och onödigt att de bråkar samt mördar varandra för pengar och droger. Va enade mot de som lett er till fattigdom, trångboddhet och utanförskap.
Senast redigerad av Iwinyouloose 2017-08-05 kl. 04:45.
Citera
2017-08-05, 06:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av redcube
De är ingen minoritet så de får ej yttra sig i identitetspolitikens Sverige..

Nej, vi riktiga Svenskar behandlas sämre som än statare idag. Det är sjukt att dom här människorna har fått asyl och vi skämmer ut oss som en human stormakt. Varje gång Sverige skall leka human stormakt så bli ändå resultatet som slaget vid Poltava, ett stora jävla nederlag som drabbar den lilla människan.

Vi behöver verkligen andra politiker vid makten, som kan rensa Sverige på muslimer och göra Sverige Svenskt ingen. Dom politiker som det här landet har blivit bestraffade med har inte klarat av ett skit, antingen sätter dej sej och pissa i blomkrukan när det bli fulla, eller skall det sjunga we shall overcome eller så springer det runt visa snoppen. Visst de kunde ha blivit värre, kontokortsbedraskan Mona Sahlin kunde ha blivit statsminister 2010, men istället blev vi bestraffade med en lobotomerad Svetsare istället för den fallna kvinnan Mona.,
Senast redigerad av 53280 2017-08-05 kl. 06:45.
Citera
2017-08-05, 08:08
Medlem
UNPROFORs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rikarvinge
Albaner blir arga bara man tittar på deras tjejer så det är nog ingen bra kombination med tafsmaskiner / ensamkommande.

Vem fan tittar på albanska tjejer dock? De ser många gånger inte ens vita ut.

Nej, de albanska männen kan få behålla de albanska kvinnorna för sig själva. Ser gärna att de bildar familjer och har det trevligt, hemma i Albanien.
Citera
2017-08-05, 08:43
Medlem
Finns en stor konsentration av kosowoalbaner i Hörby, hört en siffra om ett 50 tal familjer, dessutom är ett nerlagt vandrarhem omgjort till flyktingförläggning och det finns ett par hvb hem till i krokarna med gott om afgahner. Alla förutsättningar för att det skall smälla. För ett halvår sedan var det en skenavrättning på torget...
Citera
2017-08-05, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lva
Finns en stor konsentration av kosowoalbaner i Hörby, hört en siffra om ett 50 tal familjer, dessutom är ett nerlagt vandrarhem omgjort till flyktingförläggning och det finns ett par hvb hem till i krokarna med gott om afgahner. Alla förutsättningar för att det skall smälla. För ett halvår sedan var det en skenavrättning på torget...

Skenavrättningen kan man läsa om på (FB) Tioåring på Pokemonjakt nedslagen och skenavrättad av tonårskillar.
Citera
2017-08-05, 09:15
Medlem
RonaldoUtds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Ett 50-tal albaner stormar ett asylboende i Hörby, hotar att döda alla afghaner och bestämmer när och hur de får röra sig i orten. Säga vad man vill om albaner, men de tar uppenbarligen inte skit från de ensamkommande afghanerna. Notera att de fått bete sig hur de vill i Sverige och att det ska krävas krafttag från albaner för att de ska veta sin plats. Skäms Sverige.
Det jag reagerar på är att även albaner tillåts bete sig hur de vill. Hade det handlat om svenska som sätter afghaner på plats så hade de låtit helt annorlunda.
Citera
2017-08-05, 09:25
Medlem
Vad jag inte förstår är hur de kan bära sig åt som svin med tanke på allt som de får. Finns det ingen tacksamhet? Inte skulle vi svenskar bära oss åt som skit i ett annan land. Kan inte låta bli att undra hur det står till med intellektet, är det helt tomt? Kan tänka mig att när de kommer hem till morsan så är de en helt annan person, då är kaxigheten borta. Var finns föräldrarna till alla dessa snorungar, varför gör de inget? Ett kok stryk skulle verkligen sitta på plats.
Citera
2017-08-05, 09:41
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WallOfAdamant
Grejen är att ni fjollbögar nere i ockuperade skåne skiter i allt oavsett. Ta bara en titt hur malmö ser ut! Hur fan har det kunnat gått så långt! Det är ju förfan helt svart och tom då är det en massa självhatande hipsteridioter kvar i staden! Jo tack vare att ni skiter i allt, vare sej dottern drar upp albanen till sovrummet eller blir våldtagen av denne. Ni bryr er inte ett piss och nu är vi här.

Nu är jag inte etnisk svensk, men jag är en av dem som tycker att invandringen har gått lite för långt. Men vad ska jag göra åt det? Rösta på SD? Nej tack.

Livet är för kort. Ja, jag skiter i allt och lever mitt liv.
Citera
2017-08-05, 09:44
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sabrina56
Vad jag inte förstår är hur de kan bära sig åt som svin med tanke på allt som de får. Finns det ingen tacksamhet? Inte skulle vi svenskar bära oss åt som skit i ett annan land. Kan inte låta bli att undra hur det står till med intellektet, är det helt tomt? Kan tänka mig att när de kommer hem till morsan så är de en helt annan person, då är kaxigheten borta. Var finns föräldrarna till alla dessa snorungar, varför gör de inget? Ett kok stryk skulle verkligen sitta på plats.

Det är lite försent att ge 15+ åringar kokstryck. Jag skulle inte tveka att dessa stökiga ungar skulle slå tillbaka deras föräldrar. De skulle ha ta tag i det när de snarare var 5 år.
Citera
2017-08-05, 09:47
Medlem
Sperssons avatar
.
Hela Sverige har drabbats av liknande problem de senaste åren.
Det handlar om klanfejder mellan rivaliserande stammar.
Kulturell mångfald ÄR grogrund för konflikter.
Vi börjar se liknande utveckling på svenska arbetsplatser.
Citera
2017-08-05, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sabrina56

Svenskar beter sig som omogna fyllegrisar utomlands i t.ex. spanien, grekland. Finns gott om artiklar om du söker runt på internet. Svenska invandrare är rätt så ogillade i en del områden i Spanien. http://www.aftonbladet.se/nyheter/article20847120.ab
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in