Citat:
Ursprungligen postat av
Fjodorov
Vem fan bryr sig, varken ni, bosnier, albaner, turkar, zigenare, araber, somalier, negrer eller judar hör hemma i detta land. Ni har egna hemländer, återvänder där om ni så är så jäkla stolta över era ursprung. Finns fan ingen ursäkt att bo som jugge i Sverige längre. Det här är svenskarnas land, skaffa er ett eget.
Som alban, låt mig först
För det andra, jag kommer aldrig lämna Sverige, inte ens om någon stod med en pistol riktad mot mitt huvud. Arg?
Under min semester var jag i Albanien, det var fint där på stränderna, reste runt om i olika städer, fan.. brudarna var mer lättklädda än de var här i Sverige.. På min 2-veckors vistelse, råkade jag se endast 1 äldre kvinna i slöja, och detta nära en moské. Så fort jag sätter min fot i Sverige, det kryllar av undermänniskor i slöjor och hijab.
Vet du vad jag tycker? Du är en patetisk internet-krigare och en vekling! Hade du och såna som dig haft lite stake och karaktär, så hade ni inte låtit smuts från andra länder ge sig på svenska kvinnor, som ni gör idag. Om du nu tycker att Sverige tillhör svenskarna, vad har du gjort för ditt egna land? Vad gör du just nu för att dina ideer ska bli verklighet? Låt mig gissa, som den patetiska internetkrigarn du är, du knyter din näve och bara tyst, men bestämt, blir upprörd när du ser hur ditt land fullständigt håller på att gå åt helvete.

Du är en loser, en nolla, en nobody...