Citat:
OnlyTimeWillTell|61311757]flera olika faktorer tror jag, plast, dålig mat, mera stilla sittande livs stilar.
kemikalien besfinol a (stavning) blir som östrogen när man rör vid det, finns bland annat i kvitton.
det förklara även varför dagens kvinnor hamner i puberteten i väldigt tidiga åldrar.
aja, lev i skogen käka kött och hugg trän vafan så ska ni ser på sjuddande testo produktion
[/
Jag tror det kan ligga någonting i det här, delvis.
Jag noterar faktiskt, och jag förstår att det här verkar väldigt enkelspårigt och självförhärligande, men jag kan inte heller bortse ifrån det;
Att det verkar ha kommit en hel generation av "Gamers", "Biggest loser", Bitch-tits....
pojkar,
Som aldrig verkar bli
MÄN.
Jag , och många andra har faktiskt helt slutat oroa oss för sådant här, för dylika rapporter kom redan för flera årtionden sedan, och mina muskler växer, kuken står, och barn har avlats under tiden.
Ja, jag förstår att det sticker i ögonen på en del, men krigare är en självvald attityd.
Sitter man på sin allt fetare och finnigare röv och tillmäter Feministiska blötfeta
vider någon som helst relevans så blir man därefter.
Då orkar man bara spela World of Warcraft .
Jag har pratat med många kvinnor som har "Pojkvänner" i 40-årsåldern, som dom inte får till att göra saker, för dom "-Vill bara sitta och spela på sin dator"??
GTFO!