2017-07-26, 10:44
Medlem
Swe1227s avatar
Jaha, vad betyder det här rent praktiskt? Mindre risk att man råkar göra tjejer på smällen nuförtiden?
Citera
2017-07-26, 10:45
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drwadde
Mina tankar och teser kring denhär nyheten är ganska enkla:

Feminiseringen av män i västsamhellet sen 68:a vänsterns intåg.
Påtvingade beteenden (att vara snälla fina skötsamma hanrejar) påverkar i långa loppet även våra hormoner.
För hormoner är sammankopplat med beteende.

Visst kemikaliespåret, men vi i väst är snarare mera "städade" från kemikalie användning än resten av tredje världen, där medvetenheten är mycket låg kring det hela.
Och tar vi praktexemplet MENA så... ja.

MEN det är jag som spekulerar fritt här.

Jag skulle säga att det har att göra med östrogen i dricksvattnet - på grund utav allt P-piller som knaprats sen... 60-70-talet? Det är ju östrogen som användaren sedan pissar ut i avloppsvattnet, vilket inte tas bort i reningsverken utan går vidare ut i dricksvattnet. Och könshormoner i dricksvattnet gör en hel del.

På samma gång kan jag säga att jag noterat att det är stor skillnad även på unga flickor mot när jag gick i högstadiet på 90-talet - de har idag betydligt större bröst idag än på min tid. När jag gick i åttan-nian så var en normal B-kupa hos klasskamraterna något man vände sig för - idag har fan tolvåringar C eller D-kupa...
Citera
2017-07-26, 10:53
Medlem
halvsvennes avatar
Tror det beror på feminisering. Män har blivit fjolliga, beter och tänker man fjolligt så blir nog pungen tom.

Tor att jag finns då! Kan kanske börja ta språngavgift när jag sätter på feministerna?
Citera
2017-07-26, 10:54
Medlem
Juden har styrt vita nationer i 200 år och dennes plan är att utrota vita. Det gör man successivt med olika metoder under lång tid. Ett sånt är att förse oss med låtsasföda och mediciner som förstör våra gener, istället för att äta riktig mat och mycket kött.
Titt på dagens vita mutantcucks. Äter GMO-föda och ekologiskt skit, minimalt med riktigt kött och bara massa växter, narkotika, antidepressiva, Coca Cola, McDonalds, energidrycker och mycket annat skit. Resultatet ser vi: Fjolliga henmän eller dopade anabolamissfoster. Ingen av dem tillräckligt med spermier i ballarna.

Negern må leva fattigt i Afrika, men äter åtminstone riktig mat. Judiska makten är ute efter den vita goyen. Inte konstigt heller att de är intresserade av att studera spermiekvaliteten hos vita och jubla när de upptäcker att deras plan börjar närma sig att utrota vita.

Alla storföretag som producerar "livsmedel" och mediciner i vita världen kontrolleras av judiska finansoligarkin.

Någonstans bakom mörka draperier sitter det en utvald och gnuggar händerna för fullt till denna nyhet.
Senast redigerad av Gulblendkarringen 2017-07-26 kl. 11:02.
Citera
2017-07-26, 11:50
Medlem
Kung-Caligulas avatar
Västerländska män äter fel. Det är problemet. Dom goda nyheterna är att så fort ni ändrar kosten så ökar spermieantalet.
Citera
2017-07-26, 11:53
Medlem
Hur ser urvalet ut.?
Snabbt så tänker jag vi ändrats på snart 50 år genetiskt. Alltså folkslag, i den betraktning som består av Sverige nu och såklart väst.

Sedan ålder på dem man undersöker ?
Citera
2017-07-26, 12:12
Medlem
Dystopikerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrNoShow
Laptops? Om det är datorer som avses så var dessa vanliga först nån gång runt sekelskiftet 1900/2000 i och med intenetboomen. Osannolikt att antalet datorer korrolerar med spermaproduktionen m.a.o.

Även vanligt att feminister i väst försöker förklara bort låga födelsetal och gissningsvis även spermaproduktionen med att det skulle ha i huvudsak med porr att göra. Porrens utbredning till gemene man var mycket begränsad fram till ca år 2000 dock, sedan kom internets utbredning i väst i stor skala. Dessutom är det många som inte gillar porr överhuvudtaget, det är verkligen inte rumsrent i alla kretsar.

Tidsmässigt så sammanfaller dock användningen av preventivmedel m.m. med nedåtgående förökningstakt som jag uppfattar det.

Intressant med ett porr-spår. Jag antar att det fetade utgör hela populationen för ditt antagande?

Har du några trevliga anekdoter som kan vederlägga detta?
Citera
2017-07-26, 12:30
Medlem
oldeubois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gulblendkarringen
Juden har styrt vita nationer i 200 år och dennes plan är att utrota vita. Det gör man successivt med olika metoder under lång tid. Ett sånt är att förse oss med låtsasföda och mediciner som förstör våra gener, istället för att äta riktig mat och mycket kött.
Titt på dagens vita mutantcucks. Äter GMO-föda och ekologiskt skit, minimalt med riktigt kött och bara massa växter, narkotika, antidepressiva, Coca Cola, McDonalds, energidrycker och mycket annat skit. Resultatet ser vi: Fjolliga henmän eller dopade anabolamissfoster. Ingen av dem tillräckligt med spermier i ballarna.

Negern må leva fattigt i Afrika, men äter åtminstone riktig mat. Judiska makten är ute efter den vita goyen. Inte konstigt heller att de är intresserade av att studera spermiekvaliteten hos vita och jubla när de upptäcker att deras plan börjar närma sig att utrota vita.

Alla storföretag som producerar "livsmedel" och mediciner i vita världen kontrolleras av judiska finansoligarkin.

Någonstans bakom mörka draperier sitter det en utvald och gnuggar händerna för fullt till denna nyhet.
Ditt inlägg är så urbota korkat. Man skall inte äta "mycket kött" för att ha god fertilitet. En växtbaserad diet leder snarare till högre fertilitet.
Citera
2017-07-26, 12:31
Medlem
flaskborstes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swe1227
Jaha, vad betyder det här rent praktiskt? Mindre risk att man råkar göra tjejer på smällen nuförtiden?

Att jordens vita befolkning kommer att försvinna.
Citera
2017-07-26, 12:32
Medlem
Skulle inte övervikt kunna vara en stor förklaring här ? Det är väl allmänt känt att kroppsfett hämmar testosteronproduktionen.
Citera
2017-07-26, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leviathan99
Vad kan vara orsaken till detta?
Att majoriteten av svenska kvinnor, sedan 70-talet, kissar ut p-piller-östrogener i vattnet?
Citera
2017-07-26, 12:45
Medlem
Jag är rätt övertygad om att det beror på en stillasittande livsstil i rosa skjorta och knälånga shorts och sandaler.... männen är inte män längre och lever man inte aktivt och rör man inte på sig så sjunker testosteronhalterna drastiskt.
Finns bevis för att personer som börjar träna och lyfter tungt ökar sin produktion utav Testosteron rätt så drastiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in