2017-06-18, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
Behövs ju knappast då den tråden bara stod bestod av ett (1) inlägg, och det inlägget har han redan citerat i den här tråden. En bra tråd har ett tydligt diskussionsunderlag. Den föregående tråden hade ju inte ens en frågeställning.
Denna trådstart har en ganska smal frågeställning om man skulle vilja ta upp Lindelöfs hela karriär. Första trådstarten var mer genomarbetad (bortsett frågeställning) och framförallt klart tidigare/framsynt. Äras den som äras bör.
Citera
2017-06-18, 22:04
Medlem
Citat:
Behövs ju knappast då den tråden bara stod bestod av ett (1) inlägg, och det inlägget har han redan citerat i den här tråden. En bra tråd har ett tydligt diskussionsunderlag. Den föregående tråden hade ju inte ens en frågeställning.
Denna trådstart har en ganska smal frågeställning om man skulle vilja ta upp Lindelöfs hela karriär. Första trådstarten var mer genomarbetad (bortsett frågeställning) och framförallt klart tidigare/framsynt. Äras den som äras bör.
Citera
2017-06-18, 23:34
Medlem
Kul för Vigge om Ronaldo skattefiaskot skulle resultera till att Ronaldo går tillbaka till MU.

Nu fattas bara Forsberg till United så hade man haft något att gotta sig över
Citera
2017-07-02, 21:10
Medlem
Visserligen lite inaktuellt nu, men trevligt att Viktor blivit förlovad med Maja.

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/993J5/victor-nilsson-lindelof-friade-till-flickvannen
Citera
2017-07-16, 14:38
Medlem
BarryHeros avatar
United-debuten är nu avklarad och han fick 45 minuter mot LA Galaxy i Kalifornien. Spelade stabilt fram tills han blev ordentligt bortgjord vid Galaxys 5-1-reducering utav Giovani dos Santos och agerade sedan passivt nar Galaxy minskade försprånget till 5-2 via nick på hörna. Lindelöf har fått rätt mycket kritik från United-kretsar.
Citera
2017-07-16, 17:07
Medlem
bananjukkas avatar
Citat:
United-debuten är nu avklarad och han fick 45 minuter mot LA Galaxy i Kalifornien. Spelade stabilt fram tills han blev ordentligt bortgjord vid Galaxys 5-1-reducering utav Giovani dos Santos och agerade sedan passivt nar Galaxy minskade försprånget till 5-2 via nick på hörna. Lindelöf har fått rätt mycket kritik från United-kretsar.

Läste man Sportbladet så gjorde han succé medans Guardian beskriver honom som en staty vid båda målen.
Citera
2017-07-24, 04:41
Medlem
BarryHeros avatar
Han har haft en mycket tuff försäsong så här långt. Igår mot Real Madrid gav han bort en straff i helt onödan och sen i straffläggningen missade han genom att skjuta rakt på målvakten.
Citera
2017-07-24, 05:12
Medlem
Citat:
Han har haft en mycket tuff försäsong så här långt. Igår mot Real Madrid gav han bort en straff i helt onödan och sen i straffläggningen missade han genom att skjuta rakt på målvakten.

Ja, jag såg det. Tyckte synd om honom, undra vad Mourinho tyckte om hans prestation. Jag kan tycka att man får ge honom mer tid, trygghet, säkerhet, skulle han få så mycket tid av Mourinho, så tror jag att han "kan skaffa sig sakerna" jag nämnde ovan. Men, än så länge vet vi inte - tyvärr.
Citera
2017-07-24, 16:05
Medlem
Horbock.i.Fjugestas avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Figo-28
Ja, jag såg det. Tyckte synd om honom, undra vad Mourinho tyckte om hans prestation. Jag kan tycka att man får ge honom mer tid, trygghet, säkerhet, skulle han få så mycket tid av Mourinho, så tror jag att han "kan skaffa sig sakerna" jag nämnde ovan. Men, än så länge vet vi inte - tyvärr.
Ja, han verkar definitivt behöva lite tid. Fans är oroliga
http://metro.co.uk/2017/07/23/manchester-united-fans-fear-victor-lindelof-is-actually-useless-after-embarrassingly-bad-tackle-6800 778/
Citera
2017-07-24, 17:08
Medlem
bananjukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Figo-28

Han mår garanterat bra av tid och att få trygghet in i laget, men det kan man knappast vänta sig få när man kostar 400 miljoner kronor. Tyckte att det kändes som en sinnessjuk felsatsning från början, och visst, det kanske kan bli bra till slut, men jag tror inte det. Hoppas jag har fel dock.
Citera
2017-07-24, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bananjukka
Han mår garanterat bra av tid och att få trygghet in i laget, men det kan man knappast vänta sig få när man kostar 400 miljoner kronor. Tyckte att det kändes som en sinnessjuk felsatsning från början, och visst, det kanske kan bli bra till slut, men jag tror inte det. Hoppas jag har fel dock.

kanske varit bättre att gå till en mellanstor klubb först...totenham, west ham, nåt sånt först....eller milan rentav (som är på dekis numer)?

undrar hur man kom fram till just 400 mille.
Citera
2017-07-24, 20:26
Medlem
Horbock.i.Fjugestas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DurexPlayHeat
kanske varit bättre att gå till en mellanstor klubb först...totenham, west ham, nåt sånt först....eller milan rentav (som är på dekis numer)?

undrar hur man kom fram till just 400 mille.
Då hade han väl hellre stannat i Benfica?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in