Citat:
Ursprungligen postat av
matematiker
Han kanske betalat sina knark skuld och därför kunde han inte betala hyran och andra bank/kredit skulder. Men nej, jag tror inte att knarkmaffian i Gårdsten dödat tre barn på det sättet. Jag tror starkt att han själv dödade sin familj och det är inte bara skulder som ligger bakom tragedin. Jag är säker att psykopati och kontrollbehov av andra är bland de orsakerna att han dödat sin familj.
Detta är ju
en av möjligheterna...men
ALLA möjliga scenarier i det här fallet är helt stolliga..hur man än vrider och vänder på det. Hela familjen visade upp en fasad av en idyll, där dom älskade sina barn och brydde sig om dom...och barnen var trevliga och harmoniska...föräldrarna sociala och utåtriktade och visade att dom älskade sina barn....att då pappan skulle ta livet av hela sin familj, men lämna två halvdöda som möjligen skulle kunna vittna, och bara lämna familjen där, sticka till jobbet och se till att överleva själv efter att ha förintat sin familj...det är INTE det vanligaste alls...och att en mamma helt plötsligt, utan förvarning, skär halsen av alla sina 3 barn och sig själv och tuttar på lägenheten (varför då egentligen??, varför skulle hon göra det??) är mycket märkligt det också.
ALLA SCENARIER ÄR ALLTSÅ HELKONSTIGA I DET HÄR FALLET!!!!
Det kommer att gå till kriminalhistorien i samma fack som Knutbyfallet!!